13. plat a vánoční kolekce pro každého?

7.12.2016

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

Zákazník stojí ve středu našeho snažení. Ale stojí tam tak pevně, abychom na základě jeho spokojenosti vypláceli finanční odměny? Smysl to dává, neboť ukážeme, že nám na zákaznické zkušenosti doopravdy záleží. Navíc my lidé na odměnu přirozeně slyšíme.

V lidské povaze je ale také pokušení kvůli odměně tak trochu obejít pravidla a Češi jsou v tom hodně vynalézaví. Jak na toto pokušení vyzrát?

  • Zvolte jednoduchý ukazatel: každý musí chápat, za co je odměňován, jinak s vámi nebude hrát.
  • Nastavte relativní cíle a buďte féroví: skutečně může hotel se zastaralým vybavením soutěžit s tím právě modernizovaným? Využijte externí benchmarky, ať ti nejlepší na domácí půdě neusnou na vavřínech.
  • Zákaznická data vybalancujte s dalšími ukazateli: když se zbavíte všech naštvaných zákazníků, vaše skóre spokojenosti vystřelí nahoru, s tržbami to ale půjde z kopce. Spokojenost musí být vyvážená s finančními a provozními ukazateli.

Hlavně při cestě za finanční odměnou nezapomeňme, že cílem je skvělá zákaznická zkušenost.

Spokojený zákazník je přeci ještě sladší odměna než vánoční kolekce, no ne?

13. plat a vánoční kolekce pro každého? - Ipsos Loyalty

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu více, napište na: lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

13. plat a vánoční kolekce pro každého?

7.12.2016

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

Zákazník stojí ve středu našeho snažení. Ale stojí tam tak pevně, abychom na základě jeho spokojenosti vypláceli finanční odměny? Smysl to dává, neboť ukážeme, že nám na zákaznické zkušenosti doopravdy záleží. Navíc my lidé na odměnu přirozeně slyšíme.

V lidské povaze je ale také pokušení kvůli odměně tak trochu obejít pravidla a Češi jsou v tom hodně vynalézaví. Jak na toto pokušení vyzrát?

  • Zvolte jednoduchý ukazatel: každý musí chápat, za co je odměňován, jinak s vámi nebude hrát.
  • Nastavte relativní cíle a buďte féroví: skutečně může hotel se zastaralým vybavením soutěžit s tím právě modernizovaným? Využijte externí benchmarky, ať ti nejlepší na domácí půdě neusnou na vavřínech.
  • Zákaznická data vybalancujte s dalšími ukazateli: když se zbavíte všech naštvaných zákazníků, vaše skóre spokojenosti vystřelí nahoru, s tržbami to ale půjde z kopce. Spokojenost musí být vyvážená s finančními a provozními ukazateli.

Hlavně při cestě za finanční odměnou nezapomeňme, že cílem je skvělá zákaznická zkušenost.

Spokojený zákazník je přeci ještě sladší odměna než vánoční kolekce, no ne?

13. plat a vánoční kolekce pro každého? - Ipsos Loyalty

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu více, napište na: lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

13. plat a vánoční kolekce pro každého?

7.12.2016

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

Zákazník stojí ve středu našeho snažení. Ale stojí tam tak pevně, abychom na základě jeho spokojenosti vypláceli finanční odměny? Smysl to dává, neboť ukážeme, že nám na zákaznické zkušenosti doopravdy záleží. Navíc my lidé na odměnu přirozeně slyšíme.

V lidské povaze je ale také pokušení kvůli odměně tak trochu obejít pravidla a Češi jsou v tom hodně vynalézaví. Jak na toto pokušení vyzrát?

  • Zvolte jednoduchý ukazatel: každý musí chápat, za co je odměňován, jinak s vámi nebude hrát.
  • Nastavte relativní cíle a buďte féroví: skutečně může hotel se zastaralým vybavením soutěžit s tím právě modernizovaným? Využijte externí benchmarky, ať ti nejlepší na domácí půdě neusnou na vavřínech.
  • Zákaznická data vybalancujte s dalšími ukazateli: když se zbavíte všech naštvaných zákazníků, vaše skóre spokojenosti vystřelí nahoru, s tržbami to ale půjde z kopce. Spokojenost musí být vyvážená s finančními a provozními ukazateli.

Hlavně při cestě za finanční odměnou nezapomeňme, že cílem je skvělá zákaznická zkušenost.

Spokojený zákazník je přeci ještě sladší odměna než vánoční kolekce, no ne?

13. plat a vánoční kolekce pro každého? - Ipsos Loyalty

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu více, napište na: lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura