16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

07.08.2015

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association - evropských poskytovatelů byla myšlenka, že „na zákaznické zkušenosti opravdu záleží“, s podtitulem „Role a budoucnost mystery shoppingu“.

Jakou roli hrajeme my, poskytovatelé mystery shoppingu, v implementaci skvělé zákaznické zkušenosti do praxe? Tyto otázky jsme si spolu s dalšími kolegy z celé Evropy, inspirativními osobnostmi reprezentující různá odvětví (informační technologie, consulting) a zástupci klientů z různých oborů pokládali a hledali na ně odpovědi.

Shodli jsme se, že mystery shoppingu se v posledních letech daří, i výhled na další roky je pozitivní. Aby se ale mystery shoppingu dařilo i nadále, je nutné na něj nahlížet komplexněji.

Mystery shopping je manažerský nástroj, který musí firmám přinášet hmatatelná řešení. Je stále více potřeba jej navazovat na implementační programy, trénink či koučink zaměstnanců, ale i provazovat jej s jinými zdroji dat jakými jsou prodejní data či data z průzkumů spokojenosti zákazníků.

Inspirativně toto téma zpracoval Taco van der Pompe, CEO Check Your Service a Jeroen Rietberg, CEO Intellex Dynamic Reporting z Holandska v příspěvku „Customer Experience; The Strategic Relevance Of Mystery Shopping“. Jednou z klíčových části mystery shoppingových programů je jejich reporting. Musí poskytovat klientům relevantní data, ale ani tohle dnes často nestačí. Budoucností je umístit výsledky mystery shoppingu do kontextu jiných zdrojů dat a v tomto kontextu je interpretovat.

„Jsme rádi, že náš přístup - Customer Experience Management - se stává evropským trendem. Již léta nenahlížíme v Ipsosu na mystery shopping jako na osamocenou metodu výzkumu trhu, ale snažíme se přinášet komplexní programy s důrazem na praktičnost jejich využití. Abychom propojili potřebu efektivního a přehledného reportingu a pomohli výsledky aplikovat do praxe, obsahuje naše online platforma i modul „Action Managementu“, který našim klientům umožňuje rychlou a adresnou práci s výsledky“, říká Jakub Hankovský, Account Director, Ipsos CEM.

A proč tomuto přístupu věříme?

Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky nás ve svém příspěvku „Fans, not customers“ utvrdil v naší dlouholeté víře, že zákaznická zkušenost není jenom prázdná fráze. Základem je nebát se změny, chtít a pracovat s lidmi, kteří v tento přístup věří.

„Naše banka je otevřena všem. Nejen naši zákazníci jsou u nás vítáni, ale i jejich psi! A když nám tam nějaký pes vykoná potřebu? Tak to uklidíme; přeci to tam nenecháme“, Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky.

Pro více informací:

Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

07.08.2015

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association - evropských poskytovatelů byla myšlenka, že „na zákaznické zkušenosti opravdu záleží“, s podtitulem „Role a budoucnost mystery shoppingu“.

Jakou roli hrajeme my, poskytovatelé mystery shoppingu, v implementaci skvělé zákaznické zkušenosti do praxe? Tyto otázky jsme si spolu s dalšími kolegy z celé Evropy, inspirativními osobnostmi reprezentující různá odvětví (informační technologie, consulting) a zástupci klientů z různých oborů pokládali a hledali na ně odpovědi.

Shodli jsme se, že mystery shoppingu se v posledních letech daří, i výhled na další roky je pozitivní. Aby se ale mystery shoppingu dařilo i nadále, je nutné na něj nahlížet komplexněji.

Mystery shopping je manažerský nástroj, který musí firmám přinášet hmatatelná řešení. Je stále více potřeba jej navazovat na implementační programy, trénink či koučink zaměstnanců, ale i provazovat jej s jinými zdroji dat jakými jsou prodejní data či data z průzkumů spokojenosti zákazníků.

Inspirativně toto téma zpracoval Taco van der Pompe, CEO Check Your Service a Jeroen Rietberg, CEO Intellex Dynamic Reporting z Holandska v příspěvku „Customer Experience; The Strategic Relevance Of Mystery Shopping“. Jednou z klíčových části mystery shoppingových programů je jejich reporting. Musí poskytovat klientům relevantní data, ale ani tohle dnes často nestačí. Budoucností je umístit výsledky mystery shoppingu do kontextu jiných zdrojů dat a v tomto kontextu je interpretovat.

„Jsme rádi, že náš přístup - Customer Experience Management - se stává evropským trendem. Již léta nenahlížíme v Ipsosu na mystery shopping jako na osamocenou metodu výzkumu trhu, ale snažíme se přinášet komplexní programy s důrazem na praktičnost jejich využití. Abychom propojili potřebu efektivního a přehledného reportingu a pomohli výsledky aplikovat do praxe, obsahuje naše online platforma i modul „Action Managementu“, který našim klientům umožňuje rychlou a adresnou práci s výsledky“, říká Jakub Hankovský, Account Director, Ipsos CEM.

A proč tomuto přístupu věříme?

Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky nás ve svém příspěvku „Fans, not customers“ utvrdil v naší dlouholeté víře, že zákaznická zkušenost není jenom prázdná fráze. Základem je nebát se změny, chtít a pracovat s lidmi, kteří v tento přístup věří.

„Naše banka je otevřena všem. Nejen naši zákazníci jsou u nás vítáni, ale i jejich psi! A když nám tam nějaký pes vykoná potřebu? Tak to uklidíme; přeci to tam nenecháme“, Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky.

Pro více informací:

Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

07.08.2015

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association - evropských poskytovatelů byla myšlenka, že „na zákaznické zkušenosti opravdu záleží“, s podtitulem „Role a budoucnost mystery shoppingu“.

Jakou roli hrajeme my, poskytovatelé mystery shoppingu, v implementaci skvělé zákaznické zkušenosti do praxe? Tyto otázky jsme si spolu s dalšími kolegy z celé Evropy, inspirativními osobnostmi reprezentující různá odvětví (informační technologie, consulting) a zástupci klientů z různých oborů pokládali a hledali na ně odpovědi.

Shodli jsme se, že mystery shoppingu se v posledních letech daří, i výhled na další roky je pozitivní. Aby se ale mystery shoppingu dařilo i nadále, je nutné na něj nahlížet komplexněji.

Mystery shopping je manažerský nástroj, který musí firmám přinášet hmatatelná řešení. Je stále více potřeba jej navazovat na implementační programy, trénink či koučink zaměstnanců, ale i provazovat jej s jinými zdroji dat jakými jsou prodejní data či data z průzkumů spokojenosti zákazníků.

Inspirativně toto téma zpracoval Taco van der Pompe, CEO Check Your Service a Jeroen Rietberg, CEO Intellex Dynamic Reporting z Holandska v příspěvku „Customer Experience; The Strategic Relevance Of Mystery Shopping“. Jednou z klíčových části mystery shoppingových programů je jejich reporting. Musí poskytovat klientům relevantní data, ale ani tohle dnes často nestačí. Budoucností je umístit výsledky mystery shoppingu do kontextu jiných zdrojů dat a v tomto kontextu je interpretovat.

„Jsme rádi, že náš přístup - Customer Experience Management - se stává evropským trendem. Již léta nenahlížíme v Ipsosu na mystery shopping jako na osamocenou metodu výzkumu trhu, ale snažíme se přinášet komplexní programy s důrazem na praktičnost jejich využití. Abychom propojili potřebu efektivního a přehledného reportingu a pomohli výsledky aplikovat do praxe, obsahuje naše online platforma i modul „Action Managementu“, který našim klientům umožňuje rychlou a adresnou práci s výsledky“, říká Jakub Hankovský, Account Director, Ipsos CEM.

A proč tomuto přístupu věříme?

Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky nás ve svém příspěvku „Fans, not customers“ utvrdil v naší dlouholeté víře, že zákaznická zkušenost není jenom prázdná fráze. Základem je nebát se změny, chtít a pracovat s lidmi, kteří v tento přístup věří.

„Naše banka je otevřena všem. Nejen naši zákazníci jsou u nás vítáni, ale i jejich psi! A když nám tam nějaký pes vykoná potřebu? Tak to uklidíme; přeci to tam nenecháme“, Chris Brindley, Managing Director britské Metro banky.

Pro více informací:

Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura