Tiskové zprávy

Kontakt pro média

Tomáš Macků
Research & Communication Director
tomas.macku@ipsos.com
GSM: +420 774 646 799

2017 2016 2015 2014

Tiskové zprávy

Kontakt pro média

Tomáš Macků
Research & Communication Director
tomas.macku@ipsos.com
GSM: +420 774 646 799

2017 2016 2015 2014

Tiskové zprávy

2017 2016 2015 2014

29.08.2017

 

Češi mají rádi minipivovary

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

23.08.2017

 

Mobilní telefony rozptylují řidiče

 

Z výzkumu agentury Ipsos pro společnost SAFEROAD ČR vyplynulo, že jen 2 % řidičů se naplno věnuje řízení vozidla.

14.08.2017

 

Téměř dvě třetiny Čechů podporují charitu

 

Vyplývá to z výzkumu agentury Ipsos, ve kterém 62 % Čechů uvedlo, že podporují aspoň jednu charitativní oblast.

24.07.2017

 

Praha uprostřed žebříčku Ipsos Top Cities 2017

 

Zajímavé srovnání světových metropolí nabídl globální průzkum agentury Ipsos, který města hodnotil z hlediska jejich atraktivity pro bydlení, návštěvu coby turistické destinace a pro byznys. Praha vybojovala 30.-31. místo z celkem 60 mapovaných metropolí. Nejatraktivnější je Praha jako turistická destinace.

10.07.2017

 

Češi se v létě na dovolenou chystají, za hranice vyjet ale příliš neplánují

 

Celé tři čtvrtiny Čechů si alespoň nějaké volno plánují. Češi si dovolenou plánují dokonce výrazně častěji než lidé v západní Evropě, kde si volno bere „jen“ 63 % z nich.

26.06.2017

 

Důvěra Čechů v tuzemskou ekonomiku roste

 

6 z 10 Čechů hodnotí současnou ekonomickou situaci České republiky pozitivně, kromě toho Češi lépe hodnotí i osobní finanční situaci a mají větší sklon k navyšování výdajů. Ukázal to výzkum agentury IPSOS, realizovaný v květnu 2017.

20.06.2017

 

Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté. A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

24.04.2017

 

Společenská odpovědnost firem ovlivňuje lidi při jejich doporučování a rozhodování

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se stále více Čechů zajímá o aktivity firem z hlediska CSR – společenské odpovědnosti. 35% populace si spontánně vybaví konkrétní společensky odpovědnou firmu, před rokem to bylo jenom 24%.

18.04.2017

 

Ipsos Snapshots: Také vaše firma hledá nové zaměstnance?

 

Většina firem se aktuálně potýká s nedostatkem pracovní síly a hledá nové zaměstnance. Proto jsme se rozhodli podívat se na náborový proces očima uchazeče a zjistit, které oblasti jsou důležité pro jeho rozhodování.

21.03.2017

 

Ipsos otevírá dveře nejen pro studenty

 

Ipsos Open Day je určen všem, kteří chtějí nahlédnout do našeho zákulisí a dozvědět se více o možnostech práce v Ipsosu.

13.03.2017

 

Češi nejvíce důvěřují euru a jsou konzervativní v zacházení s valutami

 

Češi nejvíce důvěřují euru (33 %), na druhém místě je švýcarský frank (22 %) v závěsu s českou korunou (21 %). Také jako zvažovanou investici do zahraniční měny mají Češi na prvním místě euro (12 %), následované americkým dolarem (7 %).

08.02.2017

 

Češi jsou ve srovnání s ostatními národy více v obraze

 

V rámci mezinárodního výzkumu agentury Ipsos se ukázalo, že Česká republika patří mezi země, kde mají obyvatelé široké vědomosti o různých faktografických údajích.

23.01.2017

 

Co přinesl rok 2016 v Ipsosu

 

Pro týdeník MarketingSalesMedia odpovídal Jakub Malý, Managing Director, IPSOS CZ & SK.

29.08.2017

 

Češi mají rádi minipivovary

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

23.08.2017

 

Mobilní telefony rozptylují řidiče

 

Z výzkumu agentury Ipsos pro společnost SAFEROAD ČR vyplynulo, že jen 2 % řidičů se naplno věnuje řízení vozidla.

14.08.2017

 

Téměř dvě třetiny Čechů podporují charitu

 

Vyplývá to z výzkumu agentury Ipsos, ve kterém 62 % Čechů uvedlo, že podporují aspoň jednu charitativní oblast.

24.07.2017

 

Praha uprostřed žebříčku Ipsos Top Cities 2017

 

Zajímavé srovnání světových metropolí nabídl globální průzkum agentury Ipsos, který města hodnotil z hlediska jejich atraktivity pro bydlení, návštěvu coby turistické destinace a pro byznys. Praha vybojovala 30.-31. místo z celkem 60 mapovaných metropolí. Nejatraktivnější je Praha jako turistická destinace.

10.07.2017

 

Češi se v létě na dovolenou chystají, za hranice vyjet ale příliš neplánují

 

Celé tři čtvrtiny Čechů si alespoň nějaké volno plánují. Češi si dovolenou plánují dokonce výrazně častěji než lidé v západní Evropě, kde si volno bere „jen“ 63 % z nich.

26.06.2017

 

Důvěra Čechů v tuzemskou ekonomiku roste

 

6 z 10 Čechů hodnotí současnou ekonomickou situaci České republiky pozitivně, kromě toho Češi lépe hodnotí i osobní finanční situaci a mají větší sklon k navyšování výdajů. Ukázal to výzkum agentury IPSOS, realizovaný v květnu 2017.

20.06.2017

 

Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté. A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

24.04.2017

 

Společenská odpovědnost firem ovlivňuje lidi při jejich doporučování a rozhodování

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se stále více Čechů zajímá o aktivity firem z hlediska CSR – společenské odpovědnosti. 35% populace si spontánně vybaví konkrétní společensky odpovědnou firmu, před rokem to bylo jenom 24%.

18.04.2017

 

Ipsos Snapshots: Také vaše firma hledá nové zaměstnance?

 

Většina firem se aktuálně potýká s nedostatkem pracovní síly a hledá nové zaměstnance. Proto jsme se rozhodli podívat se na náborový proces očima uchazeče a zjistit, které oblasti jsou důležité pro jeho rozhodování.

21.03.2017

 

Ipsos otevírá dveře nejen pro studenty

 

Ipsos Open Day je určen všem, kteří chtějí nahlédnout do našeho zákulisí a dozvědět se více o možnostech práce v Ipsosu.

13.03.2017

 

Češi nejvíce důvěřují euru a jsou konzervativní v zacházení s valutami

 

Češi nejvíce důvěřují euru (33 %), na druhém místě je švýcarský frank (22 %) v závěsu s českou korunou (21 %). Také jako zvažovanou investici do zahraniční měny mají Češi na prvním místě euro (12 %), následované americkým dolarem (7 %).

08.02.2017

 

Češi jsou ve srovnání s ostatními národy více v obraze

 

V rámci mezinárodního výzkumu agentury Ipsos se ukázalo, že Česká republika patří mezi země, kde mají obyvatelé široké vědomosti o různých faktografických údajích.

23.01.2017

 

Co přinesl rok 2016 v Ipsosu

 

Pro týdeník MarketingSalesMedia odpovídal Jakub Malý, Managing Director, IPSOS CZ & SK.

29.08.2017

 

Češi mají rádi minipivovary

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

23.08.2017

 

Mobilní telefony rozptylují řidiče

 

Z výzkumu agentury Ipsos pro společnost SAFEROAD ČR vyplynulo, že jen 2 % řidičů se naplno věnuje řízení vozidla.

14.08.2017

 

Téměř dvě třetiny Čechů podporují charitu

 

Vyplývá to z výzkumu agentury Ipsos, ve kterém 62 % Čechů uvedlo, že podporují aspoň jednu charitativní oblast.

24.07.2017

 

Praha uprostřed žebříčku Ipsos Top Cities 2017

 

Zajímavé srovnání světových metropolí nabídl globální průzkum agentury Ipsos, který města hodnotil z hlediska jejich atraktivity pro bydlení, návštěvu coby turistické destinace a pro byznys. Praha vybojovala 30.-31. místo z celkem 60 mapovaných metropolí. Nejatraktivnější je Praha jako turistická destinace.

10.07.2017

 

Češi se v létě na dovolenou chystají, za hranice vyjet ale příliš neplánují

 

Celé tři čtvrtiny Čechů si alespoň nějaké volno plánují. Češi si dovolenou plánují dokonce výrazně častěji než lidé v západní Evropě, kde si volno bere „jen“ 63 % z nich.

26.06.2017

 

Důvěra Čechů v tuzemskou ekonomiku roste

 

6 z 10 Čechů hodnotí současnou ekonomickou situaci České republiky pozitivně, kromě toho Češi lépe hodnotí i osobní finanční situaci a mají větší sklon k navyšování výdajů. Ukázal to výzkum agentury IPSOS, realizovaný v květnu 2017.

20.06.2017

 

Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté. A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

24.04.2017

 

Společenská odpovědnost firem ovlivňuje lidi při jejich doporučování a rozhodování

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se stále více Čechů zajímá o aktivity firem z hlediska CSR – společenské odpovědnosti. 35% populace si spontánně vybaví konkrétní společensky odpovědnou firmu, před rokem to bylo jenom 24%.

18.04.2017

 

Ipsos Snapshots: Také vaše firma hledá nové zaměstnance?

 

Většina firem se aktuálně potýká s nedostatkem pracovní síly a hledá nové zaměstnance. Proto jsme se rozhodli podívat se na náborový proces očima uchazeče a zjistit, které oblasti jsou důležité pro jeho rozhodování.

21.03.2017

 

Ipsos otevírá dveře nejen pro studenty

 

Ipsos Open Day je určen všem, kteří chtějí nahlédnout do našeho zákulisí a dozvědět se více o možnostech práce v Ipsosu.

13.03.2017

 

Češi nejvíce důvěřují euru a jsou konzervativní v zacházení s valutami

 

Češi nejvíce důvěřují euru (33 %), na druhém místě je švýcarský frank (22 %) v závěsu s českou korunou (21 %). Také jako zvažovanou investici do zahraniční měny mají Češi na prvním místě euro (12 %), následované americkým dolarem (7 %).

08.02.2017

 

Češi jsou ve srovnání s ostatními národy více v obraze

 

V rámci mezinárodního výzkumu agentury Ipsos se ukázalo, že Česká republika patří mezi země, kde mají obyvatelé široké vědomosti o různých faktografických údajích.

23.01.2017

 

Co přinesl rok 2016 v Ipsosu

 

Pro týdeník MarketingSalesMedia odpovídal Jakub Malý, Managing Director, IPSOS CZ & SK.

08.12.2016

 

Nemáme se špatně, ale můžeme se mít líp, uvádí Češi

 

V české společnosti převažuje ohledně budoucnosti optimismus. Téměř čtvrtina obyvatel předpokládá, že se jejich osobní ekonomická situace v následujícím půlroce zlepší.

07.12.2016

 

13. plat a vánoční kolekce pro každého?

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

01.12.2016

 

Ipsos klientská setkání stále přitahují

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovil stovky klientů či neklientů Ipsosu.

09.11.2016

 

Ipsos má kancelář již v 88 zemích světa

 

Ipsos Central Europe Cluster se sídlem v Praze otevřel v říjnu novou kancelář v Rakousku ve Vídni.

03.11.2016

 

Čtvrtina Čechů se plánuje letos zapojit do Národní potravinové sbírky

 

Průzkum Ipsosu dále potvrdil, že Národní potravinovou sbírku zná více než polovina české populace. Polovina Čechů je dokonce ochotna darovat potraviny i několikrát ročně.

05.10.2016

 

Češi fandí lokálním potravinám, v restauracích se ale na jejich původ neptají

 

Výzkum agentury Ipsos realizovaný v září tohoto roku pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) přinesl unikátní a zajímavá zjištění o postojích Čechů k českým surovinám a potravinám.

16.09.2016

 

Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

04.08.2016

 

Podle Evropanů ze zemí EU je Brexit špatným rozhodnutím pro Velkou Británii i pro EU

 

Z výzkumu agentury Ipsos v 16 zemích vyplývá, že občané vybraných zemí EU se shodují na tom, že je Brexit špatným rozhodnutím pro EU (58 %) a pro Velkou Británii (55 %).

25.07.2016

 

Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

18.07.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky. V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvětové Mystery Shopping Global Support Centre přímo v Praze

 

Nedávno vzniklo v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty.

30.05.2016

 

Operativní leasing hledá cestu k soukromým osobám. Ale není to jednoduché.

 

Financování vozu operativním leasingem nebývá v ČR první možností, která zákazníka napadne při nákupu nového vozu.

13.05.2016

 

Celostátní sčítání dopravy pro Ředitelství silnic a dálnic realizuje Ipsos

 

ŘSD ČR zpravidla na pětileté bázi realizuje celostátní sčítání dopravy a v loňském roce uspěl v náročném tendru právě Ipsos. Jedná se o vůbec největší dopravně průzkumnou akci, která se v České republice koná.

03.05.2016

 

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

28.04.2016

 

Event marketing má ve firmách pevné místo

 

Vyplývá to ze studie Event Marketing Monitor 2015, která je ojedinělou studií na českém trhu, vzniklé na základě spolupráce výzkumné agentury IPSOS a Event&Promotion.

21.04.2016

 

Ipsos zrealizoval 894.400 rozhovorů v r. 2015 a je stále č. 1

 

Největší počet rozhovorů v historii existence Ipsosu se podařilo zrealizovat v r. 2015 v rámci projektů výzkumu trhu a veřejného mínění.

15.04.2016

 

Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

21.03.2016

 

Ipsos výrazně posílil na poli neuro výzkumů

 

Po 2 letech úzké spolupráce výzkumné agentury IPSOS se společností eMerite došlo ke vzájemné dohodě v oblasti neuro výzkumů.

01.03.2016

 

CSR a reputace jdou ruku v ruce - potvrzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, které jsou vnímané jako společensky odpovědné, mají v očích veřejnosti nejen lepší reputaci, ale zároveň jsou považovány i za atraktivnější zaměstnavatele.

16.02.2016

 

NewMR 2016 - online festival o výzkumu trhu

 

V rámci únorového online festivalu NewMR 2016 (1. – 5. 2.) proběhla i prezentace našich kolegů z globální centrály Ipsosu. Její název zněl „Getting to Great Research Stories“.

15.01.2016

 

87 % dnešních nákupních rozhodnutí probíhá až v místě prodeje

 

Mj. vyplývá ze studie Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, kterou zveřejnily v prosinci 2015 výzkumná agentura Ipsos a POPAI CE.

08.12.2016

 

Nemáme se špatně, ale můžeme se mít líp, uvádí Češi

 

V české společnosti převažuje ohledně budoucnosti optimismus. Téměř čtvrtina obyvatel předpokládá, že se jejich osobní ekonomická situace v následujícím půlroce zlepší.

07.12.2016

 

13. plat a vánoční kolekce pro každého?

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

01.12.2016

 

Ipsos klientská setkání stále přitahují

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovil stovky klientů či neklientů Ipsosu.

09.11.2016

 

Ipsos má kancelář již v 88 zemích světa

 

Ipsos Central Europe Cluster se sídlem v Praze otevřel v říjnu novou kancelář v Rakousku ve Vídni.

03.11.2016

 

Čtvrtina Čechů se plánuje letos zapojit do Národní potravinové sbírky

 

Průzkum Ipsosu dále potvrdil, že Národní potravinovou sbírku zná více než polovina české populace. Polovina Čechů je dokonce ochotna darovat potraviny i několikrát ročně.

05.10.2016

 

Češi fandí lokálním potravinám, v restauracích se ale na jejich původ neptají

 

Výzkum agentury Ipsos realizovaný v září tohoto roku pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) přinesl unikátní a zajímavá zjištění o postojích Čechů k českým surovinám a potravinám.

16.09.2016

 

Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

04.08.2016

 

Podle Evropanů ze zemí EU je Brexit špatným rozhodnutím pro Velkou Británii i pro EU

 

Z výzkumu agentury Ipsos v 16 zemích vyplývá, že občané vybraných zemí EU se shodují na tom, že je Brexit špatným rozhodnutím pro EU (58 %) a pro Velkou Británii (55 %).

25.07.2016

 

Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

18.07.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky. V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvětové Mystery Shopping Global Support Centre přímo v Praze

 

Nedávno vzniklo v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty.

30.05.2016

 

Operativní leasing hledá cestu k soukromým osobám. Ale není to jednoduché.

 

Financování vozu operativním leasingem nebývá v ČR první možností, která zákazníka napadne při nákupu nového vozu.

13.05.2016

 

Celostátní sčítání dopravy pro Ředitelství silnic a dálnic realizuje Ipsos

 

ŘSD ČR zpravidla na pětileté bázi realizuje celostátní sčítání dopravy a v loňském roce uspěl v náročném tendru právě Ipsos. Jedná se o vůbec největší dopravně průzkumnou akci, která se v České republice koná.

03.05.2016

 

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

28.04.2016

 

Event marketing má ve firmách pevné místo

 

Vyplývá to ze studie Event Marketing Monitor 2015, která je ojedinělou studií na českém trhu, vzniklé na základě spolupráce výzkumné agentury IPSOS a Event&Promotion.

21.04.2016

 

Ipsos zrealizoval 894.400 rozhovorů v r. 2015 a je stále č. 1

 

Největší počet rozhovorů v historii existence Ipsosu se podařilo zrealizovat v r. 2015 v rámci projektů výzkumu trhu a veřejného mínění.

15.04.2016

 

Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

21.03.2016

 

Ipsos výrazně posílil na poli neuro výzkumů

 

Po 2 letech úzké spolupráce výzkumné agentury IPSOS se společností eMerite došlo ke vzájemné dohodě v oblasti neuro výzkumů.

01.03.2016

 

CSR a reputace jdou ruku v ruce - potvrzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, které jsou vnímané jako společensky odpovědné, mají v očích veřejnosti nejen lepší reputaci, ale zároveň jsou považovány i za atraktivnější zaměstnavatele.

16.02.2016

 

NewMR 2016 - online festival o výzkumu trhu

 

V rámci únorového online festivalu NewMR 2016 (1. – 5. 2.) proběhla i prezentace našich kolegů z globální centrály Ipsosu. Její název zněl „Getting to Great Research Stories“.

15.01.2016

 

87 % dnešních nákupních rozhodnutí probíhá až v místě prodeje

 

Mj. vyplývá ze studie Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, kterou zveřejnily v prosinci 2015 výzkumná agentura Ipsos a POPAI CE.

08.12.2016

 

Nemáme se špatně, ale můžeme se mít líp, uvádí Češi

 

V české společnosti převažuje ohledně budoucnosti optimismus. Téměř čtvrtina obyvatel předpokládá, že se jejich osobní ekonomická situace v následujícím půlroce zlepší.

07.12.2016

 

13. plat a vánoční kolekce pro každého?

 

Nebo navázat odměny na spokojenost zákazníků? Další Ipsos Loyalty Snapshots.

01.12.2016

 

Ipsos klientská setkání stále přitahují

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovil stovky klientů či neklientů Ipsosu.

09.11.2016

 

Ipsos má kancelář již v 88 zemích světa

 

Ipsos Central Europe Cluster se sídlem v Praze otevřel v říjnu novou kancelář v Rakousku ve Vídni.

03.11.2016

 

Čtvrtina Čechů se plánuje letos zapojit do Národní potravinové sbírky

 

Průzkum Ipsosu dále potvrdil, že Národní potravinovou sbírku zná více než polovina české populace. Polovina Čechů je dokonce ochotna darovat potraviny i několikrát ročně.

05.10.2016

 

Češi fandí lokálním potravinám, v restauracích se ale na jejich původ neptají

 

Výzkum agentury Ipsos realizovaný v září tohoto roku pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) přinesl unikátní a zajímavá zjištění o postojích Čechů k českým surovinám a potravinám.

16.09.2016

 

Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

04.08.2016

 

Podle Evropanů ze zemí EU je Brexit špatným rozhodnutím pro Velkou Británii i pro EU

 

Z výzkumu agentury Ipsos v 16 zemích vyplývá, že občané vybraných zemí EU se shodují na tom, že je Brexit špatným rozhodnutím pro EU (58 %) a pro Velkou Británii (55 %).

25.07.2016

 

Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

18.07.2016

 

Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky. V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit.

13.06.2016

 

Ipsos založil celosvětové Mystery Shopping Global Support Centre přímo v Praze

 

Nedávno vzniklo v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty.

30.05.2016

 

Operativní leasing hledá cestu k soukromým osobám. Ale není to jednoduché.

 

Financování vozu operativním leasingem nebývá v ČR první možností, která zákazníka napadne při nákupu nového vozu.

13.05.2016

 

Celostátní sčítání dopravy pro Ředitelství silnic a dálnic realizuje Ipsos

 

ŘSD ČR zpravidla na pětileté bázi realizuje celostátní sčítání dopravy a v loňském roce uspěl v náročném tendru právě Ipsos. Jedná se o vůbec největší dopravně průzkumnou akci, která se v České republice koná.

03.05.2016

 

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

28.04.2016

 

Event marketing má ve firmách pevné místo

 

Vyplývá to ze studie Event Marketing Monitor 2015, která je ojedinělou studií na českém trhu, vzniklé na základě spolupráce výzkumné agentury IPSOS a Event&Promotion.

21.04.2016

 

Ipsos zrealizoval 894.400 rozhovorů v r. 2015 a je stále č. 1

 

Největší počet rozhovorů v historii existence Ipsosu se podařilo zrealizovat v r. 2015 v rámci projektů výzkumu trhu a veřejného mínění.

15.04.2016

 

Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

21.03.2016

 

Ipsos výrazně posílil na poli neuro výzkumů

 

Po 2 letech úzké spolupráce výzkumné agentury IPSOS se společností eMerite došlo ke vzájemné dohodě v oblasti neuro výzkumů.

01.03.2016

 

CSR a reputace jdou ruku v ruce - potvrzuje Ipsos CSR Research

 

Firmy, které jsou vnímané jako společensky odpovědné, mají v očích veřejnosti nejen lepší reputaci, ale zároveň jsou považovány i za atraktivnější zaměstnavatele.

16.02.2016

 

NewMR 2016 - online festival o výzkumu trhu

 

V rámci únorového online festivalu NewMR 2016 (1. – 5. 2.) proběhla i prezentace našich kolegů z globální centrály Ipsosu. Její název zněl „Getting to Great Research Stories“.

15.01.2016

 

87 % dnešních nákupních rozhodnutí probíhá až v místě prodeje

 

Mj. vyplývá ze studie Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, kterou zveřejnily v prosinci 2015 výzkumná agentura Ipsos a POPAI CE.

07.12.2015

 

Češi více věří, že se budou mít v roce 2016 lépe

 

Přibývá Čechů s optimistickým názorem na další vývoj ekonomické situace jak v ČR, tak v jejich domácnosti.

04.12.2015

 

Ipsos byl Partnerem Roku průmyslu a technického vzdělávání

 

Poznatky z výzkumů trhu a veřejného mínění, které realizoval IPSOS v průběhu roku 2015 výrazně podpořily aktivity Svazu průmyslu a dopravy ČR v rámci Roku průmyslu a technického vzdělávání (dále RPTV).

03.11.2015

 

Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

 

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS.

30.10.2015

 

Má reklama v dnešní době ještě smysl?

 

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat! Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

13.10.2015

 

Návyky české společnosti se nemění – plýtvání potravinami pokračuje

 

Ipsos opět po roce realizoval pro konferenci FOOD WASTE 2015 výzkum veřejného mínění, jehož výsledky byly představeny 1. října.

22.09.2015

 

17. série Ipsos klientských setkání pro Vás je připravena

 

Na seminářích se budeme věnovat přínosu wearables, novinkám v reklamě a komunikaci, Employer Brandu a cestovnímu ruchu.

10.08.2015

 

Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

 

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

07.08.2015

 

16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association...

29.06.2015

 

Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

 

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster s centrálou v Praze

 

Význam České republiky pro Ipsos roste. V červnu 2015 vznikl středoevropský cluster výzkumné agentury Ipsos pokrývající Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

24.06.2015

 

Jsou na odchod do běžného života připraveny děti z dětských domovů?

 

Průzkum vznikl za finanční podpory Nadace Komerční banky – Jistota, hlavním partnerem byla nezisková organizace Letní dům a partnerem společnost Bageterie Boulevard.

09.06.2015

 

Téměř 40% populace není přesvědčeno o správném směřování českého školství

 

Vyplývá to z aktuálního výzkumu agentury Ipsos pro Business Leaders Forum (BLF)...

25.05.2015

 

Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

 

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum.

20.05.2015

 

Čechům vadí kouření v restauracích stále víc

 

62 % Čechů vadí kouření v restauracích, hospodách, kavárnách a barech, ukázal aktuální výzkum Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy (FSV UK) a výzkumné agentury Ipsos.

12.05.2015

 

Skauti jsou v očích veřejnosti spojeni s pobytem v přírodě, výchovou ke spolupráci a pomocí druhým

 

V březnu 2015 Ipsos uzavřel Partnerství s organizací Junák – český skaut v oblasti výzkumu veřejného mínění.

04.05.2015

 

Češi se obávají Ruska a chtějí posilovat naše vztahy s NATO

 

V dubnu 2015 proběhl výzkum agentury Ipsos na vzorku 1050 respondentů, který zkoumal postoje obyvatel k Rusku a možným reakcím České republiky na jeho kroky.

16.04.2015

 

Mobilní internet dnes zajímá každého uživatele smartphonu

 

V dubnu 2015 proběhla druhá vlna výzkumu agentury Ipsos na vzorku 1004 respondentů, který zkoumal téma mobilního internetu.

10.04.2015

 

Ipsos podporuje aktivitu Díky, trenére - hledání Trenéra mládeže 2015

 

Během tiskové konference na projekt Díky, trenére, která proběhla 8. dubna v Ipsosu se přiznali ke spolupráci Jakub Kohák, sportovec, umělec a režisér, a Pavel Vrba...

31.03.2015

 

Ipsos semináře v plném proudu

 

Zákaznický feedback, postmoderní ženy, generace Y, budoucnost mystery shoppingu – to jsou klíčová témata seminářů a konferencí, které proběhnou v rámci již 16. série Ipsos klientských setkání.

09.03.2015

 

Mystery Shopping patří dnes mezi nejžádanější výzkumné metody

 

Mystery Shopping je, převedeno na lidský věk, dědečkem, protože vznikl před více než 70 lety v USA.

25.02.2015

 

Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

 

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti.

10.02.2015

 

Ipsos a POPAI CE startují Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

 

Nový průzkumový projekt, který realizuje asociace POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, nabídne komplexní pohled nejen na nákupní chování českých zákazníků v oblasti FMCG.

06.02.2015

 

Vyhodnocování efektivity in-store kampaní se vyplácí

 

Údaje o prodejní efektivitě in-store kampaní jsou zástupci maloobchodu i zadavateli reklamy stále více požadovány jako nezbytný předpoklad pro zlepšování komunikačních projektů a kampaní v prodejních místech.

19.01.2015

 

Práce s nespokojenými klienty se vyplatí, říkají Ipsos Loyalty Snapshots

 

Už znáte své NPS za rok 2014 a plánujete, co letos udělat s těmi nespokojenými? A říkáte si, jestli má vůbec smysl s nimi pracovat?

07.12.2015

 

Češi více věří, že se budou mít v roce 2016 lépe

 

Přibývá Čechů s optimistickým názorem na další vývoj ekonomické situace jak v ČR, tak v jejich domácnosti.

04.12.2015

 

Ipsos byl Partnerem Roku průmyslu a technického vzdělávání

 

Poznatky z výzkumů trhu a veřejného mínění, které realizoval IPSOS v průběhu roku 2015 výrazně podpořily aktivity Svazu průmyslu a dopravy ČR v rámci Roku průmyslu a technického vzdělávání (dále RPTV).

03.11.2015

 

Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

 

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS.

30.10.2015

 

Má reklama v dnešní době ještě smysl?

 

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat! Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

13.10.2015

 

Návyky české společnosti se nemění – plýtvání potravinami pokračuje

 

Ipsos opět po roce realizoval pro konferenci FOOD WASTE 2015 výzkum veřejného mínění, jehož výsledky byly představeny 1. října.

22.09.2015

 

17. série Ipsos klientských setkání pro Vás je připravena

 

Na seminářích se budeme věnovat přínosu wearables, novinkám v reklamě a komunikaci, Employer Brandu a cestovnímu ruchu.

10.08.2015

 

Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

 

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

07.08.2015

 

16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association...

29.06.2015

 

Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

 

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster s centrálou v Praze

 

Význam České republiky pro Ipsos roste. V červnu 2015 vznikl středoevropský cluster výzkumné agentury Ipsos pokrývající Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

24.06.2015

 

Jsou na odchod do běžného života připraveny děti z dětských domovů?

 

Průzkum vznikl za finanční podpory Nadace Komerční banky – Jistota, hlavním partnerem byla nezisková organizace Letní dům a partnerem společnost Bageterie Boulevard.

09.06.2015

 

Téměř 40% populace není přesvědčeno o správném směřování českého školství

 

Vyplývá to z aktuálního výzkumu agentury Ipsos pro Business Leaders Forum (BLF)...

25.05.2015

 

Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

 

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum.

20.05.2015

 

Čechům vadí kouření v restauracích stále víc

 

62 % Čechů vadí kouření v restauracích, hospodách, kavárnách a barech, ukázal aktuální výzkum Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy (FSV UK) a výzkumné agentury Ipsos.

12.05.2015

 

Skauti jsou v očích veřejnosti spojeni s pobytem v přírodě, výchovou ke spolupráci a pomocí druhým

 

V březnu 2015 Ipsos uzavřel Partnerství s organizací Junák – český skaut v oblasti výzkumu veřejného mínění.

04.05.2015

 

Češi se obávají Ruska a chtějí posilovat naše vztahy s NATO

 

V dubnu 2015 proběhl výzkum agentury Ipsos na vzorku 1050 respondentů, který zkoumal postoje obyvatel k Rusku a možným reakcím České republiky na jeho kroky.

16.04.2015

 

Mobilní internet dnes zajímá každého uživatele smartphonu

 

V dubnu 2015 proběhla druhá vlna výzkumu agentury Ipsos na vzorku 1004 respondentů, který zkoumal téma mobilního internetu.

10.04.2015

 

Ipsos podporuje aktivitu Díky, trenére - hledání Trenéra mládeže 2015

 

Během tiskové konference na projekt Díky, trenére, která proběhla 8. dubna v Ipsosu se přiznali ke spolupráci Jakub Kohák, sportovec, umělec a režisér, a Pavel Vrba...

31.03.2015

 

Ipsos semináře v plném proudu

 

Zákaznický feedback, postmoderní ženy, generace Y, budoucnost mystery shoppingu – to jsou klíčová témata seminářů a konferencí, které proběhnou v rámci již 16. série Ipsos klientských setkání.

09.03.2015

 

Mystery Shopping patří dnes mezi nejžádanější výzkumné metody

 

Mystery Shopping je, převedeno na lidský věk, dědečkem, protože vznikl před více než 70 lety v USA.

25.02.2015

 

Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

 

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti.

10.02.2015

 

Ipsos a POPAI CE startují Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

 

Nový průzkumový projekt, který realizuje asociace POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, nabídne komplexní pohled nejen na nákupní chování českých zákazníků v oblasti FMCG.

06.02.2015

 

Vyhodnocování efektivity in-store kampaní se vyplácí

 

Údaje o prodejní efektivitě in-store kampaní jsou zástupci maloobchodu i zadavateli reklamy stále více požadovány jako nezbytný předpoklad pro zlepšování komunikačních projektů a kampaní v prodejních místech.

19.01.2015

 

Práce s nespokojenými klienty se vyplatí, říkají Ipsos Loyalty Snapshots

 

Už znáte své NPS za rok 2014 a plánujete, co letos udělat s těmi nespokojenými? A říkáte si, jestli má vůbec smysl s nimi pracovat?

07.12.2015

 

Češi více věří, že se budou mít v roce 2016 lépe

 

Přibývá Čechů s optimistickým názorem na další vývoj ekonomické situace jak v ČR, tak v jejich domácnosti.

04.12.2015

 

Ipsos byl Partnerem Roku průmyslu a technického vzdělávání

 

Poznatky z výzkumů trhu a veřejného mínění, které realizoval IPSOS v průběhu roku 2015 výrazně podpořily aktivity Svazu průmyslu a dopravy ČR v rámci Roku průmyslu a technického vzdělávání (dále RPTV).

03.11.2015

 

Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

 

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS.

30.10.2015

 

Má reklama v dnešní době ještě smysl?

 

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat! Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

13.10.2015

 

Návyky české společnosti se nemění – plýtvání potravinami pokračuje

 

Ipsos opět po roce realizoval pro konferenci FOOD WASTE 2015 výzkum veřejného mínění, jehož výsledky byly představeny 1. října.

22.09.2015

 

17. série Ipsos klientských setkání pro Vás je připravena

 

Na seminářích se budeme věnovat přínosu wearables, novinkám v reklamě a komunikaci, Employer Brandu a cestovnímu ruchu.

10.08.2015

 

Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

 

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

07.08.2015

 

16. ročník mystery konference MSPA opět za účasti Ipsosu

 

Tématem letošní konference MSPA – Mystery Shopping Providers Association...

29.06.2015

 

Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

 

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

25.06.2015

 

Vznik Ipsos Central Europe Cluster s centrálou v Praze

 

Význam České republiky pro Ipsos roste. V červnu 2015 vznikl středoevropský cluster výzkumné agentury Ipsos pokrývající Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

24.06.2015

 

Jsou na odchod do běžného života připraveny děti z dětských domovů?

 

Průzkum vznikl za finanční podpory Nadace Komerční banky – Jistota, hlavním partnerem byla nezisková organizace Letní dům a partnerem společnost Bageterie Boulevard.

09.06.2015

 

Téměř 40% populace není přesvědčeno o správném směřování českého školství

 

Vyplývá to z aktuálního výzkumu agentury Ipsos pro Business Leaders Forum (BLF)...

25.05.2015

 

Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

 

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum.

20.05.2015

 

Čechům vadí kouření v restauracích stále víc

 

62 % Čechů vadí kouření v restauracích, hospodách, kavárnách a barech, ukázal aktuální výzkum Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy (FSV UK) a výzkumné agentury Ipsos.

12.05.2015

 

Skauti jsou v očích veřejnosti spojeni s pobytem v přírodě, výchovou ke spolupráci a pomocí druhým

 

V březnu 2015 Ipsos uzavřel Partnerství s organizací Junák – český skaut v oblasti výzkumu veřejného mínění.

04.05.2015

 

Češi se obávají Ruska a chtějí posilovat naše vztahy s NATO

 

V dubnu 2015 proběhl výzkum agentury Ipsos na vzorku 1050 respondentů, který zkoumal postoje obyvatel k Rusku a možným reakcím České republiky na jeho kroky.

16.04.2015

 

Mobilní internet dnes zajímá každého uživatele smartphonu

 

V dubnu 2015 proběhla druhá vlna výzkumu agentury Ipsos na vzorku 1004 respondentů, který zkoumal téma mobilního internetu.

10.04.2015

 

Ipsos podporuje aktivitu Díky, trenére - hledání Trenéra mládeže 2015

 

Během tiskové konference na projekt Díky, trenére, která proběhla 8. dubna v Ipsosu se přiznali ke spolupráci Jakub Kohák, sportovec, umělec a režisér, a Pavel Vrba...

31.03.2015

 

Ipsos semináře v plném proudu

 

Zákaznický feedback, postmoderní ženy, generace Y, budoucnost mystery shoppingu – to jsou klíčová témata seminářů a konferencí, které proběhnou v rámci již 16. série Ipsos klientských setkání.

09.03.2015

 

Mystery Shopping patří dnes mezi nejžádanější výzkumné metody

 

Mystery Shopping je, převedeno na lidský věk, dědečkem, protože vznikl před více než 70 lety v USA.

25.02.2015

 

Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

 

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti.

10.02.2015

 

Ipsos a POPAI CE startují Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

 

Nový průzkumový projekt, který realizuje asociace POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, nabídne komplexní pohled nejen na nákupní chování českých zákazníků v oblasti FMCG.

06.02.2015

 

Vyhodnocování efektivity in-store kampaní se vyplácí

 

Údaje o prodejní efektivitě in-store kampaní jsou zástupci maloobchodu i zadavateli reklamy stále více požadovány jako nezbytný předpoklad pro zlepšování komunikačních projektů a kampaní v prodejních místech.

19.01.2015

 

Práce s nespokojenými klienty se vyplatí, říkají Ipsos Loyalty Snapshots

 

Už znáte své NPS za rok 2014 a plánujete, co letos udělat s těmi nespokojenými? A říkáte si, jestli má vůbec smysl s nimi pracovat?

18.12.2014

 

Ipsos vám přeje pěkné svátky a vše dobré do nového roku!

 

Děkujeme za dosavadní spolupráci a věříme, že i r. 2015 bude pro vás i pro nás dalším úspěšným rokem. Hodně štěstí a zdraví!

08.12.2014

 

Češi jsou v hodnocení současné ekonomické situace opatrní

 

Exkluzivní výzkum Ipsos pro Fórum Zlaté koruny Konkurenceschopnost, které se konalo 4. prosince, ukázal, že lidé nepociťují výrazné změny k lepšímu v řešení ekonomických otázek ze strany státu.

26.11.2014

 

Nový web aneb Ipsos se bez inovací neobejde

 

Po letním přestěhování do nových kancelářských prostor ve Slovanském domě, po letošním uvedení Facial coding, Mobile Express výzkumu a dalších novinek, přichází Ipsos s úplně novým designem webových firemních stránek.

26.09.2014

 

Ipsos Open Day byl plný interaktivních prezentací výzkumných metod

 

U příležitosti otevření nového sídla Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy předvedli všichni zaměstnanci Ipsosu řadu výzkumných metod a produktů více než stovce svých klientů.

25.09.2014

 

Referendum o nezávislosti Skotska – Ipsos MORI se nejpřesněji přiblížil svým odhadem ke konečnému výsledku

 

Společnost Ipsos MORI, největší výzkumná agentura ve Velké Británii, odhadla ve výzkumu veřejného mínění nejpřesněji výsledek referenda...

09.09.2014

 

Ipsos odborné semináře opět startují

 

Digitální komunikace, emoce, segmentace, employer brand, customer experience – to jsou hlavní témata podzimních Ipsos seminářů.

01.09.2014

 

Ipsos zahajuje mezinárodní výzkumný kongres ESOMAR

 

Zástupci agentury Ipsos se začátkem září 2014 účastní jedné z nejdůležitějších událostí ve výzkumném světě, ESOMAR kongresu v Nice.

11.08.2014

 

Ipsos se stěhuje do Slovanského domu v centru Prahy!

 

Od 18. srpna 2014 nás naleznete na nové adrese v areálu Slovanského domu, Na Příkopě 22, Praha 1.

15.07.2014

 

Letní zajímavosti z výzkumů Ipsosu

 

Z výsledků květnového výzkumu agentury Ipsos pro slavnostní Galavečer Zlaté koruny vyplývá několik zajímavých informací týkajících se finančního trhu.

14.07.2014

 

Bez předchozího objednání se jízda taxíkem v Praze prodraží - vyplývá z Ipsos Mystery Snapshots

 

Agentura Ipsos se během svého pravidelného výzkumu Mystery Snapshots zaměřila na poskytovatele taxislužeb v pražské metropoli...

30.06.2014

 

Tři čtvrtiny Čechů přiznávají existující nerovnost mezi muži a ženami, dvě třetiny se pak hlásí k feminismu

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se dvě třetiny Čechů (65%) označuje za feministy a feministky, tedy za někoho, kdo podporuje a hájí rovné příležitosti pro ženy...

17.06.2014

 

Barometr českého zdravotnictví 2014 – systém zdravotní péče v ČR

 

Výzkum společností HealthCare Institute a Ipsos mezi řediteli zdravotních pojišťoven a nemocnic v ČR realizovaný za podpory Komerční banky potvrdil, že systém zdravotní péče v České republice považují ředitelé nemocnic i zdravotních pojišťoven dlouhodobě za velmi kvalitní...

06.05.2014

 

74 % Čechů si přeje zůstat v Evropské unii, ale většina z nich chce omezit její pravomoci

 

Z výzkumu agentury Ipsos, který proběhl v březnu 2014 ve 12 vybraných členských zemí EU, vyplývá, že Češi jsou ze všech sledovaných zemí nejméně proevropští...

28.04.2014

 

IPSOS v ČR i ve světě v r. 2013 potvrdil stabilní a silnou pozici mezi výzkumnými agenturami

 

Výsledky za minulý rok ukazují, že i v době ekonomické krize a velkého tlaku v odvětví si Ipsos udržuje výsadní postavení mezi výzkumnými agenturami.

24.04.2014

 

Češi jsou ve vnímání ekonomické situace nejoptimističtější za poslední 3 roky

 

Výzkum agentury Ipsos ukázal na ustupující dopady krize a stabilizaci podmínek v České republice, Češi se ovšem cítí pod velkým tlakem.

18.12.2014

 

Ipsos vám přeje pěkné svátky a vše dobré do nového roku!

 

Děkujeme za dosavadní spolupráci a věříme, že i r. 2015 bude pro vás i pro nás dalším úspěšným rokem. Hodně štěstí a zdraví!

08.12.2014

 

Češi jsou v hodnocení současné ekonomické situace opatrní

 

Exkluzivní výzkum Ipsos pro Fórum Zlaté koruny Konkurenceschopnost, které se konalo 4. prosince, ukázal, že lidé nepociťují výrazné změny k lepšímu v řešení ekonomických otázek ze strany státu.

26.11.2014

 

Nový web aneb Ipsos se bez inovací neobejde

 

Po letním přestěhování do nových kancelářských prostor ve Slovanském domě, po letošním uvedení Facial coding, Mobile Express výzkumu a dalších novinek, přichází Ipsos s úplně novým designem webových firemních stránek.

26.09.2014

 

Ipsos Open Day byl plný interaktivních prezentací výzkumných metod

 

U příležitosti otevření nového sídla Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy předvedli všichni zaměstnanci Ipsosu řadu výzkumných metod a produktů více než stovce svých klientů.

25.09.2014

 

Referendum o nezávislosti Skotska – Ipsos MORI se nejpřesněji přiblížil svým odhadem ke konečnému výsledku

 

Společnost Ipsos MORI, největší výzkumná agentura ve Velké Británii, odhadla ve výzkumu veřejného mínění nejpřesněji výsledek referenda...

09.09.2014

 

Ipsos odborné semináře opět startují

 

Digitální komunikace, emoce, segmentace, employer brand, customer experience – to jsou hlavní témata podzimních Ipsos seminářů.

01.09.2014

 

Ipsos zahajuje mezinárodní výzkumný kongres ESOMAR

 

Zástupci agentury Ipsos se začátkem září 2014 účastní jedné z nejdůležitějších událostí ve výzkumném světě, ESOMAR kongresu v Nice.

11.08.2014

 

Ipsos se stěhuje do Slovanského domu v centru Prahy!

 

Od 18. srpna 2014 nás naleznete na nové adrese v areálu Slovanského domu, Na Příkopě 22, Praha 1.

15.07.2014

 

Letní zajímavosti z výzkumů Ipsosu

 

Z výsledků květnového výzkumu agentury Ipsos pro slavnostní Galavečer Zlaté koruny vyplývá několik zajímavých informací týkajících se finančního trhu.

14.07.2014

 

Bez předchozího objednání se jízda taxíkem v Praze prodraží - vyplývá z Ipsos Mystery Snapshots

 

Agentura Ipsos se během svého pravidelného výzkumu Mystery Snapshots zaměřila na poskytovatele taxislužeb v pražské metropoli...

30.06.2014

 

Tři čtvrtiny Čechů přiznávají existující nerovnost mezi muži a ženami, dvě třetiny se pak hlásí k feminismu

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se dvě třetiny Čechů (65%) označuje za feministy a feministky, tedy za někoho, kdo podporuje a hájí rovné příležitosti pro ženy...

17.06.2014

 

Barometr českého zdravotnictví 2014 – systém zdravotní péče v ČR

 

Výzkum společností HealthCare Institute a Ipsos mezi řediteli zdravotních pojišťoven a nemocnic v ČR realizovaný za podpory Komerční banky potvrdil, že systém zdravotní péče v České republice považují ředitelé nemocnic i zdravotních pojišťoven dlouhodobě za velmi kvalitní...

06.05.2014

 

74 % Čechů si přeje zůstat v Evropské unii, ale většina z nich chce omezit její pravomoci

 

Z výzkumu agentury Ipsos, který proběhl v březnu 2014 ve 12 vybraných členských zemí EU, vyplývá, že Češi jsou ze všech sledovaných zemí nejméně proevropští...

28.04.2014

 

IPSOS v ČR i ve světě v r. 2013 potvrdil stabilní a silnou pozici mezi výzkumnými agenturami

 

Výsledky za minulý rok ukazují, že i v době ekonomické krize a velkého tlaku v odvětví si Ipsos udržuje výsadní postavení mezi výzkumnými agenturami.

24.04.2014

 

Češi jsou ve vnímání ekonomické situace nejoptimističtější za poslední 3 roky

 

Výzkum agentury Ipsos ukázal na ustupující dopady krize a stabilizaci podmínek v České republice, Češi se ovšem cítí pod velkým tlakem.

18.12.2014

 

Ipsos vám přeje pěkné svátky a vše dobré do nového roku!

 

Děkujeme za dosavadní spolupráci a věříme, že i r. 2015 bude pro vás i pro nás dalším úspěšným rokem. Hodně štěstí a zdraví!

08.12.2014

 

Češi jsou v hodnocení současné ekonomické situace opatrní

 

Exkluzivní výzkum Ipsos pro Fórum Zlaté koruny Konkurenceschopnost, které se konalo 4. prosince, ukázal, že lidé nepociťují výrazné změny k lepšímu v řešení ekonomických otázek ze strany státu.

26.11.2014

 

Nový web aneb Ipsos se bez inovací neobejde

 

Po letním přestěhování do nových kancelářských prostor ve Slovanském domě, po letošním uvedení Facial coding, Mobile Express výzkumu a dalších novinek, přichází Ipsos s úplně novým designem webových firemních stránek.

26.09.2014

 

Ipsos Open Day byl plný interaktivních prezentací výzkumných metod

 

U příležitosti otevření nového sídla Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy předvedli všichni zaměstnanci Ipsosu řadu výzkumných metod a produktů více než stovce svých klientů.

25.09.2014

 

Referendum o nezávislosti Skotska – Ipsos MORI se nejpřesněji přiblížil svým odhadem ke konečnému výsledku

 

Společnost Ipsos MORI, největší výzkumná agentura ve Velké Británii, odhadla ve výzkumu veřejného mínění nejpřesněji výsledek referenda...

09.09.2014

 

Ipsos odborné semináře opět startují

 

Digitální komunikace, emoce, segmentace, employer brand, customer experience – to jsou hlavní témata podzimních Ipsos seminářů.

01.09.2014

 

Ipsos zahajuje mezinárodní výzkumný kongres ESOMAR

 

Zástupci agentury Ipsos se začátkem září 2014 účastní jedné z nejdůležitějších událostí ve výzkumném světě, ESOMAR kongresu v Nice.

11.08.2014

 

Ipsos se stěhuje do Slovanského domu v centru Prahy!

 

Od 18. srpna 2014 nás naleznete na nové adrese v areálu Slovanského domu, Na Příkopě 22, Praha 1.

15.07.2014

 

Letní zajímavosti z výzkumů Ipsosu

 

Z výsledků květnového výzkumu agentury Ipsos pro slavnostní Galavečer Zlaté koruny vyplývá několik zajímavých informací týkajících se finančního trhu.

14.07.2014

 

Bez předchozího objednání se jízda taxíkem v Praze prodraží - vyplývá z Ipsos Mystery Snapshots

 

Agentura Ipsos se během svého pravidelného výzkumu Mystery Snapshots zaměřila na poskytovatele taxislužeb v pražské metropoli...

30.06.2014

 

Tři čtvrtiny Čechů přiznávají existující nerovnost mezi muži a ženami, dvě třetiny se pak hlásí k feminismu

 

Podle aktuálního výzkumu agentury Ipsos se dvě třetiny Čechů (65%) označuje za feministy a feministky, tedy za někoho, kdo podporuje a hájí rovné příležitosti pro ženy...

17.06.2014

 

Barometr českého zdravotnictví 2014 – systém zdravotní péče v ČR

 

Výzkum společností HealthCare Institute a Ipsos mezi řediteli zdravotních pojišťoven a nemocnic v ČR realizovaný za podpory Komerční banky potvrdil, že systém zdravotní péče v České republice považují ředitelé nemocnic i zdravotních pojišťoven dlouhodobě za velmi kvalitní...

06.05.2014

 

74 % Čechů si přeje zůstat v Evropské unii, ale většina z nich chce omezit její pravomoci

 

Z výzkumu agentury Ipsos, který proběhl v březnu 2014 ve 12 vybraných členských zemí EU, vyplývá, že Češi jsou ze všech sledovaných zemí nejméně proevropští...

28.04.2014

 

IPSOS v ČR i ve světě v r. 2013 potvrdil stabilní a silnou pozici mezi výzkumnými agenturami

 

Výsledky za minulý rok ukazují, že i v době ekonomické krize a velkého tlaku v odvětví si Ipsos udržuje výsadní postavení mezi výzkumnými agenturami.

24.04.2014

 

Češi jsou ve vnímání ekonomické situace nejoptimističtější za poslední 3 roky

 

Výzkum agentury Ipsos ukázal na ustupující dopady krize a stabilizaci podmínek v České republice, Češi se ovšem cítí pod velkým tlakem.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura