Beauty

Kosmetický průmysl se neustále někam posouvá a každý rok mění své názory na to, co je nejlepší pro naši pleť, tělo i duši. Pokud je na současných předpovědích alespoň zrnko pravdy, můžeme se v roce 2015 těšit na nadstandardní osobní služby v péči o krásu a duševní pohodu.

Nebylo by perfektní mít k dispozici svého učitele, maséra, výživového poradce, kouče a osobního trenéra pod jednou střechou? To je přesně to, na co myslí holističtí trend setteři.

Z výzkumů Ipsosu

„Mám moc ráda ořezávací tužky na oči. Šroubovací vůbec nekupuju, snadno se lámou.“

„Vlasy si barvím, protože se mi dost mastí. Barva na vlasy je vždy na chvíli vysuší.“

„Po čištění zubů používám klasickou nit. Speciální zubní nit nepotřebuji, přijde mi to zbytečné.“


Zdroj: Ipsos Etnografický výzkum, 2014


Ipsos Beauty tým

Beauty tým se silným mezinárodním zázemím je složen z několika výzkumných týmů. Pomáháme klientům již více než 20 let a disponujeme rozsáhlými zkušenostmi a především benchmarky v kategorii beauty. Kromě realizace lokálních i mezinárodních projektů se zaměřujeme hlavně na workshopy a implementaci výzkumných zjištění do procesů společnosti.


Hlavní témata projektů v beauty sektoru:

Typologie a segmentace

  • Identifikace nenaplněných potřeb zákaznic / zákazníků, vývoj nového produktu, postavení značky na trhu a odhalení bílých míst
  • Segmentace zákaznic / zákazníků na základě potřeb klientů a jejich typologie
  • Tvorba inovační strategie – rozvoj značky / kategorie


Komunikace

  • Nastavení a optimalizace komunikační strategie značky a produktů
  • Testování kampaní (všechny mediatypy), posilování efektivity kampaně
  • Řízení značky, image značky


Analýzy potenciálu / optimalizace marketingového mixu

  • Ověření srozumitelnosti a celkové hodnocení produktových / komunikačních konceptů a optimalizace jejich znění
  • Určení potenciálu nových produktových konceptů či optimalizace stávajících
  • Komplexní analýza uvedení nového produktu či brandu na trh a měření jeho potenciálu
  • Komplexní testování produktů - zhodnocení výkonnosti nových produktů, zlepšování stávajících produktů z hlediska maximalizace životnosti a ziskovosti
  • Stanovení optimálního počtu SKUs v portfoliu značky
  • Testování obalů a jejich optimalizace (eye tracking, neuromarketing)
  • Cenová citlivost zákaznic / zákazníků, cenová optimalizace
  • Zhodnocení efektivity marketingového mixu a jeho optimalizace po uvedení produktu na trhu (pochopení důvodů nákupu či naopak neuskutečnění nákupu, detailní zhodnocení jednotlivých elementů marketingového mixu, profilování klíčových skupin zákaznic / zákazníků)


Distribuce / prodej

  • Mapování nákupního chování zákaznic / zákazníků („nákupní cesta“ zákaznic / zákazníků; způsob rozhodování o koupi, plánovanost či spontánnost nákupu)
  • Category management (uspořádání prodejní plochy, skladba a uspořádání regálů apod.)
  • Testování in-store POP komunikace
  • Monitoring cen produktů na trhu
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu
  • Důležitost distribučních kanálů (online, direct sale atd.)


Spokojenost a loajalita klientů (B2C / B2B)

  • Okamžitá spokojenost klientů po prodejním procesu, AFTER SALE (propojeno na web reporting a automaticky distribuováno na příslušné oddělení / distributory), optimálně pomocí IVR (automatické zpětné volání)
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákaznic / zákazníků, segmentace na základě loajality, míra zaměňování značky


V roce 2014 jsme realizovali celkem 124 etnografických rozhovorů, při kterých jsme zkoumali životní styl a zvyky zákaznic a zákazníků.


Kontakt:

Eva Veisová

Eva Veisová

Executive Director Ipsos UU
eva.veisova@ipsos.com
GSM: +420 603 194 057

Beauty

Kosmetický průmysl se neustále někam posouvá a každý rok mění své názory na to, co je nejlepší pro naši pleť, tělo i duši. Pokud je na současných předpovědích alespoň zrnko pravdy, můžeme se v roce 2015 těšit na nadstandardní osobní služby v péči o krásu a duševní pohodu.

Nebylo by perfektní mít k dispozici svého učitele, maséra, výživového poradce, kouče a osobního trenéra pod jednou střechou? To je přesně to, na co myslí holističtí trend setteři.

Z výzkumů Ipsosu

„Mám moc ráda ořezávací tužky na oči. Šroubovací vůbec nekupuju, snadno se lámou.“

„Vlasy si barvím, protože se mi dost mastí. Barva na vlasy je vždy na chvíli vysuší.“

„Po čištění zubů používám klasickou nit. Speciální zubní nit nepotřebuji, přijde mi to zbytečné.“


Zdroj: Ipsos Etnografický výzkum, 2014


Ipsos Beauty tým

Beauty tým se silným mezinárodním zázemím je složen z několika výzkumných týmů. Pomáháme klientům již více než 20 let a disponujeme rozsáhlými zkušenostmi a především benchmarky v kategorii beauty. Kromě realizace lokálních i mezinárodních projektů se zaměřujeme hlavně na workshopy a implementaci výzkumných zjištění do procesů společnosti.


Hlavní témata projektů v beauty sektoru:

Typologie a segmentace

  • Identifikace nenaplněných potřeb zákaznic / zákazníků, vývoj nového produktu, postavení značky na trhu a odhalení bílých míst
  • Segmentace zákaznic / zákazníků na základě potřeb klientů a jejich typologie
  • Tvorba inovační strategie – rozvoj značky / kategorie


Komunikace

  • Nastavení a optimalizace komunikační strategie značky a produktů
  • Testování kampaní (všechny mediatypy), posilování efektivity kampaně
  • Řízení značky, image značky


Analýzy potenciálu / optimalizace marketingového mixu

  • Ověření srozumitelnosti a celkové hodnocení produktových / komunikačních konceptů a optimalizace jejich znění
  • Určení potenciálu nových produktových konceptů či optimalizace stávajících
  • Komplexní analýza uvedení nového produktu či brandu na trh a měření jeho potenciálu
  • Komplexní testování produktů - zhodnocení výkonnosti nových produktů, zlepšování stávajících produktů z hlediska maximalizace životnosti a ziskovosti
  • Stanovení optimálního počtu SKUs v portfoliu značky
  • Testování obalů a jejich optimalizace (eye tracking, neuromarketing)
  • Cenová citlivost zákaznic / zákazníků, cenová optimalizace
  • Zhodnocení efektivity marketingového mixu a jeho optimalizace po uvedení produktu na trhu (pochopení důvodů nákupu či naopak neuskutečnění nákupu, detailní zhodnocení jednotlivých elementů marketingového mixu, profilování klíčových skupin zákaznic / zákazníků)


Distribuce / prodej

  • Mapování nákupního chování zákaznic / zákazníků („nákupní cesta“ zákaznic / zákazníků; způsob rozhodování o koupi, plánovanost či spontánnost nákupu)
  • Category management (uspořádání prodejní plochy, skladba a uspořádání regálů apod.)
  • Testování in-store POP komunikace
  • Monitoring cen produktů na trhu
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu
  • Důležitost distribučních kanálů (online, direct sale atd.)


Spokojenost a loajalita klientů (B2C / B2B)

  • Okamžitá spokojenost klientů po prodejním procesu, AFTER SALE (propojeno na web reporting a automaticky distribuováno na příslušné oddělení / distributory), optimálně pomocí IVR (automatické zpětné volání)
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákaznic / zákazníků, segmentace na základě loajality, míra zaměňování značky


V roce 2014 jsme realizovali celkem 124 etnografických rozhovorů, při kterých jsme zkoumali životní styl a zvyky zákaznic a zákazníků.


Kontakt:

Eva Veisová

Eva Veisová

Executive Director Ipsos UU
eva.veisova@ipsos.com
GSM: +420 603 194 057

Beauty

Kosmetický průmysl se neustále někam posouvá a každý rok mění své názory na to, co je nejlepší pro naši pleť, tělo i duši. Pokud je na současných předpovědích alespoň zrnko pravdy, můžeme se v roce 2015 těšit na nadstandardní osobní služby v péči o krásu a duševní pohodu.

Nebylo by perfektní mít k dispozici svého učitele, maséra, výživového poradce, kouče a osobního trenéra pod jednou střechou? To je přesně to, na co myslí holističtí trend setteři.

Z výzkumů Ipsosu

„Mám moc ráda ořezávací tužky na oči. Šroubovací vůbec nekupuju, snadno se lámou.“

„Vlasy si barvím, protože se mi dost mastí. Barva na vlasy je vždy na chvíli vysuší.“

„Po čištění zubů používám klasickou nit. Speciální zubní nit nepotřebuji, přijde mi to zbytečné.“


Zdroj: Ipsos Etnografický výzkum, 2014


Ipsos Beauty tým

Beauty tým se silným mezinárodním zázemím je složen z několika výzkumných týmů. Pomáháme klientům již více než 20 let a disponujeme rozsáhlými zkušenostmi a především benchmarky v kategorii beauty. Kromě realizace lokálních i mezinárodních projektů se zaměřujeme hlavně na workshopy a implementaci výzkumných zjištění do procesů společnosti.


Hlavní témata projektů v beauty sektoru:

Typologie a segmentace

  • Identifikace nenaplněných potřeb zákaznic / zákazníků, vývoj nového produktu, postavení značky na trhu a odhalení bílých míst
  • Segmentace zákaznic / zákazníků na základě potřeb klientů a jejich typologie
  • Tvorba inovační strategie – rozvoj značky / kategorie


Komunikace

  • Nastavení a optimalizace komunikační strategie značky a produktů
  • Testování kampaní (všechny mediatypy), posilování efektivity kampaně
  • Řízení značky, image značky


Analýzy potenciálu / optimalizace marketingového mixu

  • Ověření srozumitelnosti a celkové hodnocení produktových / komunikačních konceptů a optimalizace jejich znění
  • Určení potenciálu nových produktových konceptů či optimalizace stávajících
  • Komplexní analýza uvedení nového produktu či brandu na trh a měření jeho potenciálu
  • Komplexní testování produktů - zhodnocení výkonnosti nových produktů, zlepšování stávajících produktů z hlediska maximalizace životnosti a ziskovosti
  • Stanovení optimálního počtu SKUs v portfoliu značky
  • Testování obalů a jejich optimalizace (eye tracking, neuromarketing)
  • Cenová citlivost zákaznic / zákazníků, cenová optimalizace
  • Zhodnocení efektivity marketingového mixu a jeho optimalizace po uvedení produktu na trhu (pochopení důvodů nákupu či naopak neuskutečnění nákupu, detailní zhodnocení jednotlivých elementů marketingového mixu, profilování klíčových skupin zákaznic / zákazníků)


Distribuce / prodej

  • Mapování nákupního chování zákaznic / zákazníků („nákupní cesta“ zákaznic / zákazníků; způsob rozhodování o koupi, plánovanost či spontánnost nákupu)
  • Category management (uspořádání prodejní plochy, skladba a uspořádání regálů apod.)
  • Testování in-store POP komunikace
  • Monitoring cen produktů na trhu
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu
  • Důležitost distribučních kanálů (online, direct sale atd.)


Spokojenost a loajalita klientů (B2C / B2B)

  • Okamžitá spokojenost klientů po prodejním procesu, AFTER SALE (propojeno na web reporting a automaticky distribuováno na příslušné oddělení / distributory), optimálně pomocí IVR (automatické zpětné volání)
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákaznic / zákazníků, segmentace na základě loajality, míra zaměňování značky


V roce 2014 jsme realizovali celkem 124 etnografických rozhovorů, při kterých jsme zkoumali životní styl a zvyky zákaznic a zákazníků.


Kontakt:

Eva Veisová

Eva Veisová

Executive Director Ipsos UU
eva.veisova@ipsos.com
GSM: +420 603 194 057

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura