Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

25.02.2015

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti. Jak ukázal výzkum CSR Research 2014 realizovaný agenturou IPSOS na podzim 2014, lidé od lídrů trhu očekávají v oblasti CSR zejména aktivity v oblasti ochrany životního prostředí.
Mezi další nejdůležitější témata patří dlouhodobě pravdivá komunikace k zákazníkům a zajištění bezpečnosti zaměstnanců.

Cílem projektu CSR Research, který je realizován od roku 2010, bylo detailně zanalyzovat jednotlivé oblasti CSR, vnímání CSR aktivit a jejich vliv na reputaci firem a to jak podle názorů populace, tak expertní veřejnosti.

„Lidé si začínají více uvědomovat význam prostředí, ve kterém žijí a pracují, i díky tomu vzrůstá důraz nejen na ekologická témata, ale i na lokálnost, místní komunity a místní aktivity, to nám potvrdili i experti vyjadřující se ve výzkumu“, komentuje výsledky výzkumu Tomáš Macků,Research & Communication Director Ipsos. Do projektu CSR Research 2014 se zapojily 4 společnosti – Česká spořitelna, ČSOB, McDonald´s a Vodafone, jejich vyjádření k výsledkům projektu a další informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Projekt CSR Research proběhne opět v posledním čtvrtletí roku 2015.

V případě zájmu o bližší výsledky z výzkumu či zapojení do projektu nás prosím kontaktujte.

Další informace naleznete ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

25.02.2015

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti. Jak ukázal výzkum CSR Research 2014 realizovaný agenturou IPSOS na podzim 2014, lidé od lídrů trhu očekávají v oblasti CSR zejména aktivity v oblasti ochrany životního prostředí.
Mezi další nejdůležitější témata patří dlouhodobě pravdivá komunikace k zákazníkům a zajištění bezpečnosti zaměstnanců.

Cílem projektu CSR Research, který je realizován od roku 2010, bylo detailně zanalyzovat jednotlivé oblasti CSR, vnímání CSR aktivit a jejich vliv na reputaci firem a to jak podle názorů populace, tak expertní veřejnosti.

„Lidé si začínají více uvědomovat význam prostředí, ve kterém žijí a pracují, i díky tomu vzrůstá důraz nejen na ekologická témata, ale i na lokálnost, místní komunity a místní aktivity, to nám potvrdili i experti vyjadřující se ve výzkumu“, komentuje výsledky výzkumu Tomáš Macků,Research & Communication Director Ipsos. Do projektu CSR Research 2014 se zapojily 4 společnosti – Česká spořitelna, ČSOB, McDonald´s a Vodafone, jejich vyjádření k výsledkům projektu a další informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Projekt CSR Research proběhne opět v posledním čtvrtletí roku 2015.

V případě zájmu o bližší výsledky z výzkumu či zapojení do projektu nás prosím kontaktujte.

Další informace naleznete ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Čechům stále více záleží na tom, v jakém prostředí žijí

25.02.2015

V ČR dochází k přehodnocování očekávání od velkých firem v oblasti jejich společenské odpovědnosti. Jak ukázal výzkum CSR Research 2014 realizovaný agenturou IPSOS na podzim 2014, lidé od lídrů trhu očekávají v oblasti CSR zejména aktivity v oblasti ochrany životního prostředí.
Mezi další nejdůležitější témata patří dlouhodobě pravdivá komunikace k zákazníkům a zajištění bezpečnosti zaměstnanců.

Cílem projektu CSR Research, který je realizován od roku 2010, bylo detailně zanalyzovat jednotlivé oblasti CSR, vnímání CSR aktivit a jejich vliv na reputaci firem a to jak podle názorů populace, tak expertní veřejnosti.

„Lidé si začínají více uvědomovat význam prostředí, ve kterém žijí a pracují, i díky tomu vzrůstá důraz nejen na ekologická témata, ale i na lokálnost, místní komunity a místní aktivity, to nám potvrdili i experti vyjadřující se ve výzkumu“, komentuje výsledky výzkumu Tomáš Macků,Research & Communication Director Ipsos. Do projektu CSR Research 2014 se zapojily 4 společnosti – Česká spořitelna, ČSOB, McDonald´s a Vodafone, jejich vyjádření k výsledkům projektu a další informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Projekt CSR Research proběhne opět v posledním čtvrtletí roku 2015.

V případě zájmu o bližší výsledky z výzkumu či zapojení do projektu nás prosím kontaktujte.

Další informace naleznete ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura