Češi mají rádi minipivovary

29.08.2017

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

Testování regionálních piv se tak začíná stávat zajímavou turistickou atrakcí, přičemž téměř polovina zákazníků je připravena si za lokální zlatý mok i připlatit (45%). Z výzkumu realizovaného v červenci 2017 na vzorku 525 spotřebitelů vyplynulo, že 81 % je připraveno ochutnat specifické regionální pivo z malého pivovaru. Dvě třetiny spotřebitelů malý pivovar cíleně nevyhledávají, ale narazí-li na něj, rádi pivo ochutnají. Pouze jedno procento tuzemských spotřebitelů pivo z minipivovarů odmítá.

41 % procent Čechů baví testování lokálních piv, více jak třetina očekává specifickou a originální chuť a 30 % chce podporovat lokální podnikatele, kteří pivo produkují.

Zajímavá je i skutečnost, že 41 % dotázaných bylo alespoň jedenkrát na prohlídce malého pivovaru a 9 % se tak chystá učinit. 
A co vy ?


Další čísla o minipivovarech naleznete na webu AMSP ČR.

Detailní výsledky výzkumu si můžete stáhnout ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Češi mají rádi minipivovary

29.08.2017

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

Testování regionálních piv se tak začíná stávat zajímavou turistickou atrakcí, přičemž téměř polovina zákazníků je připravena si za lokální zlatý mok i připlatit (45%). Z výzkumu realizovaného v červenci 2017 na vzorku 525 spotřebitelů vyplynulo, že 81 % je připraveno ochutnat specifické regionální pivo z malého pivovaru. Dvě třetiny spotřebitelů malý pivovar cíleně nevyhledávají, ale narazí-li na něj, rádi pivo ochutnají. Pouze jedno procento tuzemských spotřebitelů pivo z minipivovarů odmítá.

41 % procent Čechů baví testování lokálních piv, více jak třetina očekává specifickou a originální chuť a 30 % chce podporovat lokální podnikatele, kteří pivo produkují.

Zajímavá je i skutečnost, že 41 % dotázaných bylo alespoň jedenkrát na prohlídce malého pivovaru a 9 % se tak chystá učinit. 
A co vy ?


Další čísla o minipivovarech naleznete na webu AMSP ČR.

Detailní výsledky výzkumu si můžete stáhnout ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Češi mají rádi minipivovary

29.08.2017

 

Tuzemští spotřebitelé čím dál více navštěvují malé regionální pivovary, kterých jsou již více jak čtyři stovky. Z výzkumu Ipsosu pro AMSP ČR vyplynulo, že 14 % návštěvníků regionů dokonce malý lokální pivovar nebo hospodu s vlastní značkou piva vyhledává jako zajímavý turistický cíl.

Testování regionálních piv se tak začíná stávat zajímavou turistickou atrakcí, přičemž téměř polovina zákazníků je připravena si za lokální zlatý mok i připlatit (45%). Z výzkumu realizovaného v červenci 2017 na vzorku 525 spotřebitelů vyplynulo, že 81 % je připraveno ochutnat specifické regionální pivo z malého pivovaru. Dvě třetiny spotřebitelů malý pivovar cíleně nevyhledávají, ale narazí-li na něj, rádi pivo ochutnají. Pouze jedno procento tuzemských spotřebitelů pivo z minipivovarů odmítá.

41 % procent Čechů baví testování lokálních piv, více jak třetina očekává specifickou a originální chuť a 30 % chce podporovat lokální podnikatele, kteří pivo produkují.

Zajímavá je i skutečnost, že 41 % dotázaných bylo alespoň jedenkrát na prohlídce malého pivovaru a 9 % se tak chystá učinit. 
A co vy ?


Další čísla o minipivovarech naleznete na webu AMSP ČR.

Detailní výsledky výzkumu si můžete stáhnout ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura