Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

25.05.2015

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum, pořádané společností topvision v Praze.

Z interaktivní ankety vyplynulo, že společnosti věnují v oblasti HR velkou pozornost zejména HR reportingu (84%) a talent managementu (67%), dále i sladění pracovního a osobního života (58%). Na Employer Brand se zaměřuje 53% společností.

„Jedná se o aktuální téma, zaměstnavatelé si uvědomují, že po období krize a s příchodem nové, digitální generace Y na pracovní trh musí přistoupit k získávání zaměstnanců jinak. Je třeba je zaujmout, nabídnout jim něco unikátního, s čím se ale mohou ztotožnit.“ říká Lenka Šilerová, Executive Director Ipsos ERM.

Při budování značky zaměstnavatele je důležité se zaměřit nejen na potenciální zaměstnance, ale i na zaměstnance uvnitř firmy. Je důležité rozumět tomu, co je motivuje a jak vnímají svého zaměstnavatele, hodnoty, firemní kulturu a její hlavní součásti. Jen tak lze vybudovat opravdový a důvěryhodný brand zaměstnavatele, který pomůže nejen zefektivnit nábor, ale i podpořit motivaci zaměstnanců. Potěšující je, že více než polovina zúčastněných společností se zajímá o názory zaměstnanců alespoň jednou za dva roky. Zárukou do budoucnosti je i to, že HR manageři se sami cítí velmi motivováni ve své práci.

Více informací o Employer Brandu najdete ZDE

Máte-li zájem o více informací z dotazování na Human Power Foru, napište nám.

Informace o tom, jak se Češi cítí v zaměstnání (aktuální výsledky z výzkumu Ipsosu – březen 2015) naleznete ZDE


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

25.05.2015

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum, pořádané společností topvision v Praze.

Z interaktivní ankety vyplynulo, že společnosti věnují v oblasti HR velkou pozornost zejména HR reportingu (84%) a talent managementu (67%), dále i sladění pracovního a osobního života (58%). Na Employer Brand se zaměřuje 53% společností.

„Jedná se o aktuální téma, zaměstnavatelé si uvědomují, že po období krize a s příchodem nové, digitální generace Y na pracovní trh musí přistoupit k získávání zaměstnanců jinak. Je třeba je zaujmout, nabídnout jim něco unikátního, s čím se ale mohou ztotožnit.“ říká Lenka Šilerová, Executive Director Ipsos ERM.

Při budování značky zaměstnavatele je důležité se zaměřit nejen na potenciální zaměstnance, ale i na zaměstnance uvnitř firmy. Je důležité rozumět tomu, co je motivuje a jak vnímají svého zaměstnavatele, hodnoty, firemní kulturu a její hlavní součásti. Jen tak lze vybudovat opravdový a důvěryhodný brand zaměstnavatele, který pomůže nejen zefektivnit nábor, ale i podpořit motivaci zaměstnanců. Potěšující je, že více než polovina zúčastněných společností se zajímá o názory zaměstnanců alespoň jednou za dva roky. Zárukou do budoucnosti je i to, že HR manageři se sami cítí velmi motivováni ve své práci.

Více informací o Employer Brandu najdete ZDE

Máte-li zájem o více informací z dotazování na Human Power Foru, napište nám.

Informace o tom, jak se Češi cítí v zaměstnání (aktuální výsledky z výzkumu Ipsosu – březen 2015) naleznete ZDE


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Employer Brand přitahuje pozornost stále více firem

25.05.2015

Ipsos realizoval v dubnu 2015 výzkum mezi HR managery a řediteli významných společností, kteří se zúčastnili konference Human Power Forum, pořádané společností topvision v Praze.

Z interaktivní ankety vyplynulo, že společnosti věnují v oblasti HR velkou pozornost zejména HR reportingu (84%) a talent managementu (67%), dále i sladění pracovního a osobního života (58%). Na Employer Brand se zaměřuje 53% společností.

„Jedná se o aktuální téma, zaměstnavatelé si uvědomují, že po období krize a s příchodem nové, digitální generace Y na pracovní trh musí přistoupit k získávání zaměstnanců jinak. Je třeba je zaujmout, nabídnout jim něco unikátního, s čím se ale mohou ztotožnit.“ říká Lenka Šilerová, Executive Director Ipsos ERM.

Při budování značky zaměstnavatele je důležité se zaměřit nejen na potenciální zaměstnance, ale i na zaměstnance uvnitř firmy. Je důležité rozumět tomu, co je motivuje a jak vnímají svého zaměstnavatele, hodnoty, firemní kulturu a její hlavní součásti. Jen tak lze vybudovat opravdový a důvěryhodný brand zaměstnavatele, který pomůže nejen zefektivnit nábor, ale i podpořit motivaci zaměstnanců. Potěšující je, že více než polovina zúčastněných společností se zajímá o názory zaměstnanců alespoň jednou za dva roky. Zárukou do budoucnosti je i to, že HR manageři se sami cítí velmi motivováni ve své práci.

Více informací o Employer Brandu najdete ZDE

Máte-li zájem o více informací z dotazování na Human Power Foru, napište nám.

Informace o tom, jak se Češi cítí v zaměstnání (aktuální výsledky z výzkumu Ipsosu – březen 2015) naleznete ZDE


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura