Food / Beverages

Potraviny a nápoje v ČR jsou "red ocean market“, vyznačují se velmi silnou konkurencí s nedostatkem opravdových inovací, podle naší segmentace inovací je pouze 16 % z testovaných novinek „inspirujících“ – atypických nebo dokonce průlomových. Nasycený trh tlačí náklady dolů a spotřebitelé se tak velmi často orientují především podle cen. Mimo to vidíme u našich mezinárodních klientů zvyšující se tlak na používání globálního positioningu, reklam a snahu o maximální využití digitální komunikace, která si v sektoru mezi ostatními mediatypy teprve hledá svoji roli.

Z výzkumů Ipsosu

Věděli jste, že 60 % populace v ČR považuje za největší „potravinový“ problém vyhazování a plýtvání?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014

A přesto 75 % lidí vyhodí (nezávadné) potraviny alespoň jednou ročně?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014


Co vše řešíme

Jak zařídit, aby vaše značky rezonovaly s potřebami spotřebitelů?

  • Prostřednictvím řešení Censydiam vám pomůžeme na maximum porozumět trhu, motivacím spotřebitelů a pozici a vnímání značek. Více informací o Censydiam.
  • Odkryjeme „bílá místa“ na trhu a na jejich základě pomůžeme definovat relevantní produktové myšlenky. Více o mapování trhu a potřeb.

Jak zajistit, aby vaše výrobky byly na špičce?

  • Pomůžeme identifikovat inovace, které vaši cílovou skupinu doopravdy osloví, tak abyste byli napřed před vaší konkurencí. Abyste si byli jisti, že má smysl do inovace investovat, provedeme odhad prodejů. Více informací o innoquest*designor.
  • Pomůžeme vyladit vaše produkty tak, aby spotřebitelům vyhovovaly, ať už vyvíjíte nové, nebo děláte cost reduction.


Jak zvolit tu správnou cenu a aktivovat spotřebitele v místě prodeje?

  • Pomocí conjoint analýzy vám poradíme, jak co nejlépe nastavit cenu, aby nebyla bariérou pro nákup vašeho výrobku nebo naopak důvodem nízkého profitu. Více informací o optimalizaci.
  • S pomocí pokročilých metod vám pomůžeme najít to nejlepší balení. Využijte možnost testování ve virtuálním obchodě nebo v naší experimentální kamenné prodejně Retail lab za pomoci oční kamery.
  • Provedeme segmentaci výrobků a hodnocení prodejního procesu a poradíme, jak udělat ideální planogram pro umístění vašeho výrobku, ať už se jedná o tradiční obchod nebo supermarket. Více informací o výzkumech v místě prodeje.


Jak značku nebo výrobek správně komunikovat spotřebitelům?

  • Pomůžeme rychle a efektivně vybrat jeden z více reklamních návrhů, ať už se jedná o nový vývoj, nebo vybíráte z více reklam převzatých z jiných trhů. Zjistíme, jestli má reklama potenciál vaši značku doopravdy podpořit a vyplatí se do ní investovat. Více informací o testech reklamy.
  • Do detailu zhodnotíme reklamu pomocí neurometod, abychom plně porozuměli reakcím spotřebitelů a pomohli vám reklamu optimalizovat. Více informací o neurometodách.


Kontakt:

Michal Štěpánek

Michal Štěpánek

Executive Director Ipsos CONNECT
michal.stepanek@ipsos.com
GSM: +420 724 601 243

Jakub Malý


Jakub Malý

Deputy General Manager CZ&SK
jakub.maly@ipsos.com
GSM: +420 724 601 236

Food / Beverages

Potraviny a nápoje v ČR jsou "red ocean market“, vyznačují se velmi silnou konkurencí s nedostatkem opravdových inovací, podle naší segmentace inovací je pouze 16 % z testovaných novinek „inspirujících“ – atypických nebo dokonce průlomových. Nasycený trh tlačí náklady dolů a spotřebitelé se tak velmi často orientují především podle cen. Mimo to vidíme u našich mezinárodních klientů zvyšující se tlak na používání globálního positioningu, reklam a snahu o maximální využití digitální komunikace, která si v sektoru mezi ostatními mediatypy teprve hledá svoji roli.

Z výzkumů Ipsosu

Věděli jste, že 60 % populace v ČR považuje za největší „potravinový“ problém vyhazování a plýtvání?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014

A přesto 75 % lidí vyhodí (nezávadné) potraviny alespoň jednou ročně?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014


Co vše řešíme

Jak zařídit, aby vaše značky rezonovaly s potřebami spotřebitelů?

  • Prostřednictvím řešení Censydiam vám pomůžeme na maximum porozumět trhu, motivacím spotřebitelů a pozici a vnímání značek. Více informací o Censydiam.
  • Odkryjeme „bílá místa“ na trhu a na jejich základě pomůžeme definovat relevantní produktové myšlenky. Více o mapování trhu a potřeb.

Jak zajistit, aby vaše výrobky byly na špičce?

  • Pomůžeme identifikovat inovace, které vaši cílovou skupinu doopravdy osloví, tak abyste byli napřed před vaší konkurencí. Abyste si byli jisti, že má smysl do inovace investovat, provedeme odhad prodejů. Více informací o innoquest*designor.
  • Pomůžeme vyladit vaše produkty tak, aby spotřebitelům vyhovovaly, ať už vyvíjíte nové, nebo děláte cost reduction.


Jak zvolit tu správnou cenu a aktivovat spotřebitele v místě prodeje?

  • Pomocí conjoint analýzy vám poradíme, jak co nejlépe nastavit cenu, aby nebyla bariérou pro nákup vašeho výrobku nebo naopak důvodem nízkého profitu. Více informací o optimalizaci.
  • S pomocí pokročilých metod vám pomůžeme najít to nejlepší balení. Využijte možnost testování ve virtuálním obchodě nebo v naší experimentální kamenné prodejně Retail lab za pomoci oční kamery.
  • Provedeme segmentaci výrobků a hodnocení prodejního procesu a poradíme, jak udělat ideální planogram pro umístění vašeho výrobku, ať už se jedná o tradiční obchod nebo supermarket. Více informací o výzkumech v místě prodeje.


Jak značku nebo výrobek správně komunikovat spotřebitelům?

  • Pomůžeme rychle a efektivně vybrat jeden z více reklamních návrhů, ať už se jedná o nový vývoj, nebo vybíráte z více reklam převzatých z jiných trhů. Zjistíme, jestli má reklama potenciál vaši značku doopravdy podpořit a vyplatí se do ní investovat. Více informací o testech reklamy.
  • Do detailu zhodnotíme reklamu pomocí neurometod, abychom plně porozuměli reakcím spotřebitelů a pomohli vám reklamu optimalizovat. Více informací o neurometodách.


Kontakt:

Michal Štěpánek

Michal Štěpánek

Executive Director Ipsos CONNECT
michal.stepanek@ipsos.com
GSM: +420 724 601 243

Jakub Malý


Jakub Malý

Deputy General Manager CZ&SK
jakub.maly@ipsos.com
GSM: +420 724 601 236

Food / Beverages

Potraviny a nápoje v ČR jsou "red ocean market“, vyznačují se velmi silnou konkurencí s nedostatkem opravdových inovací, podle naší segmentace inovací je pouze 16 % z testovaných novinek „inspirujících“ – atypických nebo dokonce průlomových. Nasycený trh tlačí náklady dolů a spotřebitelé se tak velmi často orientují především podle cen. Mimo to vidíme u našich mezinárodních klientů zvyšující se tlak na používání globálního positioningu, reklam a snahu o maximální využití digitální komunikace, která si v sektoru mezi ostatními mediatypy teprve hledá svoji roli.

Z výzkumů Ipsosu

Věděli jste, že 60 % populace v ČR považuje za největší „potravinový“ problém vyhazování a plýtvání?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014

A přesto 75 % lidí vyhodí (nezávadné) potraviny alespoň jednou ročně?

Zdroj: výzkum Ipsos pro konferenci FOOD WASTE 2014


Co vše řešíme

Jak zařídit, aby vaše značky rezonovaly s potřebami spotřebitelů?

  • Prostřednictvím řešení Censydiam vám pomůžeme na maximum porozumět trhu, motivacím spotřebitelů a pozici a vnímání značek. Více informací o Censydiam.
  • Odkryjeme „bílá místa“ na trhu a na jejich základě pomůžeme definovat relevantní produktové myšlenky. Více o mapování trhu a potřeb.

Jak zajistit, aby vaše výrobky byly na špičce?

  • Pomůžeme identifikovat inovace, které vaši cílovou skupinu doopravdy osloví, tak abyste byli napřed před vaší konkurencí. Abyste si byli jisti, že má smysl do inovace investovat, provedeme odhad prodejů. Více informací o innoquest*designor.
  • Pomůžeme vyladit vaše produkty tak, aby spotřebitelům vyhovovaly, ať už vyvíjíte nové, nebo děláte cost reduction.


Jak zvolit tu správnou cenu a aktivovat spotřebitele v místě prodeje?

  • Pomocí conjoint analýzy vám poradíme, jak co nejlépe nastavit cenu, aby nebyla bariérou pro nákup vašeho výrobku nebo naopak důvodem nízkého profitu. Více informací o optimalizaci.
  • S pomocí pokročilých metod vám pomůžeme najít to nejlepší balení. Využijte možnost testování ve virtuálním obchodě nebo v naší experimentální kamenné prodejně Retail lab za pomoci oční kamery.
  • Provedeme segmentaci výrobků a hodnocení prodejního procesu a poradíme, jak udělat ideální planogram pro umístění vašeho výrobku, ať už se jedná o tradiční obchod nebo supermarket. Více informací o výzkumech v místě prodeje.


Jak značku nebo výrobek správně komunikovat spotřebitelům?

  • Pomůžeme rychle a efektivně vybrat jeden z více reklamních návrhů, ať už se jedná o nový vývoj, nebo vybíráte z více reklam převzatých z jiných trhů. Zjistíme, jestli má reklama potenciál vaši značku doopravdy podpořit a vyplatí se do ní investovat. Více informací o testech reklamy.
  • Do detailu zhodnotíme reklamu pomocí neurometod, abychom plně porozuměli reakcím spotřebitelů a pomohli vám reklamu optimalizovat. Více informací o neurometodách.


Kontakt:

Michal Štěpánek

Michal Štěpánek

Executive Director Ipsos CONNECT
michal.stepanek@ipsos.com
GSM: +420 724 601 243

Jakub Malý


Jakub Malý

Deputy General Manager CZ&SK
jakub.maly@ipsos.com
GSM: +420 724 601 236

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura