Generace Z - volně prodejná studie Ipsosu a konference

24.11.2017

Poznání Generace Z bylo hlavním tématem dalšího z klientských seminářů pořádaných výzkumnou agenturou Ipsos, kde byly představeny i výsledky aktuální studie. Seminář se uskutečnil ve středu 8. listopadu v prostoru určeném přímo Generaci Z - v Zetku v obchodním domě Kotva - a přilákal více než 120 účastníků.

Do Generace Z patří lidé narození v letech 1995 až 2014. Seminář se soustředil zejména na ty starší z nich, kterým je letos mezi 16 a 22 lety. Je patrné, že se Generace Z cítí jako zkušení dospělí. A je potřeba je tak vnímat a podle toho s nimi i jednat. Ostatně Generace X je již plně respektuje jako odborníky na internet a moderní technologie, což podporuje jejich sebevědomí.

Vymezení generací

Nabité Zetko

Nabité Zetko se právě segmentuje dle jednotlivých generací – X, Y,Z, ale byli zde i Baby Boomers.

U příležitosti semináře agentura Ipsos připravila volně prodejnou studii věnovanou Generaci Z. Díky unikátnímu srovnání s výsledky celosvětového výzkumu Ipsos Global Trends Survey 2017 přináší vhled do toho, v čem je česká Generace Z specificky česká a v čem je stejná jako Generace Z ve světě.

Odlišnosti generace Z

A na závěr jedna zajímavost ze studie - mladí Češi milují online recenze výrobků, při nakupování na internetu mladí oceňují, že díky popisu a recenzím si jsou jisti, že kupují ten správný produkt či službu. V neposlední řadě zde nalézají lepší a jinou nabídku než v kamenných obchodech, říkají.
Z druhé strany mladí nemají problém recenzi sami napsat, ať již pozitivní nebo negativní. „Zatímco dnešní čtyřicátník bude asi váhat, nebo cítit ostych, zda recenzi napsat, pro Gen Z je toto naprosto přirozené. Oni se již s internetem a sociálním sítěmi doslova narodili,“ dodává Jan Staněk – Strategy and Innovation Leader z agentury Ipsos.

V případě zájmu o studii Generace Z, prosím, kontaktujte Jana Staňka - jan.stanek@ipsos.com.

Na video z konference se můžete podívat ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Generace Z - volně prodejná studie Ipsosu a konference

24.11.2017

Poznání Generace Z bylo hlavním tématem dalšího z klientských seminářů pořádaných výzkumnou agenturou Ipsos, kde byly představeny i výsledky aktuální studie. Seminář se uskutečnil ve středu 8. listopadu v prostoru určeném přímo Generaci Z - v Zetku v obchodním domě Kotva - a přilákal více než 120 účastníků.

Do Generace Z patří lidé narození v letech 1995 až 2014. Seminář se soustředil zejména na ty starší z nich, kterým je letos mezi 16 a 22 lety. Je patrné, že se Generace Z cítí jako zkušení dospělí. A je potřeba je tak vnímat a podle toho s nimi i jednat. Ostatně Generace X je již plně respektuje jako odborníky na internet a moderní technologie, což podporuje jejich sebevědomí.

Vymezení generací

Nabité Zetko

Nabité Zetko se právě segmentuje dle jednotlivých generací – X, Y,Z, ale byli zde i Baby Boomers.

U příležitosti semináře agentura Ipsos připravila volně prodejnou studii věnovanou Generaci Z. Díky unikátnímu srovnání s výsledky celosvětového výzkumu Ipsos Global Trends Survey 2017 přináší vhled do toho, v čem je česká Generace Z specificky česká a v čem je stejná jako Generace Z ve světě.

Odlišnosti generace Z

A na závěr jedna zajímavost ze studie - mladí Češi milují online recenze výrobků, při nakupování na internetu mladí oceňují, že díky popisu a recenzím si jsou jisti, že kupují ten správný produkt či službu. V neposlední řadě zde nalézají lepší a jinou nabídku než v kamenných obchodech, říkají.
Z druhé strany mladí nemají problém recenzi sami napsat, ať již pozitivní nebo negativní. „Zatímco dnešní čtyřicátník bude asi váhat, nebo cítit ostych, zda recenzi napsat, pro Gen Z je toto naprosto přirozené. Oni se již s internetem a sociálním sítěmi doslova narodili,“ dodává Jan Staněk – Strategy and Innovation Leader z agentury Ipsos.

V případě zájmu o studii Generace Z, prosím, kontaktujte Jana Staňka - jan.stanek@ipsos.com.

Na video z konference se můžete podívat ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Generace Z - volně prodejná studie Ipsosu a konference

24.11.2017

Poznání Generace Z bylo hlavním tématem dalšího z klientských seminářů pořádaných výzkumnou agenturou Ipsos, kde byly představeny i výsledky aktuální studie. Seminář se uskutečnil ve středu 8. listopadu v prostoru určeném přímo Generaci Z - v Zetku v obchodním domě Kotva - a přilákal více než 120 účastníků.

Do Generace Z patří lidé narození v letech 1995 až 2014. Seminář se soustředil zejména na ty starší z nich, kterým je letos mezi 16 a 22 lety. Je patrné, že se Generace Z cítí jako zkušení dospělí. A je potřeba je tak vnímat a podle toho s nimi i jednat. Ostatně Generace X je již plně respektuje jako odborníky na internet a moderní technologie, což podporuje jejich sebevědomí.

Vymezení generací

Nabité Zetko

Nabité Zetko se právě segmentuje dle jednotlivých generací – X, Y,Z, ale byli zde i Baby Boomers.

U příležitosti semináře agentura Ipsos připravila volně prodejnou studii věnovanou Generaci Z. Díky unikátnímu srovnání s výsledky celosvětového výzkumu Ipsos Global Trends Survey 2017 přináší vhled do toho, v čem je česká Generace Z specificky česká a v čem je stejná jako Generace Z ve světě.

Odlišnosti generace Z

A na závěr jedna zajímavost ze studie - mladí Češi milují online recenze výrobků, při nakupování na internetu mladí oceňují, že díky popisu a recenzím si jsou jisti, že kupují ten správný produkt či službu. V neposlední řadě zde nalézají lepší a jinou nabídku než v kamenných obchodech, říkají.
Z druhé strany mladí nemají problém recenzi sami napsat, ať již pozitivní nebo negativní. „Zatímco dnešní čtyřicátník bude asi váhat, nebo cítit ostych, zda recenzi napsat, pro Gen Z je toto naprosto přirozené. Oni se již s internetem a sociálním sítěmi doslova narodili,“ dodává Jan Staněk – Strategy and Innovation Leader z agentury Ipsos.

V případě zájmu o studii Generace Z, prosím, kontaktujte Jana Staňka - jan.stanek@ipsos.com.

Na video z konference se můžete podívat ZDE.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura