IPSOS CONNECT

IPSOS CONNECT

IPSOS CONNECT

Chcete mít efektivní komunikaci?

Vzbuzuje reklama v zákazníkovi emoce?

heart

Hodí se reklama ke značce?

target

Stojí reklama za vaše investice?

money

Má reklama potenciál podpořit prodeje?

cart

Testování komunikace ve fázi jejího vývoje zvyšuje šanci, že finální reklama bude úspěšná a efektivní.


Dokážeme vám pomoci najít nejlepší platformu pro komunikaci a navrhnout směr jejího dalšího rozvoje.


Správnost tohoto směru a soulad se strategií značky validujeme a pomůžeme vám vyhodnotit, zda komunikace stojí za plánované mediální investice a zda má potenciál ovlivnit prodeje.

 

Vyvíjí se vaše značka tak, jak chcete?
Co na to zákazníci?

Jak zdravá je vaše značka
a co jí brání v růstu?

health

Co můžete od své komunikace očekávat příště? Můžete ji znovu použít?

chart

Kde byla komunikace nejúčinnější a jak funguje jako celek?

all communication

Jaký vliv má vaše digitální komunikace na značku?

digital communication

Umíme vyhodnotit, jak funguje vaše komunikace jako celek anebo se zaměřit pouze na její jednotlivé prvky – např. TV reklama, internet. Měření může být kontinuální, tak ad hoc.


Chcete-li vědět, kolik lidí z cílové skupiny má vaše komunikace opravdu možnost ovlivnit a jak vaše komunikace funguje ve vztahu ke značce – vliv na její znalost, image, positioning či zvažování značky, kontaktujte nás.

BRAND SHOUT

Budovat s vámi silné značky díky perfektní komunikaci nás baví

 

Máte kreativní myšlenku, která je trochu „na hraně“ a chcete vědět, jestli je ještě přijatelná? Použijte některé z našich pre-testových řešení v kombinaci s neuro metodami.

  • Facial Coding je způsob, jak zjistit emoce spotřebitele, aniž byste se na cokoliv ptali - můžete pochopit, co cítí při sledování vaší reklamy, vteřinu po vteřině. Automatický systém identifikuje 6 univerzálních emocí – štěstí, smutek, hněv, strach, nechuť a překvapení.
  • EEG (elektroencefalogram) je nejpřesnější metodou k určování polarity emocí a velice citlivě odráží i drobné změny v pozornosti. Zachytí tak nevědomou reakci spotřebitele na reklamu ještě citlivěji než Facial Coding. EEG je vhodné spojit s Eye Trackingem, který pomůže říci, které prvky (scéna, osoba, předmět, prostředí,…) ve spotu tuto reakci způsobují.

Tisíce reklam bojují o pozornost zákazníků. Ti tak mohou těžko spolehlivě říci, které reklamy je ovlivňují.


Neuro metody jsou přirozeným rozšířením našich řešení pro pretestování komunikace založených na experimentálním designu a pokročilých statistických metodách.


Díky naší několikaleté praxi s neuro metodami můžeme výsledky srovnat s databází emočních podnětů. Řekneme Vám tak, zda ve Vaší reklamě je opravdu něco silného.


Naše metody jsme vyladili tak, aby byly pro Vás cenově dostupné, ale zároveň jsme neztratili nic z rozsahu a komplexnosti získaných informací.

Jaké emoce zažívají lidé, když vidí vaši reklamu?

emotions

Jak silná je reakce na vaši reklamu a co ji způsobuje?

reaction

Mají kreativní prvky očekávaný efekt?

kreativita

Je prezentace značky v reklamě umístěna v ten nejvhodnější okamžik?

prezentace

video Facial Coding v akci

play

Neptejte se na věci, které vám spotřebitelé nejsou schopni říct!

 
  • MĚŘENÍ PUBLIKA A PLATFOREM Jako světový lídr v oblasti měření publika poskytujeme klíčové informace inzerentům, kteří potřebují targetovat své zprávy, a to jak majitelům médií, kteří oceňují reklamní inventář, tak agenturám, které plánují a nakupují média jménem inzerentů. Mám zájem se o MediaCell dozvědět více. 
  • MEDIÁLNÍ ZNAČKY A JEJICH VÝKON Rádi byste znali potenciál nového pořadu nebo titulu? Relevance, líbivost a dopad na publikum je v tomto případě klíčovou informací. Nebo chcete jen porozumět svému publiku, jeho mediálnímu chování a postojům? Mám zájem se o PLSme! dozvědět více. 

Média se v posledních desetiletích velmi proměnila. Množství obsahu, který může spotřebitel konzumovat, se každý den zvětšuje a již dávno několikanásobně překročilo jeho kapacitu vnímání. Spotřebitelé si tedy začali velmi dobře vybírat jaký obsah budou konzumovat. Navíc je pro ně jednoduché, rychlé a nenákladné změnit názor a změnit tedy obsah, který bude sledovat. Stali se z nich stvoření, která se řídí buď zvykem nebo jednají impulsivně. Nic mezitím už neexistuje.

Proto je důležité pochopit na jedné straně jak se publikum chová a jak jej monetizovat, na druhé straně pak vytvářet se spotřebiteli dlouhodobé a silné pouto prostřednictvím relevantního obsahu..

Jsme odborníci na…

- měření publika – velikost publika jednotlivých mediatypů

chart

porozumění kontextu – jak funguje vaše značka

digital communication

- hodnocení obsahu – jaký je potenciál vašeho obsahu přitáhnout pozornost publika

digital communication
 

michal.stepanek@ipsos.com

ikonka telefon

+420 724 601 243

Michal Štěpánek

Michal Štěpánek

Executive Director Ipsos CONNECT

IPSOS ASI

 

Chcete mít efektivní komunikaci?

Testování komunikace ve fázi jejího vývoje zvyšuje šanci, že finální reklama bude úspěšná a efektivní.


Dokážeme vám pomoci najít nejlepší platformu pro komunikaci a navrhnout směr jejího dalšího rozvoje.


Správnost tohoto směru a soulad se strategií značky validujeme a pomůžeme vám vyhodnotit, zda komunikace stojí za plánované mediální investice a zda má potenciál ovlivnit prodeje.

Chcete mít efektivní komunikaci?

Testování komunikace ve fázi jejího vývoje zvyšuje šanci, že finální reklama bude úspěšná a efektivní.


Dokážeme vám pomoci najít nejlepší platformu pro komunikaci a navrhnout směr jejího dalšího rozvoje.


Správnost tohoto směru a soulad se strategií značky validujeme a pomůžeme vám vyhodnotit, zda komunikace stojí za plánované mediální investice a zda má potenciál ovlivnit prodeje.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura