IPSOS CONNECT

IPSOS CONNECT

IPSOS CONNECT

Chcete mít efektivní komunikaci?

Vzbuzuje reklama v zákazníkovi emoce?

heart

Hodí se reklama ke značce?

target

Stojí reklama za vaše investice?

money

Má reklama potenciál podpořit prodeje?

cart

Testování komunikace ve fázi jejího vývoje zvyšuje šanci, že finální reklama bude úspěšná a efektivní.


Dokážeme vám pomoci najít nejlepší platformu pro komunikaci a navrhnout směr jejího dalšího rozvoje.


Správnost tohoto směru a soulad se strategií značky validujeme a pomůžeme vám vyhodnotit, zda komunikace stojí za plánované mediální investice a zda má potenciál ovlivnit prodeje.

 

Vyvíjí se vaše značka tak, jak chcete?
Co na to zákazníci?

Jak zdravá je vaše značka
a co jí brání v růstu?

health

Co můžete od své komunikace očekávat příště? Můžete ji znovu použít?

chart

Kde byla komunikace nejúčinnější a jak funguje jako celek?

all communication

Jaký vliv má vaše digitální komunikace na značku?

digital communication

Umíme vyhodnotit, jak funguje vaše komunikace jako celek anebo se zaměřit pouze na její jednotlivé prvky – např. TV reklama, internet. Měření může být kontinuální, tak ad hoc.


Chcete-li vědět, kolik lidí z cílové skupiny má vaše komunikace opravdu možnost ovlivnit a jak vaše komunikace funguje ve vztahu ke značce – vliv na její znalost, image, positioning či zvažování značky, kontaktujte nás.

BRAND SHOUT

Budovat s vámi silné značky díky perfektní komunikaci nás baví

 

Máte kreativní myšlenku, která je trochu „na hraně“ a chcete vědět, jestli je ještě přijatelná? Použijte některé z našich pre-testových řešení v kombinaci s neuro metodami.

  • Facial Coding je způsob, jak zjistit emoce spotřebitele, aniž byste se na cokoliv ptali - můžete pochopit, co cítí při sledování vaší reklamy, vteřinu po vteřině. Automatický systém identifikuje 6 univerzálních emocí – štěstí, smutek, hněv, strach, nechuť a překvapení.
  • EEG (elektroencefalogram) je nejpřesnější metodou k určování polarity emocí a velice citlivě odráží i drobné změny v pozornosti. Zachytí tak nevědomou reakci spotřebitele na reklamu ještě citlivěji než Facial Coding. EEG je vhodné spojit s Eye Trackingem, který pomůže říci, které prvky (scéna, osoba, předmět, prostředí,…) ve spotu tuto reakci způsobují.

Tisíce reklam bojují o pozornost zákazníků. Ti tak mohou těžko spolehlivě říci, které reklamy je ovlivňují.


Neuro metody jsou přirozeným rozšířením našich řešení pro pretestování komunikace založených na experimentálním designu a pokročilých statistických metodách.


Díky naší několikaleté praxi s neuro metodami můžeme výsledky srovnat s databází emočních podnětů. Řekneme Vám tak, zda ve Vaší reklamě je opravdu něco silného.


Naše metody jsme vyladili tak, aby byly pro Vás cenově dostupné, ale zároveň jsme neztratili nic z rozsahu a komplexnosti získaných informací.

Jaké emoce zažívají lidé, když vidí vaši reklamu?

emotions

Jak silná je reakce na vaši reklamu a co ji způsobuje?

reaction

Mají kreativní prvky očekávaný efekt?

kreativita

Je prezentace značky v reklamě umístěna v ten nejvhodnější okamžik?

prezentace

video Facial Coding v akci

play

Neptejte se na věci, které vám spotřebitelé nejsou schopni říct!

 

michal.stepanek@ipsos.com

ikonka telefon

+420 724 601 243

Michal Štěpánek

Michal Štěpánek

Executive Director Ipsos CONNECT

IPSOS ASI

 

Vyvíjí se vaše značka tak, jak chcete? Co na to zákazníci?

Umíme vyhodnotit, jak funguje vaše komunikace jako celek anebo se zaměřit pouze na její jednotlivé prvky – např. TV reklama, internet. Měření může být kontinuální, tak ad hoc.


Chcete-li vědět, kolik lidí z cílové skupiny má vaše komunikace opravdu možnost ovlivnit a jak vaše komunikace funguje ve vztahu ke značce – vliv na její znalost, image, positioning či zvažování značky, kontaktujte nás.

BRAND SHOUT

Budovat s vámi silné značky díky
perfektní komunikaci nás baví

Vyvíjí se vaše značka tak, jak chcete? Co na to zákazníci?

Umíme vyhodnotit, jak funguje vaše komunikace jako celek anebo se zaměřit pouze na její jednotlivé prvky – např. TV reklama, internet. Měření může být kontinuální, tak ad hoc.


Chcete-li vědět, kolik lidí z cílové skupiny má vaše komunikace opravdu možnost ovlivnit a jak vaše komunikace funguje ve vztahu ke značce – vliv na její znalost, image, positioning či zvažování značky, kontaktujte nás.

BRAND SHOUT

Budovat s vámi silné značky díky perfektní komunikaci nás baví

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura