Ipsos klientská setkání stále přitahují

1.12.2016

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovila stovky klientů či neklientů Ipsosu.

Získat best practices, konkrétní příklady a podněty pro marketingovou, výzkumnou či managerskou práci na seminářích Ipsosu se stále daří. Potvrdil to obrovský zájem o letošní semináře a konference pořádané v rámci 18. a 19. série Ipsos klientských setkání, v jednom případě nestačily ani konferenční prostory Ipsosu s kapacitou 100 míst.

Ipsos se stále snaží přicházet s novými tématy, která oslovují klienty. Nyní na podzim přitáhla zájem 2 témata: dozvědět se informace o zajímavé cílové skupině – o pre-seniorech (ve věku 55-65 let) a dozvědět se více o přínosech etnografického výzkumu. Jsme moc rádi, že na poslední letošní akci měly přednášku naše kolegyně Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, o své zkušenosti se rovněž podělili zástupci klientů z ČEZ Group a ze společnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Ipsos neponechal nic náhodě – v rámci semináře – fungovala „rodina Ipsosákových“, v průběhu přednášek zlobil malý Dominik, tatínek se díval na televizi, maminka žehlila prádlo - a všichni se zapojili do debaty na téma nákupu hraček.

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Prostě i bavit se musíme :-).

Pokud by vás zajímaly materiály z těchto seminářů, tak nám, prosím, napište.
Detaily o konferencích naleznete na této adrese, kde jsou odkazy i na veškerá videa natočená v průběhu seminářů.

Na poslední video ze semináře o etnografickém výzkumu  se můžete podívat na youtube. 

A co na jaře? Je to jasné – bude jubilejní 20. série Ipsos klientských setkání! A bude to stát za to.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos klientská setkání stále přitahují

1.12.2016

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovila stovky klientů či neklientů Ipsosu.

Získat best practices, konkrétní příklady a podněty pro marketingovou, výzkumnou či managerskou práci na seminářích Ipsosu se stále daří. Potvrdil to obrovský zájem o letošní semináře a konference pořádané v rámci 18. a 19. série Ipsos klientských setkání, v jednom případě nestačily ani konferenční prostory Ipsosu s kapacitou 100 míst.

Ipsos se stále snaží přicházet s novými tématy, která oslovují klienty. Nyní na podzim přitáhla zájem 2 témata: dozvědět se informace o zajímavé cílové skupině – o pre-seniorech (ve věku 55-65 let) a dozvědět se více o přínosech etnografického výzkumu. Jsme moc rádi, že na poslední letošní akci měly přednášku naše kolegyně Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, o své zkušenosti se rovněž podělili zástupci klientů z ČEZ Group a ze společnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Ipsos neponechal nic náhodě – v rámci semináře – fungovala „rodina Ipsosákových“, v průběhu přednášek zlobil malý Dominik, tatínek se díval na televizi, maminka žehlila prádlo - a všichni se zapojili do debaty na téma nákupu hraček.

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Prostě i bavit se musíme :-).

Pokud by vás zajímaly materiály z těchto seminářů, tak nám, prosím, napište.
Detaily o konferencích naleznete na této adrese, kde jsou odkazy i na veškerá videa natočená v průběhu seminářů.

Na poslední video ze semináře o etnografickém výzkumu  se můžete podívat na youtube. 

A co na jaře? Je to jasné – bude jubilejní 20. série Ipsos klientských setkání! A bude to stát za to.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos klientská setkání stále přitahují

1.12.2016

 

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovila stovky klientů či neklientů Ipsosu.

Získat best practices, konkrétní příklady a podněty pro marketingovou, výzkumnou či managerskou práci na seminářích Ipsosu se stále daří. Potvrdil to obrovský zájem o letošní semináře a konference pořádané v rámci 18. a 19. série Ipsos klientských setkání, v jednom případě nestačily ani konferenční prostory Ipsosu s kapacitou 100 míst.

Ipsos se stále snaží přicházet s novými tématy, která oslovují klienty. Nyní na podzim přitáhla zájem 2 témata: dozvědět se informace o zajímavé cílové skupině – o pre-seniorech (ve věku 55-65 let) a dozvědět se více o přínosech etnografického výzkumu. Jsme moc rádi, že na poslední letošní akci měly přednášku naše kolegyně Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, o své zkušenosti se rovněž podělili zástupci klientů z ČEZ Group a ze společnosti L’Oréal.

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Zprava 2 kolegyně z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, dále Eva Veisová a Lenka Šašková z Ipsos UU

Ipsos neponechal nic náhodě – v rámci semináře – fungovala „rodina Ipsosákových“, v průběhu přednášek zlobil malý Dominik, tatínek se díval na televizi, maminka žehlila prádlo - a všichni se zapojili do debaty na téma nákupu hraček.

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Domácnost Ipsosákových a etnografický výzkum

Prostě i bavit se musíme :-).

Pokud by vás zajímaly materiály z těchto seminářů, tak nám, prosím, napište.
Detaily o konferencích naleznete na této adrese, kde jsou odkazy i na veškerá videa natočená v průběhu seminářů.

Na poslední video ze semináře o etnografickém výzkumu  se můžete podívat na youtube. 

A co na jaře? Je to jasné – bude jubilejní 20. série Ipsos klientských setkání! A bude to stát za to.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura