Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

15.04.2016

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

Netradičního setkání Ipsos Open Day se zúčastnilo 30. března 2016 téměř 70 zástupců klientů i neklientů Ipsosu, kteří si mohli vyzkoušet výzkumné metody na živo formou „výzkumných ochutnávek“.

Ipsos Open Day

Setkání zahájil Jakub Malý, Managing Director, Ipsos CZ&SK přednáškou o spotřebitelských trendech, společně s Markem Šubrem, marketingovým specialistou České spořitelny.
V osmi místnostech pak specialisté a analytici Ipsosu představili: např. facial coding, neurovýzkumy s využitím oční kamery, využití online technologií pro rychlý sběr dat, využití online panelu Populace.cz, testy a ochutnávky nápojů, kvalitativní a etnografický výzkum, živé ukázky z mystery shoppingu.
Seznámili se i s vybranými výstupy z volně prodejných studií Shopper Engagement Study, Má mě rád, nemá mě rád (o NPS, EFM) a Event Marketing Monitor.

Video z proběhlé akce naleznete na youtube stránkách Ipsosu ZDE.

V rámci 18. série Ipsos klientských setkání, které pořádá Ipsos v ČR již 9. rokem (vždy na jaře a na podzim), proběhnou nyní na jaře ještě 2 akce:

  • 4. května 2016 - Retail nejen v ČR. Existují i vítězové, nebo už jenom poražení?
  • 18. května 2016 - Digitální komunikace? Určitě ano, ale jak co nejlépe.

Detailní informace naleznete ZDE.

Pokud byste se chtěli zúčastnit, napište na adresu konference@ipsos.cz.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

15.04.2016

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

Netradičního setkání Ipsos Open Day se zúčastnilo 30. března 2016 téměř 70 zástupců klientů i neklientů Ipsosu, kteří si mohli vyzkoušet výzkumné metody na živo formou „výzkumných ochutnávek“.

Ipsos Open Day

Setkání zahájil Jakub Malý, Managing Director, Ipsos CZ&SK přednáškou o spotřebitelských trendech, společně s Markem Šubrem, marketingovým specialistou České spořitelny.
V osmi místnostech pak specialisté a analytici Ipsosu představili: např. facial coding, neurovýzkumy s využitím oční kamery, využití online technologií pro rychlý sběr dat, využití online panelu Populace.cz, testy a ochutnávky nápojů, kvalitativní a etnografický výzkum, živé ukázky z mystery shoppingu.
Seznámili se i s vybranými výstupy z volně prodejných studií Shopper Engagement Study, Má mě rád, nemá mě rád (o NPS, EFM) a Event Marketing Monitor.

Video z proběhlé akce naleznete na youtube stránkách Ipsosu ZDE.

V rámci 18. série Ipsos klientských setkání, které pořádá Ipsos v ČR již 9. rokem (vždy na jaře a na podzim), proběhnou nyní na jaře ještě 2 akce:

  • 4. května 2016 - Retail nejen v ČR. Existují i vítězové, nebo už jenom poražení?
  • 18. května 2016 - Digitální komunikace? Určitě ano, ale jak co nejlépe.

Detailní informace naleznete ZDE.

Pokud byste se chtěli zúčastnit, napište na adresu konference@ipsos.cz.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Jarní konference a klientská setkání v plném proudu

15.04.2016

 

Ipsos Open Day za námi, konference o retailu a o digitální komunikaci před námi!

Netradičního setkání Ipsos Open Day se zúčastnilo 30. března 2016 téměř 70 zástupců klientů i neklientů Ipsosu, kteří si mohli vyzkoušet výzkumné metody na živo formou „výzkumných ochutnávek“.

Ipsos Open Day

Setkání zahájil Jakub Malý, Managing Director, Ipsos CZ&SK přednáškou o spotřebitelských trendech, společně s Markem Šubrem, marketingovým specialistou České spořitelny.
V osmi místnostech pak specialisté a analytici Ipsosu představili: např. facial coding, neurovýzkumy s využitím oční kamery, využití online technologií pro rychlý sběr dat, využití online panelu Populace.cz, testy a ochutnávky nápojů, kvalitativní a etnografický výzkum, živé ukázky z mystery shoppingu.
Seznámili se i s vybranými výstupy z volně prodejných studií Shopper Engagement Study, Má mě rád, nemá mě rád (o NPS, EFM) a Event Marketing Monitor.

Video z proběhlé akce naleznete na youtube stránkách Ipsosu ZDE.

V rámci 18. série Ipsos klientských setkání, které pořádá Ipsos v ČR již 9. rokem (vždy na jaře a na podzim), proběhnou nyní na jaře ještě 2 akce:

  • 4. května 2016 - Retail nejen v ČR. Existují i vítězové, nebo už jenom poražení?
  • 18. května 2016 - Digitální komunikace? Určitě ano, ale jak co nejlépe.

Detailní informace naleznete ZDE.

Pokud byste se chtěli zúčastnit, napište na adresu konference@ipsos.cz.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura