Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

18.07.2016

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky.

V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit. Díky naší globální studii Healing the Pain ale naštěstí víme, které problémy řešit prioritně a hlavně jak.

ZDE, v našich nejnovějších Loyalty Snapshots si to můžete přečíst i Vy!

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu ještě více, napište nám: martina.simunkova@ipsos.com nebo kristyna.vyslouzilova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

18.07.2016

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky.

V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit. Díky naší globální studii Healing the Pain ale naštěstí víme, které problémy řešit prioritně a hlavně jak.

ZDE, v našich nejnovějších Loyalty Snapshots si to můžete přečíst i Vy!

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu ještě více, napište nám: martina.simunkova@ipsos.com nebo kristyna.vyslouzilova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Loyalty Snapshots: Jak jednat s vytočeným zákazníkem?

18.07.2016

 

Každý by chtěl mít spokojené a loajální zákazníky.

V reálném životě se ale občas objevují problémy, které mohou právě spokojenost a loajalitu ohrozit. Díky naší globální studii Healing the Pain ale naštěstí víme, které problémy řešit prioritně a hlavně jak.

ZDE, v našich nejnovějších Loyalty Snapshots si to můžete přečíst i Vy!

Pokud byste měli zájem dozvědět se o tomto tématu ještě více, napište nám: martina.simunkova@ipsos.com nebo kristyna.vyslouzilova@ipsos.com


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura