Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

29.06.2015

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

Odpověď najdete v aktuálním čísle Ipsos Loyalty Snapshots ZDE.

Pokud Vás zajímá, jaké NPS vysvědčení dostávají banky, poskytovatelé energií a další společnosti, můžete se po prázdninách těšit na naši novou NPS studii.

Pro více informací pište na:
lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com .

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

29.06.2015

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

Odpověď najdete v aktuálním čísle Ipsos Loyalty Snapshots ZDE.

Pokud Vás zajímá, jaké NPS vysvědčení dostávají banky, poskytovatelé energií a další společnosti, můžete se po prázdninách těšit na naši novou NPS studii.

Pro více informací pište na:
lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com .

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Loyalty Snapshots se ptají: je Vaše NPS vysvědčení příliš přísné?

29.06.2015

Docela často od našich klientů slýcháme, že NPS známkování je velmi přísné. Je tomu skutečně tak?

Odpověď najdete v aktuálním čísle Ipsos Loyalty Snapshots ZDE.

Pokud Vás zajímá, jaké NPS vysvědčení dostávají banky, poskytovatelé energií a další společnosti, můžete se po prázdninách těšit na naši novou NPS studii.

Pro více informací pište na:
lucie.osobova@ipsos.com nebo barbara.hrabalova@ipsos.com .

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura