Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

10.08.2015

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

Co se děje, když se budoucí absolvent obrátí na Úřad práce, co ho tam čeká a co se tam dozví? Kvalita veřejných služeb není nikomu lhostejná, proto se odborníci Ipsosu na měření zákaznické zkušenosti podívali blíže na úroveň obsluhy zákazníků Úřadu práce, ale i Call centra služeb zaměstnanosti.

V každém kraji Ipsos provedl v březnu – dubnu 2015 jednu 1 návštěvu/ kontaktování – celkem se tedy zapojilo 14 mystery shopperů.

Výsledky naleznete v přiložené infografice ZDE.

Pro více informací:
Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

10.08.2015

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

Co se děje, když se budoucí absolvent obrátí na Úřad práce, co ho tam čeká a co se tam dozví? Kvalita veřejných služeb není nikomu lhostejná, proto se odborníci Ipsosu na měření zákaznické zkušenosti podívali blíže na úroveň obsluhy zákazníků Úřadu práce, ale i Call centra služeb zaměstnanosti.

V každém kraji Ipsos provedl v březnu – dubnu 2015 jednu 1 návštěvu/ kontaktování – celkem se tedy zapojilo 14 mystery shopperů.

Výsledky naleznete v přiložené infografice ZDE.

Pro více informací:
Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Mystery Snapshots sledují absolventy vysokých škol na Úřadech práce

10.08.2015

Nezaměstnanost absolventů VŠ je společenský problém.

Co se děje, když se budoucí absolvent obrátí na Úřad práce, co ho tam čeká a co se tam dozví? Kvalita veřejných služeb není nikomu lhostejná, proto se odborníci Ipsosu na měření zákaznické zkušenosti podívali blíže na úroveň obsluhy zákazníků Úřadu práce, ale i Call centra služeb zaměstnanosti.

V každém kraji Ipsos provedl v březnu – dubnu 2015 jednu 1 návštěvu/ kontaktování – celkem se tedy zapojilo 14 mystery shopperů.

Výsledky naleznete v přiložené infografice ZDE.

Pro více informací:
Jakub Hankovský, Account Director Ipsos Customer Experience Management jakub.hankovsky@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura