IPSOS Observer

IPSOS Observer

IPSOS Observer

Rychlá a vysoce kvalitní
metoda sběru dat

CATI

CATI

CO NÁS ODLIŠUJE
 

Naše call-centrum sídlí v centru Prahy, v budově Ipsos, ve Slovanském domě. Zaměstnáváme operátory na HPP i formou DPP. Efektivita fungování call-centra je založena na propracovaném SW / HW a několika stupňovém školení tazatelů a supervizorů. Dlouhodobě dosahujeme stabilní návratnosti (ochoty respondentů odpovídat na naše otázky).

  • Telefonické dotazování je rychlá a vysoce spolehlivá metoda sběru dat.
  • Nahráváme všechny telefonáty.
  • Reprezentativní výběry i volání na úzce profilované databáze.
  • B2C / B2B.
  • Možnost přehrávání audio ukázek.
 

CATI

FACE 2 FACE

Osobní dotazování pomocí
notebooku nebo tabletu je
řešení pro komplexní výzkum

CO NÁS ODLIŠUJE 


Jako jedna z prvních agentur monitorujeme tazatele pomocí GPS a nahráváme všechny rozhovory – náhodně vybrané části. Podle povahy výzkumu využíváme pro kladení otázek a zaznamenávání odpovědí tablety nebo notebooky. Zaměstnáváme tazatele na HPP i formou DPP. Efektivita fungování F2F dotazování je založena na propracovaném SW a několikastupňovém školení tazatelů a oblastních koordinátorů. Dlouhodobě dosahujeme stabilní návratnosti (ochoty respondentů odpovídat na naše otázky).

  • Osobní dotazování umožňuje strávit s respondentem více času, na místě, ve kterém se cítí komfortně a v čase, který má pro výzkum vyhrazený.
  • Nahráváme všechny rozhovory.
  • Reprezentativní výběry i dotazování na úzce profilované cílové skupiny nebo na databázi.
  • B2C / B2B.
  • Možnost přehrávání audio a video ukázek.
  • Monitoring polohy tazatele (GPS).
 

Cenově efektivní a rychlá metoda
výzkumu s možným zaměřením na úzké cílové skupiny

  • Respondent odpovídá na otázky v čase, který mu nejvíce vyhovuje. Své odpovědi zaznamenává do počítače nebo na smartphonu do uživatelsky příjemného a přehledného online dotazníku.
  • Respondentem chápeme člověka, který je registrovaný v našem panelu a o kterém známe více než sto pravidelně aktualizovaných údajů z oblasti spotřebního chování a životního stylu.
  • Díky znalostem, které o respondentovi známe, můžeme dotazníky cílit na konkrétní cílové skupiny, aniž bychom museli provést screening nebo rekrutaci předem.
  • Reprezentativní výběry i dotazování na úzce profilované databáze
  • B2C / B2B
  • Možnost přehrávání audio a video ukázek
  • Monitoring chování respondenta během dotazování: délka vyplňování, logické kontroly

CO NÁS ODLIŠUJE
 

Rozsáhlá znalost respondentů v panelu, identifikace pomocí několika unikátních informací (jméno, telefon, adresa, číslo účtu). Návratnost odpovědí 6090 %. Kontinuální kontroly dat a čištění panelu.

CATI

ONLINE

 

Cenově efektivní a rychlá metoda výzkumu na databázích klienta

CATI

CAWI

  • Respondent odpovídá na otázky v čase, který mu nejvíce vyhovuje. Své odpovědi zaznamenává do počítače nebo na smartphonu do uživatelsky příjemného a přehledného online dotazníku.
  • B2C / B2B
  • Možnost přehrávání audio a video ukázek
  • Monitoring chování respondenta během dotazování: délka vyplňování, logické kontroly
  • Telefonický nebo online reminder
 

Jaké jsou mezinárodní trendy?

Prostřednictvím Global @dvisoru zjišťujeme užívání značek a služeb, provádíme měření reputace a risk management, zjištění míry důvěry v ekonomiku, plánování krizového managementu a strategie, zjišťování dopadu mediálních kampaní, předpovídání trendu v dané oblasti, monitorování veřejného mínění a následnou publikaci v médiích.

CO NÁS ODLIŠUJE
 

Global @dvisor je unikátní mezinárodní benchmarková studie, která umožňuje srovnání v globálním měřítku.

18.000 

rozhovorů
měsíčně

say

24 

zemí světa

Global @dvisor je využíván ke zjišťování klíčových otázek s celosvětovou důležitostí. Jedná se o syndikovanou mezinárodní studii určenou jak pro klienty, tak pro média.

Kromě standardizovaných otázek si klienti mohou do dotazníku přidávat vlastní otázky nebo se zaměřit na vybrané země v Global @dvisoru (např. evropské). Země, které jsou standardní součástí Global @dvisoru: USA, Kanada, Argentina, Austrálie, Belgie, Brazílie, Čína, Francie, Velká Británie, Německo, Maďarsko, Indie, Indonésie, Itálie, Japonsko, Mexiko, Polsko, Rusko, Saudská Arábie, JAR, Jižní Korea, Španělsko, Švédsko, Turecko.
Pro ČR je realizován sběr dat na vyžádání a to na Ipsos on-line panelu.

 

Pořizování
dat do elektronické podoby
a jejich správa

digitalizace papírových formulářů

DIGITALIZACE

  • Digitalizace papírových formulářů, textů apod.
  • Správa pořízené databáze.
  • Napojení a tvorba CRM systémů.
  • Analýza dat, tvorba notifikačních událostí a reportů.
  • Online web reporting.
 

+ 420 602 658 044

jitka.anderssonova@ipsos.com

+420 722 594 467

eva.spackova@ipsos.com

Jitka Anderssonová

Jitka Anderssonová

Account Director Ipsos Observer

Eva Špačková

Eva Špačková

Senior Account Manager Ipsos Observer

IPSOS Observer

 

Cenově efektivní a rychlá metoda výzkumu s možným zaměřením na úzké cílové skupiny

  • Respondent odpovídá na otázky v čase, který mu nejvíce vyhovuje. Své odpovědi zaznamenává do počítače nebo na smartphonu do uživatelsky příjemného a přehledného online dotazníku.
  • Respondentem chápeme člověka, který je registrovaný v našem panelu a o kterém známe více než sto pravidelně aktualizovaných údajů z oblasti spotřebního chování a životního stylu.
  • Díky znalostem, které o respondentovi známe, můžeme dotazníky cílit na konkrétní cílové skupiny, aniž bychom museli provést screening nebo rekrutaci předem.
  • Reprezentativní výběry i dotazování na úzce profilované databáze
  • B2C / B2B
  • Možnost přehrávání audio a video ukázek
  • Monitoring chování respondenta během dotazování: délka vyplňování, logické kontroly

CO NÁS ODLIŠUJE
 

Rozsáhlá znalost respondentů v panelu, identifikace pomocí několika unikátních informací (jméno, telefon, adresa, číslo účtu). Návratnost odpovědí 6090 %. Kontinuální kontroly dat a čištění panelu.

Cenově efektivní a rychlá metoda výzkumu s možným zaměřením na úzké cílové skupiny

  • Respondent odpovídá na otázky v čase, který mu nejvíce vyhovuje. Své odpovědi zaznamenává do počítače nebo na smartphonu do uživatelsky příjemného a přehledného online dotazníku.
  • Respondentem chápeme člověka, který je registrovaný v našem panelu a o kterém známe více než sto pravidelně aktualizovaných údajů z oblasti spotřebního chování a životního stylu.
  • Díky znalostem, které o respondentovi známe, můžeme dotazníky cílit na konkrétní cílové skupiny, aniž bychom museli provést screening nebo rekrutaci předem.
  • Reprezentativní výběry i dotazování na úzce profilované databáze
  • B2C / B2B
  • Možnost přehrávání audio a video ukázek
  • Monitoring chování respondenta během dotazování: délka vyplňování, logické kontroly

CO NÁS ODLIŠUJE
 

Rozsáhlá znalost respondentů v panelu, identifikace pomocí několika unikátních informací (jméno, telefon, adresa, číslo účtu). Návratnost odpovědí 6090 %. Kontinuální kontroly dat a čištění panelu.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura