Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

20.06.2017

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté.
A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

V roce 2003, kdy Zlatá koruna vznikla, soutěž hodnotila 95 produktů od 49 společností a soutěžilo se jen v 10 kategoriích.  Letos se hodnotilo již 182 produktů od 72 finančních společností v 19 soutěžních kategoriích. Produkty hodnotí odborná porota – členové Finanční akademie – jejichž počet vzrostl z 60 členů na současných 366.

Kompletní výsledky naleznete v přiložené tiskové zprávě či na webu Zlaté koruny.

Letos byla opět udělena Cena za společenskou odpovědnost, která se vyhlašuje na základě výzkumu realizovaného agenturou Ipsos. Putovní cenu již potřetí získala Česká spořitelna, na dalších místech se pak umístily Česká pojišťovna a ČSOB. Aktivity firem v oblasti CSR a udržitelného rozvoje očekává nejen veřejnost, tedy vlastně zákazníci finančních společností, ale zejména  je potřebuje celá naše společnost. Uvědomují si to stále více i finanční společnosti a to je dobře.

Ipsos na slavnostním Galavečeru předával nejen několik cen, ale i prezentoval finančníkům a moderátorovi večera Ondřeji Hejmovi a kapele Žlutý pes výsledky výzkumu na téma:  „barvy a žlutý pes“. Jak se zpívá v jedné jejich písni „modrá je dobrá“, nejoblíbenější u populace je ale hnědý pes nebo flekatý pes. 

ceny Zlaté koruny


Přílohy:

Tisková zpráva_Výsledky soutěže Zlatá koruna 2017


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

20.06.2017

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté.
A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

V roce 2003, kdy Zlatá koruna vznikla, soutěž hodnotila 95 produktů od 49 společností a soutěžilo se jen v 10 kategoriích.  Letos se hodnotilo již 182 produktů od 72 finančních společností v 19 soutěžních kategoriích. Produkty hodnotí odborná porota – členové Finanční akademie – jejichž počet vzrostl z 60 členů na současných 366.

Kompletní výsledky naleznete v přiložené tiskové zprávě či na webu Zlaté koruny.

Letos byla opět udělena Cena za společenskou odpovědnost, která se vyhlašuje na základě výzkumu realizovaného agenturou Ipsos. Putovní cenu již potřetí získala Česká spořitelna, na dalších místech se pak umístily Česká pojišťovna a ČSOB. Aktivity firem v oblasti CSR a udržitelného rozvoje očekává nejen veřejnost, tedy vlastně zákazníci finančních společností, ale zejména  je potřebuje celá naše společnost. Uvědomují si to stále více i finanční společnosti a to je dobře.

Ipsos na slavnostním Galavečeru předával nejen několik cen, ale i prezentoval finančníkům a moderátorovi večera Ondřeji Hejmovi a kapele Žlutý pes výsledky výzkumu na téma:  „barvy a žlutý pes“. Jak se zpívá v jedné jejich písni „modrá je dobrá“, nejoblíbenější u populace je ale hnědý pes nebo flekatý pes. 

ceny Zlaté koruny


Přílohy:

Tisková zpráva_Výsledky soutěže Zlatá koruna 2017


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos opět předával ceny Zlaté koruny

20.06.2017

 

Zlatá koruna v roce 2017 dosáhla významného milníku a dostala svou „občanku“, konala se již popatnácté.
A Ipsos je rád, že je dlouhodobým Partnerem soutěže a jejích dalších akcí.

V roce 2003, kdy Zlatá koruna vznikla, soutěž hodnotila 95 produktů od 49 společností a soutěžilo se jen v 10 kategoriích.  Letos se hodnotilo již 182 produktů od 72 finančních společností v 19 soutěžních kategoriích. Produkty hodnotí odborná porota – členové Finanční akademie – jejichž počet vzrostl z 60 členů na současných 366.

Kompletní výsledky naleznete v přiložené tiskové zprávě či na webu Zlaté koruny.

Letos byla opět udělena Cena za společenskou odpovědnost, která se vyhlašuje na základě výzkumu realizovaného agenturou Ipsos. Putovní cenu již potřetí získala Česká spořitelna, na dalších místech se pak umístily Česká pojišťovna a ČSOB. Aktivity firem v oblasti CSR a udržitelného rozvoje očekává nejen veřejnost, tedy vlastně zákazníci finančních společností, ale zejména  je potřebuje celá naše společnost. Uvědomují si to stále více i finanční společnosti a to je dobře.

Ipsos na slavnostním Galavečeru předával nejen několik cen, ale i prezentoval finančníkům a moderátorovi večera Ondřeji Hejmovi a kapele Žlutý pes výsledky výzkumu na téma:  „barvy a žlutý pes“. Jak se zpívá v jedné jejich písni „modrá je dobrá“, nejoblíbenější u populace je ale hnědý pes nebo flekatý pes. 

ceny Zlaté koruny


Přílohy:

Tisková zpráva_Výsledky soutěže Zlatá koruna 2017


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura