Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

03.05.2016

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

I proto se stal Ipsos Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti.

Conference UN Global Compact

U příležitosti konání summitu uskutečnila výzkumná agentura Ipsos ojedinělý průzkum na téma Udržitelný rozvoj. Z něj mimo jiné vyplývá, že lidem není lhostejné, v jakém prostředí vyrůstají a v jakém stavu ho zanechají dalším generacím.

Přes to celkem 82 % lidí ve věku 35 - 44 let nikdy neslyšelo o Cílech udržitelného rozvoje (SDGs), které v loňském roce oficiálně přijalo 193 členských států OSN. „Bohužel je to velmi smutné zjištění, zvlášť když si uvědomíme fakt, že právě lidé v tomto aktivním věku by měli být hlavními hybateli změn a měli by se o toto téma aktivně zajímat. V roce 2030, který je pro naplnění Cílů udržitelného rozvoje rozhodující, budou tito lidé stále ještě v produktivním věku, bude jim 49 - 58 let. Proto je velmi důležité, aby právě tato věková skupina měla nyní co největší povědomí o udržitelném rozvoji a cílech,“ okomentovala jeden z výsledků průzkumu Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

„Je určitě potěšitelný dlouhodobý trend, že o témata udržitelného rozvoje a aktivity s tím spojené má větší zájem mladší generace české populace. Ta si uvědomuje, že její život je teprve před nimi. Starší generace se snaží myšlenky udržitelného rozvoje podpořit dle svých možností,“ komentuje výsledky Tomáš Macků z agentury Ipsos, která výzkum zrealizovala.

Vybrané výsledky z výzkumu prezentované na konferenci 4. května 2016 naleznete ZDE.

Conference UN Global Compact

V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte.

Výzkum proběhl v dubnu 2016 metodou online dotazování na reprezentativním vzorku dospělé internetové populace (dle regionu, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání). Velikost výběrového souboru byla 1000 respondentů.

Ipsos je signatářem principů UN Global Compact, členem Národní sítě Global Compact Česká republika a rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

03.05.2016

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

I proto se stal Ipsos Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti.

Conference UN Global Compact

U příležitosti konání summitu uskutečnila výzkumná agentura Ipsos ojedinělý průzkum na téma Udržitelný rozvoj. Z něj mimo jiné vyplývá, že lidem není lhostejné, v jakém prostředí vyrůstají a v jakém stavu ho zanechají dalším generacím.

Přes to celkem 82 % lidí ve věku 35 - 44 let nikdy neslyšelo o Cílech udržitelného rozvoje (SDGs), které v loňském roce oficiálně přijalo 193 členských států OSN. „Bohužel je to velmi smutné zjištění, zvlášť když si uvědomíme fakt, že právě lidé v tomto aktivním věku by měli být hlavními hybateli změn a měli by se o toto téma aktivně zajímat. V roce 2030, který je pro naplnění Cílů udržitelného rozvoje rozhodující, budou tito lidé stále ještě v produktivním věku, bude jim 49 - 58 let. Proto je velmi důležité, aby právě tato věková skupina měla nyní co největší povědomí o udržitelném rozvoji a cílech,“ okomentovala jeden z výsledků průzkumu Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

„Je určitě potěšitelný dlouhodobý trend, že o témata udržitelného rozvoje a aktivity s tím spojené má větší zájem mladší generace české populace. Ta si uvědomuje, že její život je teprve před nimi. Starší generace se snaží myšlenky udržitelného rozvoje podpořit dle svých možností,“ komentuje výsledky Tomáš Macků z agentury Ipsos, která výzkum zrealizovala.

Vybrané výsledky z výzkumu prezentované na konferenci 4. května 2016 naleznete ZDE.

Conference UN Global Compact

V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte.

Výzkum proběhl v dubnu 2016 metodou online dotazování na reprezentativním vzorku dospělé internetové populace (dle regionu, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání). Velikost výběrového souboru byla 1000 respondentů.

Ipsos je signatářem principů UN Global Compact, členem Národní sítě Global Compact Česká republika a rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

03.05.2016

 

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos nejen ve svých výzkumech, ale také ve svých aktivitách.

I proto se stal Ipsos Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti.

Conference UN Global Compact

U příležitosti konání summitu uskutečnila výzkumná agentura Ipsos ojedinělý průzkum na téma Udržitelný rozvoj. Z něj mimo jiné vyplývá, že lidem není lhostejné, v jakém prostředí vyrůstají a v jakém stavu ho zanechají dalším generacím.

Přes to celkem 82 % lidí ve věku 35 - 44 let nikdy neslyšelo o Cílech udržitelného rozvoje (SDGs), které v loňském roce oficiálně přijalo 193 členských států OSN. „Bohužel je to velmi smutné zjištění, zvlášť když si uvědomíme fakt, že právě lidé v tomto aktivním věku by měli být hlavními hybateli změn a měli by se o toto téma aktivně zajímat. V roce 2030, který je pro naplnění Cílů udržitelného rozvoje rozhodující, budou tito lidé stále ještě v produktivním věku, bude jim 49 - 58 let. Proto je velmi důležité, aby právě tato věková skupina měla nyní co největší povědomí o udržitelném rozvoji a cílech,“ okomentovala jeden z výsledků průzkumu Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

„Je určitě potěšitelný dlouhodobý trend, že o témata udržitelného rozvoje a aktivity s tím spojené má větší zájem mladší generace české populace. Ta si uvědomuje, že její život je teprve před nimi. Starší generace se snaží myšlenky udržitelného rozvoje podpořit dle svých možností,“ komentuje výsledky Tomáš Macků z agentury Ipsos, která výzkum zrealizovala.

Vybrané výsledky z výzkumu prezentované na konferenci 4. května 2016 naleznete ZDE.

Conference UN Global Compact

V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte.

Výzkum proběhl v dubnu 2016 metodou online dotazování na reprezentativním vzorku dospělé internetové populace (dle regionu, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání). Velikost výběrového souboru byla 1000 respondentů.

Ipsos je signatářem principů UN Global Compact, členem Národní sítě Global Compact Česká republika a rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura