Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

25.07.2016

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

Podíl seniorů v populaci se zvyšuje, zvyšuje se věk odchodu do důchodu, zvyšuje se naděje dožití a kvalita prožitého života. Jaká názory, zvyky, postoje má populace ve věku 55-65 let? To se můžete dozvědět v aktuální studii, která kombinuje několik zdrojů.

Víte například, že:

  • 64% pre-seniorů se chce vždy učit něčemu novému a dozvídat se nové věci?
  • 52% pre-seniorů má více volného času než před 10 lety?

Kapitoly studie: jak žijí, důchod, vzdělávání, hodnoty a postoje, spotřebitelské chování, finanční chování, postoje k reklamě, co konzumují, segmentace pre-seniors.

Metodiku a další informace naleznete ZDE.

Detaily o programu konference Pre-seniors naleznete ZDE.

S jakýmikoliv dotazy na obsah a cenu studie se obracejte na: jan.stanek@ipsos.com – Jan Staněk, Account Director, Ipsos Marketing – GSM: 724 601 271.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

25.07.2016

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

Podíl seniorů v populaci se zvyšuje, zvyšuje se věk odchodu do důchodu, zvyšuje se naděje dožití a kvalita prožitého života. Jaká názory, zvyky, postoje má populace ve věku 55-65 let? To se můžete dozvědět v aktuální studii, která kombinuje několik zdrojů.

Víte například, že:

  • 64% pre-seniorů se chce vždy učit něčemu novému a dozvídat se nové věci?
  • 52% pre-seniorů má více volného času než před 10 lety?

Kapitoly studie: jak žijí, důchod, vzdělávání, hodnoty a postoje, spotřebitelské chování, finanční chování, postoje k reklamě, co konzumují, segmentace pre-seniors.

Metodiku a další informace naleznete ZDE.

Detaily o programu konference Pre-seniors naleznete ZDE.

S jakýmikoliv dotazy na obsah a cenu studie se obracejte na: jan.stanek@ipsos.com – Jan Staněk, Account Director, Ipsos Marketing – GSM: 724 601 271.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos prozkoumal zvyky a postoje lidí ve věku 55-65 let

25.07.2016

 

Pre-seniors - volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace.

Konference Ipsos na toto téma proběhne 19. října.

Podíl seniorů v populaci se zvyšuje, zvyšuje se věk odchodu do důchodu, zvyšuje se naděje dožití a kvalita prožitého života. Jaká názory, zvyky, postoje má populace ve věku 55-65 let? To se můžete dozvědět v aktuální studii, která kombinuje několik zdrojů.

Víte například, že:

  • 64% pre-seniorů se chce vždy učit něčemu novému a dozvídat se nové věci?
  • 52% pre-seniorů má více volného času než před 10 lety?

Kapitoly studie: jak žijí, důchod, vzdělávání, hodnoty a postoje, spotřebitelské chování, finanční chování, postoje k reklamě, co konzumují, segmentace pre-seniors.

Metodiku a další informace naleznete ZDE.

Detaily o programu konference Pre-seniors naleznete ZDE.

S jakýmikoliv dotazy na obsah a cenu studie se obracejte na: jan.stanek@ipsos.com – Jan Staněk, Account Director, Ipsos Marketing – GSM: 724 601 271.


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura