Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

16.09.2016

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

Společnost potřebuje kvalitní informace o tom, co si myslí veřejnost o nejrůznějších tématech. Proto výzkumná agentura Ipsos, která se tématům udržitelného rozvoje a CSR dlouhodobě věnuje, v letošním roce výrazně rozvinula spolupráci s mnoha subjekty – zejména ve formě výzkumů veřejného mínění a zapojení do aktivit těchto subjektů.  

Výkonná ředitelka Business Leaders Fora Iva Petříčková k tomu uvádí:„Agenturu Ipsos považujeme za leadera ve svém oboru, nesmírně si vážíme navázání spolupráce, neboť je pro nás vždy velmi důležité každý náš krok a projekt přesně odvozovat od potřeb českého podnikatelského prostředí a netvořit je od zeleného stolu, podklady z výzkumů od společnosti Ipsos považujeme za špičkový zdroj.“

„Již dlouho sledujeme aktivity Ipsosu na poli CSR a udržitelného rozvoje. Jsme moc rádi, že se nám podařilo najít společnou řeč, cíl je jasný - pomoci české společnosti nejen v těchto oblastech“, říká Lucie Mádlová,  výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnost i Global Compact Network Czech Republic a dodává, „velmi přínosný je i mezinárodní záběr Ipsosu“.

„Opravdu hodně si vážíme zájmu všech subjektů o spolupráci. V dnešní době je nesmírně důležité se dělit o své zkušenosti a předávat tak inspiraci kolegům, přátelům, prostě všem, kterým není jedno, jak se společnost ve světě i v ČR vyvíjí. Přejme si všichni, aby společné aktivity na poli CSR i udržitelného rozvoje skutečně pomohly“,  uvádí Tomáš Macků , ředitel výzkumu a komunikace agentury Ipsos.

Ipsos je rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj, výkonný ředitel CBCSD Ivo Gajdoš k členství Ipsosu říká: „Již si nedovedeme představit naši činnost bez zpětné vazby, kterou pro nás od manažerů, od veřejnosti už dlouho zajišťuje agentura Ipsos.“ 

Ipsos byl letos i Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti,rovněž je Partnerem Národní potravinové sbírky, která letos proběhne 12. listopadu. Od r. 2010 Ipsos realizuje každoroční projekt CSR & Reputation Research


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

16.09.2016

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

Společnost potřebuje kvalitní informace o tom, co si myslí veřejnost o nejrůznějších tématech. Proto výzkumná agentura Ipsos, která se tématům udržitelného rozvoje a CSR dlouhodobě věnuje, v letošním roce výrazně rozvinula spolupráci s mnoha subjekty – zejména ve formě výzkumů veřejného mínění a zapojení do aktivit těchto subjektů.  

Výkonná ředitelka Business Leaders Fora Iva Petříčková k tomu uvádí:„Agenturu Ipsos považujeme za leadera ve svém oboru, nesmírně si vážíme navázání spolupráce, neboť je pro nás vždy velmi důležité každý náš krok a projekt přesně odvozovat od potřeb českého podnikatelského prostředí a netvořit je od zeleného stolu, podklady z výzkumů od společnosti Ipsos považujeme za špičkový zdroj.“

„Již dlouho sledujeme aktivity Ipsosu na poli CSR a udržitelného rozvoje. Jsme moc rádi, že se nám podařilo najít společnou řeč, cíl je jasný - pomoci české společnosti nejen v těchto oblastech“, říká Lucie Mádlová,  výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnost i Global Compact Network Czech Republic a dodává, „velmi přínosný je i mezinárodní záběr Ipsosu“.

„Opravdu hodně si vážíme zájmu všech subjektů o spolupráci. V dnešní době je nesmírně důležité se dělit o své zkušenosti a předávat tak inspiraci kolegům, přátelům, prostě všem, kterým není jedno, jak se společnost ve světě i v ČR vyvíjí. Přejme si všichni, aby společné aktivity na poli CSR i udržitelného rozvoje skutečně pomohly“,  uvádí Tomáš Macků , ředitel výzkumu a komunikace agentury Ipsos.

Ipsos je rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj, výkonný ředitel CBCSD Ivo Gajdoš k členství Ipsosu říká: „Již si nedovedeme představit naši činnost bez zpětné vazby, kterou pro nás od manažerů, od veřejnosti už dlouho zajišťuje agentura Ipsos.“ 

Ipsos byl letos i Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti,rovněž je Partnerem Národní potravinové sbírky, která letos proběhne 12. listopadu. Od r. 2010 Ipsos realizuje každoroční projekt CSR & Reputation Research


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami

16.09.2016

 

Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady.

Společnost potřebuje kvalitní informace o tom, co si myslí veřejnost o nejrůznějších tématech. Proto výzkumná agentura Ipsos, která se tématům udržitelného rozvoje a CSR dlouhodobě věnuje, v letošním roce výrazně rozvinula spolupráci s mnoha subjekty – zejména ve formě výzkumů veřejného mínění a zapojení do aktivit těchto subjektů.  

Výkonná ředitelka Business Leaders Fora Iva Petříčková k tomu uvádí:„Agenturu Ipsos považujeme za leadera ve svém oboru, nesmírně si vážíme navázání spolupráce, neboť je pro nás vždy velmi důležité každý náš krok a projekt přesně odvozovat od potřeb českého podnikatelského prostředí a netvořit je od zeleného stolu, podklady z výzkumů od společnosti Ipsos považujeme za špičkový zdroj.“

„Již dlouho sledujeme aktivity Ipsosu na poli CSR a udržitelného rozvoje. Jsme moc rádi, že se nám podařilo najít společnou řeč, cíl je jasný - pomoci české společnosti nejen v těchto oblastech“, říká Lucie Mádlová,  výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnost i Global Compact Network Czech Republic a dodává, „velmi přínosný je i mezinárodní záběr Ipsosu“.

„Opravdu hodně si vážíme zájmu všech subjektů o spolupráci. V dnešní době je nesmírně důležité se dělit o své zkušenosti a předávat tak inspiraci kolegům, přátelům, prostě všem, kterým není jedno, jak se společnost ve světě i v ČR vyvíjí. Přejme si všichni, aby společné aktivity na poli CSR i udržitelného rozvoje skutečně pomohly“,  uvádí Tomáš Macků , ředitel výzkumu a komunikace agentury Ipsos.

Ipsos je rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj, výkonný ředitel CBCSD Ivo Gajdoš k členství Ipsosu říká: „Již si nedovedeme představit naši činnost bez zpětné vazby, kterou pro nás od manažerů, od veřejnosti už dlouho zajišťuje agentura Ipsos.“ 

Ipsos byl letos i Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti,rovněž je Partnerem Národní potravinové sbírky, která letos proběhne 12. listopadu. Od r. 2010 Ipsos realizuje každoroční projekt CSR & Reputation Research


Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura