JARO 2014
14. série Ipsos klientských setkání

2017 2016 2015 2014 2013

V rámci poslední jarní série Ipsos klientských setkání se uskutečnil
29. května 2014 specializovaný seminář pro trh Automotive pod názvem „Cena je pro zákazníka nejdůležitější. Skutečně?“.

Konference jaro 2014

O program semináře projevilo zájem cca 50 osob – zástupců výrobců aut, distributorů, importérů, ale také představitelé servisů, čerpacích stanic, výrobců pneumatik a leasingových společností.

Největší ohlas vyvolala přednáška Hany Měkotové (Distribution Strategy) ze společnosti ŠKODA AUTO o zvyšování efektivity prodeje a přednáška Klause Paura (Global Automotive Director, Ipsos) o trendech na trhu automotive.

V případě zájmu o materiály z konference se na nás obraťte na adrese: konference@ipsos.cz.

JARO PODZIM

JARO 2014
14. série Ipsos klientských setkání

2017 2016 2015 20142013

V rámci poslední jarní série Ipsos klientských setkání se uskutečnil 29. května 2014 specializovaný seminář pro trh Automotive pod názvem „Cena je pro zákazníka nejdůležitější. Skutečně?“.

Konference jaro 2014

O program semináře projevilo zájem cca 50 osob – zástupců výrobců aut, distributorů, importérů, ale také představitelé servisů, čerpacích stanic, výrobců pneumatik a leasingových společností.

Největší ohlas vyvolala přednáška Hany Měkotové (Distribution Strategy) ze společnosti ŠKODA AUTO o zvyšování efektivity prodeje a přednáška Klause Paura (Global Automotive Director, Ipsos) o trendech na trhu automotive.

V případě zájmu o materiály z konference se na nás obraťte na adrese: konference@ipsos.cz.

JARO PODZIM

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2014

JARO 2015

PODZIM 2015

JARO 2014

14. série Ipsos klientských setkání

V rámci poslední jarní série Ipsos klientských setkání se uskutečnil 29. května 2014 specializovaný seminář pro trh Automotive pod názvem „Cena je pro zákazníka nejdůležitější. Skutečně?“.

Konference jaro 2014

O program semináře projevilo zájem cca 50 osob – zástupců výrobců aut, distributorů, importérů, ale také představitelé servisů, čerpacích stanic, výrobců pneumatik a leasingových společností.

Největší ohlas vyvolala přednáška Hany Měkotové (Distribution Strategy) ze společnosti ŠKODA AUTO o zvyšování efektivity prodeje a přednáška Klause Paura (Global Automotive Director, Ipsos) o trendech na trhu automotive.

V případě zájmu o materiály z konference se na nás obraťte na adrese: konference@ipsos.cz.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura