JARO 2015
16. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají přímo v nových konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast či materiály z akcí pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná.

2016 2015 2014 2013

Zákaznický feedback rychle, rychleji a nejrychleji!
Aneb pokud si myslíte, že je něco důležitějšího než Váš zákazník, zamyslete se znova!

Barbara Hrabalová
Executive Director Ipsos CEM&Loyalty
Lucie Osobová
Account Director Ipsos Loyalty
Lenka Hanáková
Account Director Ipsos Loyalty
Vladimír Hrabal
CEM Practice Leader Ipsos CEM
Klára Ondráčková
Head of Operations MetLife pojišťovna

22.4.
 
14:30-17:00

 
Seminář, který popisuje postoje, chování a životní styl této „marketingově vděčné“ cílové skupiny. Seminář je určen všem, kteří se chtějí dozvědět více o možnostech, jak tento zajímavý segment spotřebitelů relevantním způsobem oslovit.

Jak si získat postmoderní ženy?
Pomůžeme porozumět.

Eva Veisová
Executive Director Ipsos UU
Eva Vašková Čejková
jednatelka ŽENY s.r.o.
Helena Plívová
výkonná ředitelka ŽENY s.r.o.
Lenka Hanáková
Account Director Ipsos Loyalty
Naďa Závodníková
Account Director Ipsos UU
Michal Straka
Product & Business Development Director
Lenka Šilerová
Executive Director Ipsos ERM

8.4.
 
14:30-17:00

 
Seminář je zaměřen na „postmoderní“ ženy a strategie sdílení zkušeností a názorů v různých životních situacích. Ženy společně rozhodují o nákupech ve výši několika desítek miliard Kč ročně a my Vám na tomto semináři pomůžeme jim porozumět a doporučíme, jak je zaujmout. Seminář je určen pro ty, kteří se svými produkty a službami cílí na skupinu moderních a „postmoderních“ žen.

Jak na generaci Y?
Postoje, chování a životní styl.

Jakub Malý
Deputy General Manager Ipsos
Martina Popenková
Executive Director Ipsos Marketing
Arnošt Janeček
Account Director Ipsos Observer
Michal Šlechta
Brand Manager Staropramen & Digital Media Manager, Pivovary Staropramen
Jozef Ryšavý
Manager Client & Market Intelligence, Komerční banka

25.3.
 
14:30-17:00

 
Seminář zaměřený na prezentaci našeho přístupu k měření zákaznické zpětné vazby. Představíme aktuální trendy na konkrétních příkladech z praxe, zrekapitulujeme změny v přístupu k měření zákaznické spokojenosti a zaměříme se na současné přístupy k EFM (Enterprise Feedback Management). Nezapomeneme na populární NPS a také si řekneme, kdy jednotlivé metody sběru dat fungují nejlépe.

Jak "vyždímat" z Mystery Shopping programů co nejvíce?
Aneb má Mystery Shopping budoucnost?

Barbara Hrabalová
Executive Director Ipsos CEM&Loyalty
Martin Potužák
Account Director Ipsos CEM
Jakub Hankovský
Account Director Ipsos CEM
Kateřina Müllerová
Lektorka&kouč Ipsos CEM
Jitka Fichnová
Manažerka provozu Alpine Pro
Jan Turták
Manažer značkových prodejen ETA

13.5.
 
14:30-17:00

 
Seminář zaměřený na prezentaci našeho přístupu k Mystery Shopping programům jako nedílné součásti komplexní CEM strategie. Ukážeme, jak připravit jednotnou Mystery Shopping metodologii a jak ji implementovat na jednotlivé trhy. Také nezapomeneme na nové trendy v realizaci Mystery Shopping programů a jejich propojení s celkovou rozvojovou strategií firmy.

Sensorial Censydiam - 5 senses in action again!
IT IS INTENDED FOR THOSE WHO HAVE NOT EXPERIENCED THIS EMOTIONAL SEMINAR IN IPSOS YET!

20.5.
 
14:30-17:00

 
Seminar of the qualitative division IPSOS UU (Unlimited Understanding) is repeating for the sixth time as it is popular! Utilize all of your five basic senses - not just hearing and sight, but also touch, taste and smell.The seminar is designed especially for those who are dealing with brand positioning, product category, customer segmentation, detection of white spots and effective communication to different target groups.

Jakub Malý
Deputy General Manager Ipsos
Eva Veisová
Executive Director Ipsos UU

JAROPODZIM

JARO 2015
16. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají přímo v nových konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast či materiály z akcí pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná.

2016 2015 20142013

Zákaznický feedback rychle, rychleji a nejrychleji!
Aneb pokud si myslíte, že je něco důležitějšího než Váš zákazník, zamyslete se znova!

22.4.
 
14:30-17:00

 
Seminář, který popisuje postoje, chování a životní styl této „marketingově vděčné“ cílové skupiny. Seminář je určen všem, kteří se chtějí dozvědět více o možnostech, jak tento zajímavý segment spotřebitelů relevantním způsobem oslovit.

Jak si získat postmoderní ženy?
Pomůžeme porozumět.

8.4..
 
14:30-17:00

 
Seminář je zaměřen na „postmoderní“ ženy a strategie sdílení zkušeností a názorů v různých životních situacích. Ženy společně rozhodují o nákupech ve výši několika desítek miliard Kč ročně a my Vám na tomto semináři pomůžeme jim porozumět a doporučíme, jak je zaujmout. Seminář je určen pro ty, kteří se svými produkty a službami cílí na skupinu moderních a „postmoderních“ žen.

Jak na generaci Y?
Postoje, chování a životní styl.

25.3.
 
14:30-17:00

 
Seminář zaměřený na prezentaci našeho přístupu k měření zákaznické zpětné vazby. Představíme aktuální trendy na konkrétních příkladech z praxe, zrekapitulujeme změny v přístupu k měření zákaznické spokojenosti a zaměříme se na současné přístupy k EFM (Enterprise Feedback Management). Nezapomeneme na populární NPS a také si řekneme, kdy jednotlivé metody sběru dat fungují nejlépe.

Jak "vyždímat" z Mystery Shopping programů co nejvíce?
Aneb má Mystery Shopping budoucnost?

13.5.
 
14:30-17:00

 
Seminář zaměřený na prezentaci našeho přístupu k Mystery Shopping programům jako nedílné součásti komplexní CEM strategie. Ukážeme, jak připravit jednotnou Mystery Shopping metodologii a jak ji implementovat na jednotlivé trhy. Také nezapomeneme na nové trendy v realizaci Mystery Shopping programů a jejich propojení s celkovou rozvojovou strategií firmy.

Sensorial Censydiam - 5 senses in action again!
IT IS INTENDED FOR THOSE WHO HAVE NOT EXPERIENCED THIS EMOTIONAL SEMINAR IN IPSOS YET!

20.5.
 
14:30-17:00

 
Seminar of the qualitative division IPSOS UU (Unlimited Understanding) is repeating for the sixth time as it is popular! Utilize all of your five basic senses - not just hearing and sight, but also touch, taste and smell.The seminar is designed especially for those who are dealing with brand positioning, product category, customer segmentation, detection of white spots and effective communication to different target groups.

JARO PODZIM

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2014

JARO 2015

PODZIM 2015

JARO 2015

16. série Ipsos klientských setkání

Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast či materiály z akcí pište na adresu:

konference@ipsos.cz

Účast bez následného potvrzení není možná.

25.3.
14:30 - 17:00

Zákaznický feedback rychle, rychleji a nejrychleji!

8.4.
14:30 - 17:00

Jak si získat postmoderní ženy?

22.4.
14:30 - 17:00

Jak na generaci Y?

13.5.
14:30 - 17:00

Jak "vyždímat" z Mystery Shopping programů co nejvíce?
Aneb má Mystery Shopping budoucnost?
 

20.5.
14:30 - 17:00

Sensorial Censydiam - 5 senses in action again!

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura