JARO 2017
20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy
(Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 2014 2013

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Video z proběhlé akce 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00
10:30 - 12:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

 

Video z proběhlé akce 

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu? 

Video z proběhlé akce  

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusní kosmetiky a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

O své zkušenosti na poli luxusu se podělí: Martina Vávrová - Director of Public Relations and Communications Four Seasons Hotel Prague, Danica Kovářová - šéfredaktorka Dolce Vita, Markéta Petrov - PR Coordinator Sisley Kosmetika, Petra Ondrušová – ředitelka Erste Premier, Česká spořitelna, Martin Hošek - CEO RETAILTrek a.s., spoluzakladatel serveru parizskaulice.cz

JARO

JARO 2017
20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 20142013

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Video z proběhlé akce 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00
10:30 - 12:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

Video z proběhlé akce 

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu?

Video z proběhlé akce  

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusní kosmetiky a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

O své zkušenosti na poli luxusu se podělí: Martina Vávrová - Director of Public Relations and Communications Four Seasons Hotel Prague, Danica Kovářová - šéfredaktorka Dolce Vita, Markéta Petrov - PR Coordinator Sisley Kosmetika, Petra Ondrušová – ředitelka Erste Premier, Česká spořitelna, Martin Hošek - CEO RETAILTrek a.s., spoluzakladatel serveru parizskaulice.cz

JARO

PODZIM 2016

JARO 2016

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2014

JARO 2015

PODZIM 2015

JARO 2017

JARO 2017

20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00
10:30 - 12:00


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu? 

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusní kosmetiky a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

O své zkušenosti na poli luxusu se podělí: Martina Vávrová - Director of Public Relations and Communications Four Seasons Hotel Prague, Danica Kovářová - šéfredaktorka Dolce Vita, Markéta Petrov - PR Coordinator Sisley Kosmetika, Petra Ondrušová – ředitelka Erste Premier, Česká spořitelna, Martin Hošek - CEO RETAILTrek a.s., spoluzakladatel serveru parizskaulice.cz

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura