JARO 2017
20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy
(Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 2014 2013

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Video z proběhlé akce 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00 REGISTRACE UZAVŘENA
10:30 - 12:00 REGISTRACE OTEVŘENA!
 


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

Z důvodu velkého zájmu akci opakujeme tentýž den od 10:30 do 12:00! 

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu? 

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusních aut a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

JARO

JARO 2017
20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 20142013

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Video z proběhlé akce 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00 REGISTRACE UZAVŘENA
10:30 - 12:00 REGISTRACE OTEVŘENA!
 


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

Z důvodu velkého zájmu akci opakujeme tentýž den od 10:30 do 12:00! 

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu? 

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusních aut a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

JARO

PODZIM 2016

JARO 2016

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2014

JARO 2015

PODZIM 2015

JARO 2017

JARO 2017

20. série IPSOS klientských setkání

Semináře probíhají přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 20. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

29. března 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov - bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant - to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

26. dubna 2017, středa
8:30 - 10:00 REGISTRACE UZAVŘENA
10:30 - 12:00 REGISTRACE OTEVŘENA!
 


Ranní káva v Ipsosu:
Instagram a sociální sítě. Co je nového?

Z důvodu velkého zájmu akci opakujeme tentýž den od 10:30 do 12:00! 

Probereme témata:
k čemu se vlastně Instagram hodí a co vše nabízí, jak se liší od ostatních sociálních sítí a jak se vyvíjí, vnímání reklamy na Instagramu, trendy v komunikaci na sociálních sítích. A nejen to.

Hostem budou vedle představitelů komunity instagramistů (překvapení!) i Kateřina Csiriková a Ondřej Doskočil, social media konzultanti z firmy Konektor Social.
Povídat si s nimi bude Jakub Malý - Managing Director, Ipsos CZ&SK.

7. června 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář
Luxus - sny a skutečnost?

Chcete se na pár hodin ponořit do světa luxusu, dozvědět se více o tom, jak se daří luxusním značkám a jak vypadá obsluha konzumenta luxusu? 

Projdeme výsledky globální studie Ipsos Luxury Brand Tracking, kterou jsme připravili spolu s Association Des Professionnels Du Luxe a budeme si povídat s vybranými zástupci luxusních značek o tom, jak hledají cesty ke svým zákazníkům (jména přednášejících budou postupně doplňována….). Dotkneme se například Pařížské ulice, luxusních aut a dalších „hraček“ či služeb pro bohaté.

Platí představa, že žít obklopen luxusem je jako žít v krásném snu?

Programem bude provázet Barbara Hrabalová - Executive Director, Ipsos CEM & Loyalty.

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura