PODZIM 2014
15. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají přímo v nových konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná.

2017 2016 2015 2014 2013

Digitální komunikace
a vyhodnocení jejího vlivu na značku

Phil Shaw
Global Digital Research Director Ipsos ASI
Jiří Caudr
Online Channels Director O2 Czech Republic
Jiří Randák
Senior manažer online marketingu České pojišťovny
Martin Šolc
National Field Sales Manager CZ/SK LEGO Trading
Jan Svátek
Head of iProspect Czech Republic
Martin Boček
Business Development Director Ipsos ASI

30.9.
 
14:30-17:00

 
Seminář, který se zabývá strategií digitálního marketingu firmy a stávajícími možnostmi vyhodnocování její efektivity.

Seminář je určen pro všechny, kteří mají o tuto stále více a rychleji se rozvíjející oblast komunikace zájem, ať již z pohledu praktické aplikace, tak vyhodnocení její úspěšnosti.

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!

Eva Veisová
Executive Director Ipsos UU
Naďa Závodníková
Account Director Ipsos UU
Anna Náprstková
Senior Account Manager Ipsos UU
Jana Sojková
Senior Account Manager Ipsos UU

15.10.
 
14:30-17:00

 
JE URČEN PRO TY, KTEŘÍ TENTO EMOCIONÁLNÍ SEMINÁŘ JEŠTĚ V IPSOSU NEZAŽILI!

Seminář kvalitativní divize IPSOS UU (Understanding UnLimited) se pro velký zájem marketingové a odborné veřejnosti opakuje již potřetí.Využijete všech pět základních smyslů – nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich.

Seminář je určen zejména pro ty, kteří řeší positioning značky, kategorii produktu, segmentaci zákazníků, odhalení bílých míst a efektivní komunikaci směrem k různým cílovým skupinám.

Employer Brand
aneb jak získat a udržet ty nejlepší zaměstnance

Lenka Šilerová
ERM Director Ipsos
Johana Škorvagová
Senior HR Consultant Ipsos
Pavel Kohout
Analytics Manager KBMG CEE
Martin Grau
Head of sourcing Česká spořitelna

22.10.
 
14:30-17:00

 
Seminář se zaměří na možnosti budování reputace a brandu zaměstnavatele a jeho význam pro získávání, udržení i engagement zaměstnanců. Speciální pozornost bude věnována zkušenosti zaměstnanců v různých fázích zaměstnaneckého vztahu. A nemůže chybět NPS zaměstnanců!

Seminář je určen pro HR i marketingové odborníky a také pro všechny managery, kterým není lhostejné, jakou značku vytvářejí.

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!

Eva Veisová
Executive Director Ipsos UU
Naďa Závodníková
Account Director Ipsos UU
Anna Náprstková
Senior Account Manager Ipsos UU
Jana Sojková
Senior Account Manager Ipsos UU

6.11.
 
14:30-17:00

 
JE URČEN PRO TY, KTEŘÍ TENTO EMOCIONÁLNÍ SEMINÁŘ JEŠTĚ V IPSOSU NEZAŽILI! PRO MIMOŘÁDNÝ ZÁJEM OPAKUJEME!

Seminář kvalitativní divize IPSOS UU (Understanding UnLimited) se pro velký zájem marketingové a odborné veřejnosti opakuje již potřetí. Využijete všech pět základních smyslů – nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich.

Seminář je určen zejména pro ty, kteří řeší positioning značky, kategorii produktu, segmentaci zákazníků, odhalení bílých míst a efektivní komunikaci směrem k různým cílovým skupinám.

JARO PODZIM

PODZIM 2014
15. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají přímo v nových konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná.

2017 2016 2015 20142013

Digitální komunikace
a vyhodnocení jejího vlivu na značku

30.9.
 
14:30-17:00

 
Seminář, který se zabývá strategií digitálního marketingu firmy a stávajícími možnostmi vyhodnocování její efektivity.

Seminář je určen pro všechny, kteří mají o tuto stále více a rychleji se rozvíjející oblast komunikace zájem, ať již z pohledu praktické aplikace, tak vyhodnocení její úspěšnosti.

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!

15.10.
 
14:30-17:00

 
JE URČEN PRO TY, KTEŘÍ TENTO EMOCIONÁLNÍ SEMINÁŘ JEŠTĚ V IPSOSU NEZAŽILI!

Seminář kvalitativní divize IPSOS UU (Understanding UnLimited) se pro velký zájem marketingové a odborné veřejnosti opakuje již potřetí.Využijete všech pět základních smyslů – nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich.

Seminář je určen zejména pro ty, kteří řeší positioning značky, kategorii produktu, segmentaci zákazníků, odhalení bílých míst a efektivní komunikaci směrem k různým cílovým skupinám.

Employer Brand
aneb jak získat a udržet ty nejlepší zaměstnance

22.10.
 
14:30-17:00

 
Seminář se zaměří na možnosti budování reputace a brandu zaměstnavatele a jeho význam pro získávání, udržení i engagement zaměstnanců. Speciální pozornost bude věnována zkušenosti zaměstnanců v různých fázích zaměstnaneckého vztahu. A nemůže chybět NPS zaměstnanců!

Seminář je určen pro HR i marketingové odborníky a také pro všechny managery, kterým není lhostejné, jakou značku vytvářejí.

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!

6.11.
 
14:30-17:00

 
JE URČEN PRO TY, KTEŘÍ TENTO EMOCIONÁLNÍ SEMINÁŘ JEŠTĚ V IPSOSU NEZAŽILI! PRO MIMOŘÁDNÝ ZÁJEM OPAKUJEME!

Seminář kvalitativní divize IPSOS UU (Understanding UnLimited) se pro velký zájem marketingové a odborné veřejnosti opakuje již potřetí. Využijete všech pět základních smyslů – nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich.

Seminář je určen zejména pro ty, kteří řeší positioning značky, kategorii produktu, segmentaci zákazníků, odhalení bílých míst a efektivní komunikaci směrem k různým cílovým skupinám.

JARO PODZIM

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2014

JARO 2015

PODZIM 2015

PODZIM 2014

15. série Ipsos klientských setkání

Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu:

konference@ipsos.cz

Účast bez následného potvrzení není možná.

30.9.
14:30 - 17:00

Digitální komunikace
a vyhodnocení jejího vlivu na značku
 

15.10.
14:30 - 17:00

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!
 

22.10.
14:30 - 17:00

Employer Brand
aneb jak získat a udržet ty nejlepší zaměstnance
 

6.11.
14:30 - 17:00

Senzorický Censydiam
pět smyslů opět v akci!
 

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura