PODZIM 2015
17. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají vždy ve středu odpoledne od 14:30 do 17:00, přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení Ipsosem není možná.

2016 2015 2014 2013

Wearables, životní styl a použití v reklamě - Apple Watch
Aneb jaký má dnes nositelná elektronika potenciál z pohledu reklamy a co změnila v životním stylu běžných lidí?

Michal Štěpánek
Executive Director, Ipsos Connect
Martin Boček
Business Development Director, Ipsos
Martin Petrášek
ředitel, eMerite
David Petrbok
Senior Account Manager, Ipsos UU

7.10.
 
14:30 - 17:00

 
Na semináři se dozvíte, jaký potenciál má nositelná elektronika v současnosti. Zaměříme se také na to, jaké jsou nevědomé reakce spotřebitelů s pomocí EEG a jak nositelná elektronika mění život těm, kteří už ji delší dobu používají. Naše poznatky vyplývají z aktuálního kvantitativního a kvalitativního výzkumu s využitím neuro technologie.
Seminář je určen pro ty, kteří vytvářejí nebo prodávají nositelnou elektroniku, využívají ji pro svůj marketing, nebo ji prostě mají rádi.
Program semináře zobrazíte kliknutím zde.

Video k semináři naleznete zde.

Co konkrétně dělat pro zvýšení atraktivity regionu či lokality?
Aneb jak přitáhnout maximum turistů do vašeho regionu či lokality?

Michal Straka
Product & Business Development Director, Ipsos
Lenka Hanáková
Account Director, Ipsos Public Affairs
Markéta Vogelová
ředitelka Institutu turismu, CzechTourism
Soňa Machová
vedoucí mkg. výzkumu, CzechTourism
Jan Školník
manažer, Agentura pro rozvoj Broumovska
Martin Bareš
průvodce severočeskou industriální krajinou, Offroadsafari s.r.o.

21.10.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář zaměřený na podporu rozvoje regionu. Bude se mluvit nejen o cestovním ruchu a jak ho co nejefektivněji podpořit, ale také o přitažlivosti regionu/lokality pro její obyvatele. Co dělá lidi spokojenějšími?
Program semináře zobrazíte kliknutím zde.

Video k semináři naleznete zde.

Jak na komunikaci, aby rezonovala se spotřebiteli?
Aneb je možné dnes ještě zaujmout klasickou reklamou?

Michal Štěpánek
Executive Director, Ipsos Connect
Martin Boček
Business Development Director, Ipsos
Zuzana Behová
Marketing Strategic Consultant
David Vejtruba
Marketing Director, P. K. Solvent
Olga Sitkiewicz
Account Director, Ipsos Connect
Mahulena Nenadálová
Account Manager, Ipsos UU

4.11.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář je zaměřen na úspěšný kreativní vývoj. V jeho rámci se zaměříme na best practices, které mohou pomoci tomu, aby komunikace dobře rezonovala se spotřebiteli a byla tak pro značky přínosem. V jednotlivých příspěvcích se protne pohled kreativní agentury, zadavatele reklamy s postupy výzkumné agentury.
Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí dělat dobrou reklamu.
Program semináře zobrazíte kliknutím zde.

Video k semináři naleznete zde.

Employer Brand - získat a udržet!
Aneb jak získat a poté udržet ty nejlepší zaměstnance?

Lenka Šilerová
Executive Director Ipsos ERM, Ipsos
Tomáš Drábek
Senior HR Consultant, Ipsos
Lucie Ehrlichová
Interní komunikace, ČEZ
Barbara Resnerová
Head of Staffing & Sourcing, Raiffeisenbank
Filip Šanda
Head of Human Resources, Raiffeisenbank

25.11.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář zaměřený na posilování značky zaměstnavatele a zaměstnanecké zkušenosti. Podíváme se na to, co ovlivňuje značku zaměstnavatele, pozornost budeme věnovat i reputaci společnosti, která je velmi významná pro přilákání atraktivních kandidátů. I letos budeme mapovat zkušenosti zaměstnanců a jejich vliv na brand zaměstnavatele, tentokrát se zaměříme na prvotní zkušenosti s firmou a vztah mezi sliby, očekáváním a realitou.
A nezapomeneme na příklady z praxe od našich klientů.
Program semináře zobrazíte kliknutím zde.

Video k semináři naleznete zde.

JAROPODZIM

PODZIM 2015
17. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají vždy ve středu odpoledne od 14:30 do 17:00, přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení Ipsosem není možná.

2016 2015 20142013

Wearables, životní styl a použití v reklamě - Apple Watch
Aneb jaký má dnes nositelná elektronika potenciál z pohledu reklamy a co změnila v životním stylu běžných lidí?

7.10.
 
14:30 - 17:00

 
Na semináři se dozvíte, jaký potenciál má nositelná elektronika v současnosti. Zaměříme se také na to, jaké jsou nevědomé reakce spotřebitelů s pomocí EEG a jak nositelná elektronika mění život těm, kteří už ji delší dobu používají. Naše poznatky vyplývají z aktuálního kvantitativního a kvalitativního výzkumu s využitím neuro technologie.
Seminář je určen pro ty, kteří vytvářejí nebo prodávají nositelnou elektroniku, využívají ji pro svůj marketing, nebo ji prostě mají rádi.

Video k semináři naleznete zde.

Co konkrétně dělat pro zvýšení atraktivity regionu či lokality?
Aneb jak přitáhnout maximum turistů do vašeho regionu či lokality?

21.10.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář zaměřený na podporu rozvoje regionu. Bude se mluvit nejen o cestovním ruchu a jak ho co nejefektivněji podpořit, ale také o přitažlivosti regionu/lokality pro její obyvatele. Co dělá lidi spokojenějšími?

Video k semináři naleznete zde.

Jak na komunikaci, aby rezonovala se spotřebiteli?
Aneb je možné dnes ještě zaujmout klasickou reklamou?

4.11.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář je zaměřen na úspěšný kreativní vývoj. V jeho rámci se zaměříme na best practices, které mohou pomoci tomu, aby komunikace dobře rezonovala se spotřebiteli a byla tak pro značky přínosem. V jednotlivých příspěvcích se protne pohled kreativní agentury, zadavatele reklamy s postupy výzkumné agentury.
Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí dělat dobrou reklamu.

Video k semináři naleznete zde.

Employer Brand - získat a udržet!
Aneb jak získat a poté udržet ty nejlepší zaměstnance?

25.11.
 
14:30 - 17:00

 
Seminář zaměřený na posilování značky zaměstnavatele a zaměstnanecké zkušenosti. Podíváme se na to, co ovlivňuje značku zaměstnavatele, pozornost budeme věnovat i reputaci společnosti, která je velmi významná pro přilákání atraktivních kandidátů. I letos budeme mapovat zkušenosti zaměstnanců a jejich vliv na brand zaměstnavatele, tentokrát se zaměříme na prvotní zkušenosti s firmou a vztah mezi sliby, očekáváním a realitou.
A nezapomeneme na příklady z praxe od našich klientů.

Video k semináři naleznete zde.

JARO PODZIM

PODZIM 2015

JARO 2015

PODZIM 2014

JARO 2014

PODZIM 2013

JARO 2013

PODZIM 2015

17. série Ipsos klientských setkání

Semináře probíhají vždy ve středu odpoledne od 14:30 do 17:00, přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy (Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Semináře jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení Ipsosem není možná.

7.10.

Wearables, životní styl a použití v reklamě - Apple Watch

21.10.

Co konkrétně dělat pro zvýšení atraktivity regionu či lokality?

4.11.

Jak na komunikaci, aby rezonovala se spotřebiteli?

25.11.

Employer Brand - získat a udržet!

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura