PODZIM 2017
21. série IPSOS klientských setkání

Seminář o Generaci XYZ proběhne v Zetku, v prostoru pro Generaci Z  -
v centru Prahy na náměstí Republiky.
Ranní kávy s….. proběhnou přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy
(Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Akce jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 21. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 2014 2013

8. listopadu 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář 
Generace XYZ.
Jak se v nich vyznat.

Tentokrát se zaměříme na nejmladší Generaci Z. Řekneme si, co můžeme očekávat od Zetek ve věku 16 až 22 let. A to v Zetku, v prostoru pro Generaci Z. 

Jaká je Generace Z? Jak jí můžeme oslovit? Jsou také závislí na smartphonech a sociálních sítích?
Jak vnímají Instagram a Youtubery?

Tím ale naše otázky nekončí. Jaká je česká Generace Z? Co má společného a v čem se liší od té světové?

Je už světová? Na tyto otázky odpovíme v kontextu celosvětové studie Ipsos Global Trends, kterou jsme doplnili o česká data.
Provedeme vás také tím, co označení generací znamená a podle čeho jednotlivé generace poznat. Kdo patří do Generace X a kdo je Generace Y?
Programem bude provázet Eva Veisová – Executive Director, Ipsos UU.

O vše, co o Generacích XYZ vědí, se s námi podělí Ffion Thomas a Monique Centrone z Ipsos MORI UK, které připravovaly rozsáhlou studii o Generaci Z pro BBC.
Dalšími hosty budou Petr Šmíd a Marek Šubr z České spořitelny, kteří se zamyslí nad tématem „Je Česká spořitelna pro mladý?".
Přijde i David Frejka ze Socialsharks a pozvali jsme i pět zástupců Generace Z.

15. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Adrianou DERGAM – ředitelkou korporátní komunikace a udržitelného podnikání VODAFONU

Svět se skoro zbláznil……
ale lidi a technologie můžou pomoci, společnosti i vašemu businessu

Mobily nejsou všechno, technologie jsou víc, a lidi jsou nejvíc! Co všechno nového se valí na populaci, jak mohou technologie ovlivňovat i další kroky businessu ve vašem odvětví. Bude řeč i o CSR a udržitelném rozvoji.
A co komunikace a marketing na to?
Hostem bude Adriana DERGAM, ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání Vodafonu.
Adriana přišla do Vodafonu před 2 lety, před tím pracovala v mexické Televise a České televizi, do té doby také v byznysu a humanitární sféře. Hovoří plynně španělsky, anglicky, rusky, srbsky a francouzsky.
Ale hlavně: není jí lhostejné, co se kolem nás i vás děje….
Přijďte podiskutovat a trochu se s námi zamyslet….a dát si samozřejmě výbornou ranní kávu :).

22. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Annou MOTLÍKOVOU – zakladatelkou české pobočky a jedinou jednatelkou Steilmann Praha

Jak přežít konec své „matky“ a uspět s multibrandingem
…..bylo to celkem jednoduché

Možná i vaše firma má centrálu v zahraničí. Co dělat, když skončí? Loni padlo německé oděvní impérium Steilmann, svého času největší výrobce oblečení v Evropě, ale česká pobočka rozpad své matky přežila bez větších potíží. Bojovali jsme jen s nedůvěrou vlastních lidi, protože měli strach a tak slyšeli jen to špatné.

Co rozhodlo?
Jak pracovat s multibrandingem? Jak lze profilovat značky?
Jak se tváří jednotlivé generace na modely elegantních dámských značek STEILMANN, APANAGE, nově COMMA a JONES a prestižní pánské značky STONES?

Jaké jsou trendy? Kdo vyhraje: e-commerce nebo kamenné obchody?
Nevíte o někom, kdo má zájem prodávat módu?
Třeba i našim VIP klientům – fotbalistům, tenistům?

Budeme mluvit i o sportovním marketingu, o fashion managementu.
Anna se s námi podělí o své zkušenosti s businessem, se zapojováním své rodiny do firmy, bude řeč o vztazích k zákazníkům a tak vůbec…A při tom si dáme výbornou ranní kávu :).

JARO PODZIM

PODZIM 2017
21. série IPSOS klientských setkání

Seminář o Generaci XYZ proběhne v Zetku, v prostoru pro Generaci Z  -
v centru Prahy na náměstí Republiky.
Ranní kávy s….. proběhnou přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy
(Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Akce jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 21. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

2017 2016 2015 20142013

8. listopadu 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář 
Generace XYZ.
Jak se v nich vyznat.

Tentokrát se zaměříme na nejmladší Generaci Z. Řekneme si, co můžeme očekávat od Zetek ve věku 16 až 22 let. A to v Zetku, v prostoru pro Generaci Z. 

Jaká je Generace Z? Jak jí můžeme oslovit? Jsou také závislí na smartphonech a sociálních sítích?
Jak vnímají Instagram a Youtubery?

Tím ale naše otázky nekončí. Jaká je česká Generace Z? Co má společného a v čem se liší od té světové? Je už světová?
Na tyto otázky odpovíme v kontextu celosvětové studie Ipsos Global Trends, kterou jsme doplnili o česká data.
Provedeme vás také tím, co označení generací znamená a podle čeho jednotlivé generace poznat. Kdo patří do Generace X a kdo je Generace Y?
Programem bude provázet Eva Veisová – Executive Director, Ipsos UU.

O vše, co o Generacích XYZ vědí, se s námi podělí Ffion Thomas a Monique Centrone z Ipsos MORI UK, které připravovaly rozsáhlou studii o Generaci Z pro BBC.
Dalšími hosty budou Petr Šmíd a Marek Šubr z České spořitelny, kteří se zamyslí nad tématem „Je Česká spořitelna pro mladý?".
Přijde i David Frejka ze Socialsharks a pozvali jsme i pět zástupců Generace Z.

15. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Adrianou DERGAM – ředitelkou korporátní komunikace a udržitelného podnikání VODAFONU

Svět se skoro zbláznil……
ale lidi a technologie můžou pomoci, společnosti i vašemu businessu

Mobily nejsou všechno, technologie jsou víc, a lidi jsou nejvíc! Co všechno nového se valí na populaci, jak mohou technologie ovlivňovat i další kroky businessu ve vašem odvětví. Bude řeč i o CSR a udržitelném rozvoji.
A co komunikace a marketing na to?
Hostem bude Adriana DERGAM, ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání Vodafonu.
Adriana přišla do Vodafonu před 2 lety, před tím pracovala v mexické Televise a České televizi, do té doby také v byznysu a humanitární sféře. Hovoří plynně španělsky, anglicky, rusky, srbsky a francouzsky.
Ale hlavně: není jí lhostejné, co se kolem nás i vás děje….
Přijďte podiskutovat a trochu se s námi zamyslet….a dát si samozřejmě výbornou ranní kávu :).

22. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Annou MOTLÍKOVOU – zakladatelkou české pobočky a jedinou jednatelkou Steilmann Praha

Jak přežít konec své „matky“ a uspět s multibrandingem
…..bylo to celkem jednoduché

Možná i vaše firma má centrálu v zahraničí. Co dělat, když skončí? Loni padlo německé oděvní impérium Steilmann, svého času největší výrobce oblečení v Evropě, ale česká pobočka rozpad své matky přežila bez větších potíží. Bojovali jsme jen s nedůvěrou vlastních lidi, protože měli strach a tak slyšeli jen to špatné.

Co rozhodlo?
Jak pracovat s multibrandingem? Jak lze profilovat značky?
Jak se tváří jednotlivé generace na modely elegantních dámských značek STEILMANN, APANAGE, nově COMMA a JONES a prestižní pánské značky STONES?

Jaké jsou trendy? Kdo vyhraje: e-commerce nebo kamenné obchody?
Nevíte o někom, kdo má zájem prodávat módu?
Třeba i našim VIP klientům – fotbalistům, tenistům?

Budeme mluvit i o sportovním marketingu, o fashion managementu.
Anna se s námi podělí o své zkušenosti s businessem, se zapojováním své rodiny do firmy, bude řeč o vztazích k zákazníkům a tak vůbec…A při tom si dáme výbornou ranní kávu :).

JAROPODZIM

JARO 2017

PODZIM 2017

PODZIM 2017

21. série IPSOS klientských setkání

Seminář o Generaci XYZ proběhne v Zetku, v prostoru pro Generaci Z  -
v centru Prahy na náměstí Republiky.
Ranní kávy s….. proběhnou přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy
(Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1).
Akce jsou pro účastníky zdarma, v případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez následného potvrzení není možná, neboť počet míst je omezený.

VIDEOPOZVÁNKA NA 21. SÉRII IPSOS KLIENTSKÝCH SETKÁNÍ

8. listopadu 2017, středa
14:00 - 17:00
 


Seminář 
Generace XYZ.
Jak se v nich vyznat.

Tentokrát se zaměříme na nejmladší Generaci Z. Řekneme si, co můžeme očekávat od Zetek ve věku 16 až 22 let. A to v Zetku, v prostoru pro Generaci Z. 

Jaká je Generace Z? Jak jí můžeme oslovit? Jsou také závislí na smartphonech a sociálních sítích?
Jak vnímají Instagram a Youtubery?

Tím ale naše otázky nekončí. Jaká je česká Generace Z? Co má společného a v čem se liší od té světové?
Je už světová? Na tyto otázky odpovíme v kontextu celosvětové studie Ipsos Global Trends, kterou jsme doplnili o česká data.
Provedeme vás také tím, co označení generací znamená a podle čeho jednotlivé generace poznat. Kdo patří do Generace X a kdo je Generace Y?
Programem bude provázet Eva Veisová – Executive Director, Ipsos UU.

O vše, co o Generacích XYZ vědí, se s námi podělí Ffion Thomas a Monique Centrone z Ipsos MORI UK, které připravovaly rozsáhlou studii o Generaci Z pro BBC.
Dalšími hosty budou Petr Šmíd a Marek Šubr z České spořitelny, kteří se zamyslí nad tématem „Je Česká spořitelna pro mladý?".
Přijde i David Frejka ze Socialsharks a pozvali jsme i pět zástupců Generace Z.

15. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Adrianou DERGAM – ředitelkou korporátní komunikace a udržitelného podnikání VODAFONU

Svět se skoro zbláznil……
ale lidi a technologie můžou pomoci, společnosti i vašemu businessu

Mobily nejsou všechno, technologie jsou víc, a lidi jsou nejvíc! Co všechno nového se valí na populaci, jak mohou technologie ovlivňovat i další kroky businessu ve vašem odvětví. Bude řeč i o CSR a udržitelném rozvoji.
A co komunikace a marketing na to?
Hostem bude Adriana DERGAM, ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání Vodafonu.
Adriana přišla do Vodafonu před 2 lety, před tím pracovala v mexické Televise a České televizi, do té doby také v byznysu a humanitární sféře. Hovoří plynně španělsky, anglicky, rusky, srbsky a francouzsky.
Ale hlavně: není jí lhostejné, co se kolem nás i vás děje….
Přijďte podiskutovat a trochu se s námi zamyslet….a dát si samozřejmě výbornou ranní kávu :).

22. listopadu 2017, středa
8:30 - 10:00
 


Ranní káva v Ipsosu
s Annou MOTLÍKOVOU – zakladatelkou české pobočky a jedinou jednatelkou Steilmann Praha

Jak přežít konec své „matky“ a uspět s multibrandingem
…..bylo to celkem jednoduché

Možná i vaše firma má centrálu v zahraničí. Co dělat, když skončí? Loni padlo německé oděvní impérium Steilmann, svého času největší výrobce oblečení v Evropě, ale česká pobočka rozpad své matky přežila bez větších potíží. Bojovali jsme jen s nedůvěrou vlastních lidi, protože měli strach a tak slyšeli jen to špatné.

Co rozhodlo?
Jak pracovat s multibrandingem? Jak lze profilovat značky?
Jak se tváří jednotlivé generace na modely elegantních dámských značek STEILMANN, APANAGE, nově COMMA a JONES a prestižní pánské značky STONES?

Jaké jsou trendy? Kdo vyhraje: e-commerce nebo kamenné obchody?
Nevíte o někom, kdo má zájem prodávat módu?
Třeba i našim VIP klientům – fotbalistům, tenistům?

Budeme mluvit i o sportovním marketingu, o fashion managementu.
Anna se s námi podělí o své zkušenosti s businessem, se zapojováním své rodiny do firmy, bude řeč o vztazích k zákazníkům a tak vůbec…A při tom si dáme výbornou ranní kávu :).

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura