Má reklama v dnešní době ještě smysl?

30.10.2015

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat!
Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

Má reklama ještě smysl?

Určitě jste se někdy přistihli, že se ptáte sami sebe, jestli má v dnešní době reklama ještě smysl. Určitě má! Jen je potřeba zvážit několik skutečností, které ovlivní úspěšnost Vaší reklamy.

V říjnu 2015 Ipsos ve svém výzkumu v ČR zjišťoval, do jaké míry lidi obtěžuje reklama na různých zařízeních, která využívají nebo která by mohly využívat. Zjistili jsme, že čím menší je displej zařízení (tím pádem je člověku blíže a vstupuje až do intimní zóny), tím více to lidé považují za zásah do svého soukromí a tím větší je tedy intolerance reklamy, zvláště té nevhodné. Je také zajímavé, že intolerance reklamy je přímo úměrná dosaženému vzdělání.

Klíčové u reklam na jakýkoliv zařízeních ale je, aby byla především dobře zacílená a relevantní.

Není nic horšího, když muži o komerční přestávce fotbalu sledují reklamy na dámské intimní gely, tampony apod. Stejně s největší pravděpodobností nepotěšíte ženy, kterým v průběhu jejich romantického filmu pustíte reklamu na montážní pěnu.

Nikdy tedy nezapomeňme, že je potřeba si pořádně promyslet, kdy oslovit potenciální zákazníky reklamou, aby mu reklama „přišla vhod“ a nijak ho neobtěžovala.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com
Tereza Březíková, Account Director, Ipsos Connect - tereza.brezikova@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Má reklama v dnešní době ještě smysl?

30.10.2015

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat!
Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

Má reklama ještě smysl?

Určitě jste se někdy přistihli, že se ptáte sami sebe, jestli má v dnešní době reklama ještě smysl. Určitě má! Jen je potřeba zvážit několik skutečností, které ovlivní úspěšnost Vaší reklamy.

V říjnu 2015 Ipsos ve svém výzkumu v ČR zjišťoval, do jaké míry lidi obtěžuje reklama na různých zařízeních, která využívají nebo která by mohly využívat. Zjistili jsme, že čím menší je displej zařízení (tím pádem je člověku blíže a vstupuje až do intimní zóny), tím více to lidé považují za zásah do svého soukromí a tím větší je tedy intolerance reklamy, zvláště té nevhodné. Je také zajímavé, že intolerance reklamy je přímo úměrná dosaženému vzdělání.

Klíčové u reklam na jakýkoliv zařízeních ale je, aby byla především dobře zacílená a relevantní.

Není nic horšího, když muži o komerční přestávce fotbalu sledují reklamy na dámské intimní gely, tampony apod. Stejně s největší pravděpodobností nepotěšíte ženy, kterým v průběhu jejich romantického filmu pustíte reklamu na montážní pěnu.

Nikdy tedy nezapomeňme, že je potřeba si pořádně promyslet, kdy oslovit potenciální zákazníky reklamou, aby mu reklama „přišla vhod“ a nijak ho neobtěžovala.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com
Tereza Březíková, Account Director, Ipsos Connect - tereza.brezikova@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Má reklama v dnešní době ještě smysl?

30.10.2015

Smysl má, jen je potřeba vše důkladně promyslet a naplánovat!
Vyplývá z aktuálního Ipsos Connect Snapshot z října 2015.

Má reklama ještě smysl?

Určitě jste se někdy přistihli, že se ptáte sami sebe, jestli má v dnešní době reklama ještě smysl. Určitě má! Jen je potřeba zvážit několik skutečností, které ovlivní úspěšnost Vaší reklamy.

V říjnu 2015 Ipsos ve svém výzkumu v ČR zjišťoval, do jaké míry lidi obtěžuje reklama na různých zařízeních, která využívají nebo která by mohly využívat. Zjistili jsme, že čím menší je displej zařízení (tím pádem je člověku blíže a vstupuje až do intimní zóny), tím více to lidé považují za zásah do svého soukromí a tím větší je tedy intolerance reklamy, zvláště té nevhodné. Je také zajímavé, že intolerance reklamy je přímo úměrná dosaženému vzdělání.

Klíčové u reklam na jakýkoliv zařízeních ale je, aby byla především dobře zacílená a relevantní.

Není nic horšího, když muži o komerční přestávce fotbalu sledují reklamy na dámské intimní gely, tampony apod. Stejně s největší pravděpodobností nepotěšíte ženy, kterým v průběhu jejich romantického filmu pustíte reklamu na montážní pěnu.

Nikdy tedy nezapomeňme, že je potřeba si pořádně promyslet, kdy oslovit potenciální zákazníky reklamou, aby mu reklama „přišla vhod“ a nijak ho neobtěžovala.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com
Tereza Březíková, Account Director, Ipsos Connect - tereza.brezikova@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura