Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

3.11.2015

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS. Co se týče komerčního využití, wearables značkám nabízejí nová marketingová řešení.

Nositelnou elektroniku čeká na českém trhu několik výzev. Tou hlavní je proniknutí na tuzemský trh, kde si wearables budou muset najít uplatnění a své majitele. Nejčastěji lidé zvažují z wearables koupi chytrých hodinek (29%), chytrého náramku (18%) a fitness trackeru (14%). V současnosti je nejsilnější potenciál nositelné elektroniky v drobných každodenních sportovních aktivitách, které uživateli pomohou udržet si zdravý životní styl.

Pro marketing je ale využití nositelné elektroniky velkou výzvou.

Vlastní zařízení může značka využít k posílení interakce se zákazníky. Nejčastěji se jedná o programy v rámci sportovních aktivit nebo charitativní činnosti. Bezkontaktní technologie RFID umožňují využití zejména v retailu. Mobilní aplikace, které připoutají vaší značku zákazníkům přímo k zápěstí, se mohou zdát jako ideální řešení, ale v oblasti mobilní reklamy to nebudou mít zadavatelé jednoduché. V tak malém formátu jako jsou například chytré hodinky, se totiž reklama mění na velice citlivý nástroj, který buď zasáhne skryté potřeby spotřebitele s chirurgickou přesností, nebo se promění v nevítaný zásah do soukromí. Wearables mají možnost naslouchat mnoha přáním a potřebám, které ostatním zařízením zůstávají skryté. Tím se nabízí i jejich využití jako zdroj big data v dopravě, zdravotnictví nebo v jakékoliv jiné oblasti.

Trh si na wearables teprve zvyká a těší se i na Apple Watch.

Další poznatky z výzkumu agentury Ipsos, který kromě standartních výzkumných metod využil i NEURO výzkum a social listening od společnosti eMerite, najdete v přiložené tiskové zprávě z 3. 11. ZDE.

Výsledky byly představeny v říjnu 2015 na semináři IPSOS „Wearables, životní styl a použití v reklamě“.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

3.11.2015

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS. Co se týče komerčního využití, wearables značkám nabízejí nová marketingová řešení.

Nositelnou elektroniku čeká na českém trhu několik výzev. Tou hlavní je proniknutí na tuzemský trh, kde si wearables budou muset najít uplatnění a své majitele. Nejčastěji lidé zvažují z wearables koupi chytrých hodinek (29%), chytrého náramku (18%) a fitness trackeru (14%). V současnosti je nejsilnější potenciál nositelné elektroniky v drobných každodenních sportovních aktivitách, které uživateli pomohou udržet si zdravý životní styl.

Pro marketing je ale využití nositelné elektroniky velkou výzvou.

Vlastní zařízení může značka využít k posílení interakce se zákazníky. Nejčastěji se jedná o programy v rámci sportovních aktivit nebo charitativní činnosti. Bezkontaktní technologie RFID umožňují využití zejména v retailu. Mobilní aplikace, které připoutají vaší značku zákazníkům přímo k zápěstí, se mohou zdát jako ideální řešení, ale v oblasti mobilní reklamy to nebudou mít zadavatelé jednoduché. V tak malém formátu jako jsou například chytré hodinky, se totiž reklama mění na velice citlivý nástroj, který buď zasáhne skryté potřeby spotřebitele s chirurgickou přesností, nebo se promění v nevítaný zásah do soukromí. Wearables mají možnost naslouchat mnoha přáním a potřebám, které ostatním zařízením zůstávají skryté. Tím se nabízí i jejich využití jako zdroj big data v dopravě, zdravotnictví nebo v jakékoliv jiné oblasti.

Trh si na wearables teprve zvyká a těší se i na Apple Watch.

Další poznatky z výzkumu agentury Ipsos, který kromě standartních výzkumných metod využil i NEURO výzkum a social listening od společnosti eMerite, najdete v přiložené tiskové zprávě z 3. 11. ZDE.

Výsledky byly představeny v říjnu 2015 na semináři IPSOS „Wearables, životní styl a použití v reklamě“.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Nositelná elektronika tzv. wearables má dnes podle názoru uživatelů hlavní přínos pro zdravý životní styl a sport. Reklama si teprve hledá cestu.

3.11.2015

Slyšel o nich už téměř každý. Na ruce je nosí zatím jen lidé, kteří vyhledávají nové trendy, tzv. early adopters, a z uživatelů by vám je doporučilo celých 65% - vyplývá z výzkumu agentury IPSOS. Co se týče komerčního využití, wearables značkám nabízejí nová marketingová řešení.

Nositelnou elektroniku čeká na českém trhu několik výzev. Tou hlavní je proniknutí na tuzemský trh, kde si wearables budou muset najít uplatnění a své majitele. Nejčastěji lidé zvažují z wearables koupi chytrých hodinek (29%), chytrého náramku (18%) a fitness trackeru (14%). V současnosti je nejsilnější potenciál nositelné elektroniky v drobných každodenních sportovních aktivitách, které uživateli pomohou udržet si zdravý životní styl.

Pro marketing je ale využití nositelné elektroniky velkou výzvou.

Vlastní zařízení může značka využít k posílení interakce se zákazníky. Nejčastěji se jedná o programy v rámci sportovních aktivit nebo charitativní činnosti. Bezkontaktní technologie RFID umožňují využití zejména v retailu. Mobilní aplikace, které připoutají vaší značku zákazníkům přímo k zápěstí, se mohou zdát jako ideální řešení, ale v oblasti mobilní reklamy to nebudou mít zadavatelé jednoduché. V tak malém formátu jako jsou například chytré hodinky, se totiž reklama mění na velice citlivý nástroj, který buď zasáhne skryté potřeby spotřebitele s chirurgickou přesností, nebo se promění v nevítaný zásah do soukromí. Wearables mají možnost naslouchat mnoha přáním a potřebám, které ostatním zařízením zůstávají skryté. Tím se nabízí i jejich využití jako zdroj big data v dopravě, zdravotnictví nebo v jakékoliv jiné oblasti.

Trh si na wearables teprve zvyká a těší se i na Apple Watch.

Další poznatky z výzkumu agentury Ipsos, který kromě standartních výzkumných metod využil i NEURO výzkum a social listening od společnosti eMerite, najdete v přiložené tiskové zprávě z 3. 11. ZDE.

Výsledky byly představeny v říjnu 2015 na semináři IPSOS „Wearables, životní styl a použití v reklamě“.

Pro více informací:
Michal Štěpánek, Executive Director, Ipsos Connect - michal.stepanek@ipsos.com

Kontakt:
Tomáš Macků

Research & Communication Director
tomas.macku@ip­sos.com
GSM: +420 774 646 799

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura