Utility

Trh s energiemi zaznamenal v posledních letech mírné turbulence, když část zákazníků změnila poskytovatele elektřiny nebo plynu. Většina distributorů energií reagovala větším důrazem na zákaznický servis, zaměřila se na udržení klientského portfolia zvyšováním spokojenosti a loajality.


Ipsos dlouhodobě mapuje trh s prodejem energií - elektrické energie a plynu. Můžeme tak našim klientům poskytnout zdarma benchmarky spokojenosti a loajality zákazníků za celý trh a pomoci lépe nastavit retenční strategii.



Z výzkumů Ipsosu

„zhruba pětina zákazníků (19 %)připouští, že v příštím roce změní dodavatele energie“

Zdroj: Ipsos Loyalty Norms, 2014

Hlavní témata projektů v sektoru utility:

Spokojenost a loajalita klientů

  • Okamžitá spokojenost klientů na Touchpoints, optimálně pomocí IVR nebo jiných automatických metod sběru dat.
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákazníků, segmentace na základě loajality, míra ochoty využít konkurenční nabídku.
  • CEM, CRM, akční plány a procesní audity.
  • Datamining – napojování výzkumných dat do CRM.
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu

Distribuce / prodej

  • Měření výkonu interní i externí prodejní sítě.
  • Analýza potenciálu pro cross sell.
  • Back-win strategie.


Kontakt:

Michal Straka

Michal Straka

Product & Business Development Director
michal.straka@ipsos.com
GSM: +420 731 534 206

Lucie Osobová


Lucie Osobová

Account Director Ipsos Loyalty
lucie.osobova@ipsos.com
GSM: +420 604 612 696

Utility

Trh s energiemi zaznamenal v posledních letech mírné turbulence, když část zákazníků změnila poskytovatele elektřiny nebo plynu. Většina distributorů energií reagovala větším důrazem na zákaznický servis, zaměřila se na udržení klientského portfolia zvyšováním spokojenosti a loajality.


Ipsos dlouhodobě mapuje trh s prodejem energií - elektrické energie a plynu. Můžeme tak našim klientům poskytnout zdarma benchmarky spokojenosti a loajality zákazníků za celý trh a pomoci lépe nastavit retenční strategii.



Z výzkumů Ipsosu

„zhruba pětina zákazníků (19 %)připouští, že v příštím roce změní dodavatele energie“

Zdroj: Ipsos Loyalty Norms, 2014

Hlavní témata projektů v sektoru utility:

Spokojenost a loajalita klientů

  • Okamžitá spokojenost klientů na Touchpoints, optimálně pomocí IVR nebo jiných automatických metod sběru dat.
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákazníků, segmentace na základě loajality, míra ochoty využít konkurenční nabídku.
  • CEM, CRM, akční plány a procesní audity.
  • Datamining – napojování výzkumných dat do CRM.
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu

Distribuce / prodej

  • Měření výkonu interní i externí prodejní sítě.
  • Analýza potenciálu pro cross sell.
  • Back-win strategie.


Kontakt:

Michal Straka

Michal Straka

Product & Business Development Director
michal.straka@ipsos.com
GSM: +420 731 534 206

Lucie Osobová


Lucie Osobová

Account Director Ipsos Loyalty
lucie.osobova@ipsos.com
GSM: +420 604 612 696

Utility

Trh s energiemi zaznamenal v posledních letech mírné turbulence, když část zákazníků změnila poskytovatele elektřiny nebo plynu. Většina distributorů energií reagovala větším důrazem na zákaznický servis, zaměřila se na udržení klientského portfolia zvyšováním spokojenosti a loajality.


Ipsos dlouhodobě mapuje trh s prodejem energií - elektrické energie a plynu. Můžeme tak našim klientům poskytnout zdarma benchmarky spokojenosti a loajality zákazníků za celý trh a pomoci lépe nastavit retenční strategii.



Z výzkumů Ipsosu

„zhruba pětina zákazníků (19 %)připouští, že v příštím roce změní dodavatele energie“

Zdroj: Ipsos Loyalty Norms, 2014

Hlavní témata projektů v sektoru utility:

Spokojenost a loajalita klientů

  • Okamžitá spokojenost klientů na Touchpoints, optimálně pomocí IVR nebo jiných automatických metod sběru dat.
  • Dlouhodobá spokojenost a loajalita zákazníků, segmentace na základě loajality, míra ochoty využít konkurenční nabídku.
  • CEM, CRM, akční plány a procesní audity.
  • Datamining – napojování výzkumných dat do CRM.
  • Návrh / optimalizace věrnostního programu

Distribuce / prodej

  • Měření výkonu interní i externí prodejní sítě.
  • Analýza potenciálu pro cross sell.
  • Back-win strategie.


Kontakt:

Michal Straka

Michal Straka

Product & Business Development Director
michal.straka@ipsos.com
GSM: +420 731 534 206

Lucie Osobová


Lucie Osobová

Account Director Ipsos Loyalty
lucie.osobova@ipsos.com
GSM: +420 604 612 696

Tvorba webových stránek E-solutions.cz

IPSOS s.r.o - výzkumná agentura